Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen DisneyXD/Veronica en Net5

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Al 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
    Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
    Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht
      Al 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
      Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
      Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
      Hi pluijmers De mogelijkheid bestaat dat er met aangesloten kabel op slechts enkele zenders verstoring waar te nemen valt in het beeld of geluid. Omdat er meerdere tv's zijn aangesloten kan het probleem ontstaan in de aangesloten splitter. Kun je eens controleren of het probleem blijft spelen als er 1 TV is aangesloten op het hoofdsignaal?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht
        Al 3 weken geen Veronica/Net 5. Ik lees nu dat er meerdere zijn die hier last van hebben. Ze hebben nieuwe kabel toegestuurd die ik even moet testen...
        Andere zenders zouden het dan ook niet moeten doen als het aan de kabel ligt toch? De tv op de slaapkamer ontvangt alles prima...ook Veronica en Net 5.
        Iemand enig idee wat het dan zou kunnen zijn?
        Zo maar een vraag. Staat de telefoon dicht bij de tv/CI+ module of de Chromecast te dicht op de CI+ module?
        beide kunnen als stoorzenders fungeren op de CI + module

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

          Hi pluijmers De mogelijkheid bestaat dat er met aangesloten kabel op slechts enkele zenders verstoring waar te nemen valt in het beeld of geluid. Omdat er meerdere tv's zijn aangesloten kan het probleem ontstaan in de aangesloten splitter. Kun je eens controleren of het probleem blijft spelen als er 1 TV is aangesloten op het hoofdsignaal?
          1 Tv er af gehaald, probleem blijft. Heb nieuwe kabel toegestuurd geskregen van Delta om te testen maar de kabel is helaas te kort. langer dan 10 meter hebben jullie niet, heb zeker 20 meter nodig

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Zo maar een vraag. Staat de telefoon dicht bij de tv/CI+ module of de Chromecast te dicht op de CI+ module?
            beide kunnen als stoorzenders fungeren op de CI + module
            Wij hebben een Humax kastje, geen CI+ module. Probleem is nog steeds niet opgelost.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
              Het probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
              Na twee weken nog geen oplossing?? probleem is er nog steeds

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht

                1 Tv er af gehaald, probleem blijft. Heb nieuwe kabel toegestuurd geskregen van Delta om te testen maar de kabel is helaas te kort. langer dan 10 meter hebben jullie niet, heb zeker 20 meter nodig
                Is enkel de TV er af gehaald (van de aansluiting)? Zo ja, kun je eens testen of het wel is opgelost als ook de splitter is losgekoppeld en er slechts 1 tv toestel wordt aangesloten op het hoofdsignaal?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                  Is enkel de TV er af gehaald (van de aansluiting)? Zo ja, kun je eens testen of het wel is opgelost als ook de splitter is losgekoppeld en er slechts 1 tv toestel wordt aangesloten op het hoofdsignaal?
                  Heb de splitter losgekoppeld maar kabel past dan niet, allebei zelfde uitgang. Ben benieuwd hoe het bij de andere mensen is opgelost???

                  Reageer


                  • #39
                    even een koppelstukje kopen dan die van mannetje vrouwtje maakt.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                      Het probleem met Veronica en NET5 worden inmiddels volop onderzocht door onze technische dienst. Ik ga er vanuit dat dit snel wordt opgelost. Ik zal jullie hier op dit topic op de hoogte houden.
                      Bij ons nog steeds een probleem, krijg wel allerlei adviezen maar niks werkt. Heeft nou niemand de oplossing?

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door pluijmers Bekijk bericht

                        Bij ons nog steeds een probleem, krijg wel allerlei adviezen maar niks werkt. Heeft nou niemand de oplossing?
                        Wat ze aan de telefoon ook zeggen, alleen bellen en aandringen helpt. Dit forum is een leuke extra maar geen serieus te nemen ondersteuning.

                        Reageer


                        • #42
                          Ferry meldde drie weken geleden al dat het probleem werd onderzocht, dat hij hoopte op een snelle oplossing en dat we op de hoogte zouden worden gehouden....
                          Schiet weer lekker op dus!!

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                            Ferry meldde drie weken geleden al dat het probleem werd onderzocht,
                            Och het is nog maar drie weken geleden, dan kan het nog wel eens een paar weken duren voor we wat horen....

                            Reageer


                            • #44
                              Of je krijgt helemaal geen antwoord of e-mails verdwijnen als sneeuw voor de zon

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                e-mails verdwijnen als sneeuw voor de zon
                                Ik ben dus niet de enige waarvan e-mails schijnbaar verdwijnen en antwoord achterwege blijft.


                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X