Ik kan ID, CI en extreme sports niet meer ontvangen. Hoe kan dit?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kan paar kanalen niet ontvangen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk berichtIk kan ID, CI en extreme sports niet meer ontvangen. Hoe kan dit?
Misschien heeft de smartcard een refresh nodig. Volg hiervoor de onderstaande stappen.- Haal de smartcard uit de ontvanger of Digitale TV Module (CI+)
- Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op de smartcard geprint staat
- Plaats de smartcard op dezelfde manier terug
- Log in in MijnDELTA
- Klik op Zelf regelen
- Klik op Smartcards beheren
- Controleer het smartcardnummer wat u genoteerd heeft met de smartcardnummer(s) die in MijnDELTA staan
- Klik achter het juiste smartcardnummer op de button met blauwe pijlen
- Klik op JA. Uw smartcard wordt ververst, dit duurt enkele ogenblikken
- Laat de smartcard in de digitale ontvanger/Digitale TV Module (CI+) zitten en zet de tv bij voorkeur op stand-by
- Klik op OK
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtwelk zender-pakket of pakketten heb je buiten de standaard zenders ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Beste Nacho,
Misschien heeft de smartcard een refresh nodig. Volg hiervoor de onderstaande stappen.- Haal de smartcard uit de ontvanger of Digitale TV Module (CI+)
- Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op de smartcard geprint staat
- Plaats de smartcard op dezelfde manier terug
- Log in in MijnDELTA
- Klik op Zelf regelen
- Klik op Smartcards beheren
- Controleer het smartcardnummer wat u genoteerd heeft met de smartcardnummer(s) die in MijnDELTA staan
- Klik achter het juiste smartcardnummer op de button met blauwe pijlen
- Klik op JA. Uw smartcard wordt ververst, dit duurt enkele ogenblikken
- Laat de smartcard in de digitale ontvanger/Digitale TV Module (CI+) zitten en zet de tv bij voorkeur op stand-by
- Klik op OK
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door fhitzert Bekijk berichtik heb hetzelfde probleem smartcard gereset en zenders opnieuw gedaan maar nog steeds geen filmzenders
Welke zenders mis je? Krijg je een foutmelding of wordt de zender geheel overgeslagen?
- 1 Like
Reageer
-
Link werkt niet. Ik krijg dit te zien
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<SOAP:Envelope xmlns:SOAP="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:aob="http://aob.kana.com">
<SOAP:Header/>
<SOAP:Body>
<SOAP:Fault>
<aob:message>
(Verr) Software error at token "The RPC server is unavailable."
</aob:message>
</SOAP:Fault>
</SOAP:Body>
</SOAP:Envelope>
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer