Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan paar kanalen niet ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan paar kanalen niet ontvangen

    Ik kan ID, CI en extreme sports niet meer ontvangen. Hoe kan dit?

  • #2
    welk zender-pakket of pakketten heb je buiten de standaard zenders ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk bericht
      Ik kan ID, CI en extreme sports niet meer ontvangen. Hoe kan dit?
      Beste Nacho,

      Misschien heeft de smartcard een refresh nodig. Volg hiervoor de onderstaande stappen.
      • Haal de smartcard uit de ontvanger of Digitale TV Module (CI+)
      • Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op de smartcard geprint staat
      • Plaats de smartcard op dezelfde manier terug
      • Log in in MijnDELTA
      • Klik op Zelf regelen
      • Klik op Smartcards beheren
      • Controleer het smartcardnummer wat u genoteerd heeft met de smartcardnummer(s) die in MijnDELTA staan
      • Klik achter het juiste smartcardnummer op de button met blauwe pijlen
      • Klik op JA. Uw smartcard wordt ververst, dit duurt enkele ogenblikken
        • Laat de smartcard in de digitale ontvanger/Digitale TV Module (CI+) zitten en zet de tv bij voorkeur op stand-by
      • Klik op OK

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        welk zender-pakket of pakketten heb je buiten de standaard zenders ??
        Ik heb pluspakket

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Beste Nacho,

          Misschien heeft de smartcard een refresh nodig. Volg hiervoor de onderstaande stappen.
          • Haal de smartcard uit de ontvanger of Digitale TV Module (CI+)
          • Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op de smartcard geprint staat
          • Plaats de smartcard op dezelfde manier terug
          • Log in in MijnDELTA
          • Klik op Zelf regelen
          • Klik op Smartcards beheren
          • Controleer het smartcardnummer wat u genoteerd heeft met de smartcardnummer(s) die in MijnDELTA staan
          • Klik achter het juiste smartcardnummer op de button met blauwe pijlen
          • Klik op JA. Uw smartcard wordt ververst, dit duurt enkele ogenblikken
            • Laat de smartcard in de digitale ontvanger/Digitale TV Module (CI+) zitten en zet de tv bij voorkeur op stand-by
          • Klik op OK
          Gedaan, maar lost het probleem niet op

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk bericht

            Ik heb pluspakket

            Reageer


            • #7
              Dank Fred. Heb opnieuw naar zenders gezocht, nu heb ik alles weer. Top

              Reageer


              • #8
                ik heb hetzelfde probleem smartcard gereset en zenders opnieuw gedaan maar nog steeds geen filmzenders

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fhitzert Bekijk bericht
                  ik heb hetzelfde probleem smartcard gereset en zenders opnieuw gedaan maar nog steeds geen filmzenders
                  Beste fhitzert,

                  Welke zenders mis je? Krijg je een foutmelding of wordt de zender geheel overgeslagen?

                  Reageer


                  • #10
                    Sorry voor het ophalen van mijn oude topic, maar ik heb het probleem nog steeds.

                    Ik moet elke keer naar nieuwe kanalen zoeken om deze 3 kanalen te ontvangen. Waarom worden deze elke keer weer verwijderd?

                    Reageer


                    • #11
                      Maak je gebruik van een decoder of is de smartcard met een ci+ module in de tv geplaatst? Krijg je een foutmelding of slaat hij de zender over?

                      Reageer


                      • #12
                        Ik gebruik een decoder van Humax. Hij slaat de zenders gewoon over

                        Reageer


                        • #13
                          Kan je de onderstaande stappen eens doorlopen.

                          Klik hier om verder te gaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Link werkt niet. Ik krijg dit te zien

                            This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

                            <SOAP:Envelope xmlns:SOAP="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:aob="http://aob.kana.com">
                            <SOAP:Header/>
                            <SOAP:Body>
                            <SOAP:Fault>
                            <aob:message>
                            (Verr) Software error at token "The RPC server is unavailable."
                            </aob:message>
                            </SOAP:Fault>
                            </SOAP:Body>
                            </SOAP:Envelope>

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb dit direct gemeld aan de betreffende afdeling. Bedankt voor het melden. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost.


                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X