Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan paar kanalen niet ontvangen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nacho
    antwoordde
    Dit staat op automatisch
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Heb je de nieuwste firmware op je decoder?
    Of staat dit op automatisch installeren ingesteld?
    Ptrol in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Met alle respect, die link werkt nu, maar dit is exact wat nou mijn probleem is. Hij slaat zenders over, en als ik opnieuw zoek naar zenders, dan komen ze terug. Die link laat mij mijn decoder opnieuw zoeken naar zenders na een fabrieksreset... Dit lost mijn probleem toch niet op, die zenders raken weer zoek na een paar dagen.

    Dit heeft mij dus niet geholpen.
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Ik heb dit direct gemeld aan de betreffende afdeling. Bedankt voor het melden. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost.


    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Link werkt niet. Ik krijg dit te zien

    This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

    <SOAP:Envelope xmlns:SOAP="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/" xmlns:aob="http://aob.kana.com">
    <SOAP:Header/>
    <SOAP:Body>
    <SOAP:Fault>
    <aob:message>
    (Verr) Software error at token "The RPC server is unavailable."
    </aob:message>
    </SOAP:Fault>
    </SOAP:Body>
    </SOAP:Envelope>
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Kan je de onderstaande stappen eens doorlopen.

    Klik hier om verder te gaan.
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Ik gebruik een decoder van Humax. Hij slaat de zenders gewoon over
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Maak je gebruik van een decoder of is de smartcard met een ci+ module in de tv geplaatst? Krijg je een foutmelding of slaat hij de zender over?
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Sorry voor het ophalen van mijn oude topic, maar ik heb het probleem nog steeds.

    Ik moet elke keer naar nieuwe kanalen zoeken om deze 3 kanalen te ontvangen. Waarom worden deze elke keer weer verwijderd?
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fhitzert Bekijk bericht
    ik heb hetzelfde probleem smartcard gereset en zenders opnieuw gedaan maar nog steeds geen filmzenders
    Beste fhitzert,

    Welke zenders mis je? Krijg je een foutmelding of wordt de zender geheel overgeslagen?
    Edwinb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fhitzert
    antwoordde
    ik heb hetzelfde probleem smartcard gereset en zenders opnieuw gedaan maar nog steeds geen filmzenders
    fhitzert in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Dank Fred. Heb opnieuw naar zenders gezocht, nu heb ik alles weer. Top
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Nacho Bekijk bericht

    Ik heb pluspakket
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Beste Nacho,

    Misschien heeft de smartcard een refresh nodig. Volg hiervoor de onderstaande stappen.
    • Haal de smartcard uit de ontvanger of Digitale TV Module (CI+)
    • Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op de smartcard geprint staat
    • Plaats de smartcard op dezelfde manier terug
    • Log in in MijnDELTA
    • Klik op Zelf regelen
    • Klik op Smartcards beheren
    • Controleer het smartcardnummer wat u genoteerd heeft met de smartcardnummer(s) die in MijnDELTA staan
    • Klik achter het juiste smartcardnummer op de button met blauwe pijlen
    • Klik op JA. Uw smartcard wordt ververst, dit duurt enkele ogenblikken
      • Laat de smartcard in de digitale ontvanger/Digitale TV Module (CI+) zitten en zet de tv bij voorkeur op stand-by
    • Klik op OK
    Gedaan, maar lost het probleem niet op
    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Nacho
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    welk zender-pakket of pakketten heb je buiten de standaard zenders ??
    Ik heb pluspakket

    Nacho in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X