Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DISCOVERY, EUROSPORT, TLC EN ID TERUG BIJ DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

    Reageer


    • #47
      Dart klopt, maar alles is nog wel alleen met een MPEG4 ontvanger te zien. Die geven dus SD zenders door in MPEG4. Het voordeel is dat je probleemloos op een later tijdstip een SD zender kan omzetten naar een HD versie, zonder dat je kijkers overslaat.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door wewa
        Dart klopt, maar alles is nog wel alleen met een MPEG4 ontvanger te zien. Die geven dus SD zenders door in MPEG4. Het voordeel is dat je probleemloos op een later tijdstip een SD zender kan omzetten naar een HD versie, zonder dat je kijkers overslaat.
        Dus jouw criterium is "HD", ik kijk tien keer liever naar een leuk programma in SD, dan allelei dertien in een dozijn programma's in HD.
        Dus misschien inhoud toch ook een beetje belangrijk laten zijn

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door wewa
          Dart klopt, maar alles is nog wel alleen met een MPEG4 ontvanger te zien. Die geven dus SD zenders door in MPEG4. Het voordeel is dat je probleemloos op een later tijdstip een SD zender kan omzetten naar een HD versie, zonder dat je kijkers overslaat.
          wat heeft dit allemaal met het onderwerp van dit topic te maken ??
          waarom begin je niet een eigen topic over SD en HD ??
          daardoor blijft dit topic schoon van allerhande off-topic discussies.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door wewa
            Dus Eurosport 2 komt niet in HD ? Het lijkt me toch niet meer dan vanzelfsprekend in 2018 om zoveel mogelijk zenders in HD door te geven.
            Je hebt een serieuze hd-fetish
            En je bent zwaar off-topic.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door wewa
              Ik ben een groot voorstander van HD only. Weg met alle SD ontvangertjes. Dat is niet meer van deze tijd. KPN stopt ook met SD alles wordt HD met DIgitenne. Ziggo heeft al tijd geleden alles omgezet naar MPEG4, dus wat mij betreft kan Delta alles in MPEG2 eruit knallen.

              Reageer


              • #52
                ik ben blij dat het weer terug komt want ik keek regelmatig naar animal planet en ID

                Reageer


                • #53
                  Mooi,. Zat te denken om naar een ander provider over te stappen, maar na dit goede nieuws ga ik geen stappen ondernemen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X