Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DISCOVERY, EUROSPORT, TLC EN ID TERUG BIJ DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Roof
    *de toegevoegde zenders zijn uiterlijk 6 maart beschikbaar via de Interactieve TV ontvanger en de DELTA TV app

    Dus niet via de gewone kabel of snap ik het nu niet. ?
    Buiten dat om neem ik weer graag het pluspakket
    goed gezien
    die 2e noot is ook interessant:
    ** deze zenders zijn voor Interactieve TV klanten wel in HD kwaliteit beschikbaar

    alles bij elkaar is men bezig om de bandbreedte via Coax beperken door zenders te verplaatsen naar DIT.

    Reageer


    • #32
      Wellicht heb ik het antwoord over het hoofd gezien, maar heeft dit nog consequenties voor de gratis doorgifte van FOX Sports Eredivisie 1? Dit werd destijds als compensatie aangeboden.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door emiel74
        Wellicht heb ik het antwoord over het hoofd gezien, maar heeft dit nog consequenties voor de gratis doorgifte van FOX Sports Eredivisie 1? Dit werd destijds als compensatie aangeboden.
        als je naar het nieuwe zenderoverzicht kijkt, dan staat FOX Sports Eredivisie er gewoon bij op kanaal 14.
        https://www.delta.nl/sites/default/f...roverzicht.pdf

        Reageer


        • #34
          bedankt voor de info!

          Reageer


          • #35
            Dus Eurosport 2 komt niet in HD ? Het lijkt me toch niet meer dan vanzelfsprekend in 2018 om zoveel mogelijk zenders in HD door te geven.

            Reageer


            • #36
              Top dat de zenders weer terugkomen. Bedankt.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door wewa
                Dus Eurosport 2 komt niet in HD ? Het lijkt me toch niet meer dan vanzelfsprekend in 2018 om zoveel mogelijk zenders in HD door te geven.
                Alleen in HD voor Interactieve TV klanten, waarschijnlijk om bandbreedte te besparen, dit is niet oneindig op de kabel anders hadden ze alle zenders wel in HD kunnen uitzenden.

                Goed bezig Delta!

                Reageer


                • #38
                  Dan heb ik niet goed gekeken op het overzicht. Ik hoop dat er snel veel meer HD zenders bijkomen op interactief dan.
                  Genoeg op Nederland gerichte zenders die al een HD versie hebben maar Delta nog niet doorgeeft in HD.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door wewa
                    Dan heb ik niet goed gekeken op het overzicht. Ik hoop dat er snel veel meer HD zenders bijkomen op interactief dan.
                    Genoeg op Nederland gerichte zenders die al een HD versie hebben maar Delta nog niet doorgeeft in HD.
                    Die opmerking kan je wel blijven maken, maar als de beschikbare bandbreedte vol zit, houd het even op. Of er moeten weer kanalen vervallen, om andere kanalen in HD uit te kunnen zenden...en dan komen daar uiteraard weer klachten over...

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door wewa
                      Dan heb ik niet goed gekeken op het overzicht. Ik hoop dat er snel veel meer HD zenders bijkomen op interactief dan.
                      Genoeg op Nederland gerichte zenders die al een HD versie hebben maar Delta nog niet doorgeeft in HD.
                      Ik heb hier informatie gevonden: https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV
                      TLC, Discovery en Eurosport 1 zijn in HD.
                      ID, Eurosport 2, Discovery Science en Animal planet zijn in SD of alleen in HD met interactieve TV

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Oorspronkelijk gepost door wewa
                        Dan heb ik niet goed gekeken op het overzicht. Ik hoop dat er snel veel meer HD zenders bijkomen op interactief dan.
                        Genoeg op Nederland gerichte zenders die al een HD versie hebben maar Delta nog niet doorgeeft in HD.
                        Die opmerking kan je wel blijven maken, maar als de beschikbare bandbreedte vol zit, houd het even op. Of er moeten weer kanalen vervallen, om andere kanalen in HD uit te kunnen zenden...en dan komen daar uiteraard weer klachten over...
                        alles waar een hd versie van is gaat weg als sd kanaal als ik het overzicht goed bekijk? dat is -35 kanalen.....

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door jde1976
                          alles waar een hd versie van is gaat weg als sd kanaal als ik het overzicht goed bekijk? dat is -35 kanalen.....
                          Nee, alleen waar twee sterretjes achter staan in het zenderoverzicht met een HD logo, dit zijn 10 kanalen, waarvan zeker 8 kanalen al HD-only waren

                          Reageer


                          • #43
                            Ik ben een groot voorstander van HD only. Weg met alle SD ontvangertjes. Dat is niet meer van deze tijd. KPN stopt ook met SD alles wordt HD met DIgitenne. Ziggo heeft al tijd geleden alles omgezet naar MPEG4, dus wat mij betreft kan Delta alles in MPEG2 eruit knallen.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door wewa
                              Ik ben een groot voorstander van HD only.
                              heel interessant
                              maar wat heeft jouw mening over HD met dit onderwerp te maken ??

                              Reageer


                              • #45
                                Leuk dat eurosport terug komt. Maar was wel leuk geweest als dat voor de olympische spelen was ipv er na

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X