Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DISCOVERY, EUROSPORT, TLC EN ID TERUG BIJ DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Dan moet er dan nog wel meer veranderen.
    Delta loopt nu achter en de dingen waar ze mee komen om hun achterstand in te halen zijn nog niet echte overhalers. Ze zijn in verhouding toch nog erg duur voor wat ze bieden. Maar EQT biedt mogelijkheden tot schaalvergroting. Jammer wel dat dat historisch bijna nooit gepaard gaat met lagere prijzen...
    En daar komen de criticasters weer: het is ook nooit goed.
    Zei ik dat?
    Als er straks een mooi symmetrisch internet-only abo komt, of een internet & tv-abo voor een prijs die kan tippen aan wat ik nu kwijt ben, ben ik zo weer klant.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt
      Oorspronkelijk gepost door Koeba
      Dan moet er dan nog wel meer veranderen.
      Delta loopt nu achter en de dingen waar ze mee komen om hun achterstand in te halen zijn nog niet echte overhalers. Ze zijn in verhouding toch nog erg duur voor wat ze bieden. Maar EQT biedt mogelijkheden tot schaalvergroting. Jammer wel dat dat historisch bijna nooit gepaard gaat met lagere prijzen...
      En daar komen de criticasters weer: het is ook nooit goed.
      Heb je ook gelezen wat ik schreef? Want daar ga je niet op in?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba
        Heb je ook gelezen wat ik schreef? Want daar ga je niet op in?
        Ik heb het gelezen en ik volg je al jaren maar ik ga hier niet op in want eerlijk gezegd ben ik al die discussies moe. Oftewel: laten de anderen maar de kastanjes uit het vuur halen en ik kijk wel toe. Niet netjes en niet eerlijk maar toch...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Heb je ook gelezen wat ik schreef? Want daar ga je niet op in?
          Ik heb het gelezen en ik volg je al jaren maar ik ga hier niet op in want eerlijk gezegd ben ik al die discussies moe. Oftewel: laten de anderen maar de kastanjes uit het vuur halen en ik kijk wel toe. Niet netjes en niet eerlijk maar toch...
          Netjes? In ieder geval eerlijk en apart dat je niet graag discussies op een forum hebt.
          Jij legde de bal voor doel door me een criticaster te noemen, ik heb hem er domweg ingeschopt. Apart dat je de discussies wel moe bent, maar er ook een begint.
          Voor mij afgesloten.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door hillebregt
            Heb ik het mis of is Animal Planet nu verbannen naar 't PlusPakket terwijl in de oude situatie dit "gewoon" in het digitale zenderpakker zat ?
            We bieden met National Geographic Wild al een kwalitatief goede zender met het genre dieren in het digitale Standaardpakket. Deze kun je vinden op zender 23.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ferry
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt
              Heb ik het mis of is Animal Planet nu verbannen naar 't PlusPakket terwijl in de oude situatie dit "gewoon" in het digitale zenderpakker zat ?
              We bieden met National Geographic Wild al een kwalitatief goede zender met het genre dieren in het digitale Standaardpakket. Deze kun je vinden op zender 23.
              Jij was toch voorstander van meer mooie natuurprogramma's?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door TimH
                Oorspronkelijk gepost door Ferry
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                Heb ik het mis of is Animal Planet nu verbannen naar 't PlusPakket terwijl in de oude situatie dit "gewoon" in het digitale zenderpakker zat ?
                We bieden met National Geographic Wild al een kwalitatief goede zender met het genre dieren in het digitale Standaardpakket. Deze kun je vinden op zender 23.
                Jij was toch voorstander van meer mooie natuurprogramma's?
                Bij Telfort/KPN zitten de 'harde politiefilms' (#netjesbluuve ) in een pluspakket en niet in een apart pakket met alleen HP voor 12,50

                Reageer


                • #23
                  Daar heb je internet voor toch? :?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door TimH
                    Daar heb je internet voor toch? :?
                    Voor Hill Street Blues?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba
                      ........Voor mij afgesloten.
                      Jammer dat je blijft door zeveren.......
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Als er straks een mooi symmetrisch internet-only abo komt...
                        Dat wordt in de toekomst technisch mogelijk maar veel providers denken dat klanten daar niet op zitteh te wachten, of vroeger boden ze dat ook nooit aan, of...

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          ........Voor mij afgesloten.
                          Jammer dat je blijft door zeveren.......
                          Jammer dat je het zeveren vindt. Jammer dat je niet de wijste probeert te zijn...
                          Zegt gelukkig meer over jou.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba
                            Als er straks een mooi symmetrisch internet-only abo komt, of een internet & tv-abo voor een prijs die kan tippen aan wat ik nu kwijt ben, ben ik zo weer klant.
                            Als niet-klant moet je als zelfbenoemde slimmerik, niet zo hoog van de toren blazen en alles proberen af te kraken.
                            Laat mij maar lekker 'dom' bij Delta/Zeelandnet blijven.....hoef ik me niet zo druk te maken.....
                            Succes bij de concurrent :-)
                            Groet
                            Rinus
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #29
                              *de toegevoegde zenders zijn uiterlijk 6 maart beschikbaar via de Interactieve TV ontvanger en de DELTA TV app

                              Dus niet via de gewone kabel of snap ik het nu niet. ?
                              Buiten dat om neem ik weer graag het pluspakket

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Roof
                                *de toegevoegde zenders zijn uiterlijk 6 maart beschikbaar via de Interactieve TV ontvanger en de DELTA TV app

                                Dus niet via de gewone kabel of snap ik het nu niet. ?
                                Buiten dat om neem ik weer graag het pluspakket
                                Je snapt het niet
                                https://www.delta.nl/zenderwijziging/DELTA-digitale-TV

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X