Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Ziggo Sport Go

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen Ziggo Sport Go

    Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die niet meer kunnen inloggen op tablets, telefoon's en/of pc's? Ik heb het gemeld bij klantenservice en die antwoordden dat het een bekend probleem was, maar dat ze niet wisten wanneer het opgelost is. Dus ben ik gewoon nieuwsgierig of er meer mensen dit probleem hebben.

  • #2
    wat is ziggo sport go?

    Reageer


    • #3
      Ziggo Sport Totaal Go is de website of app voor Android en iOS om op pc, telefoon en tablet naar Ziggo Sport te kunnen kijken als je een abonnement hebt. Dat heb ik dus, maar er kan niet meer ingelogd worden met smartcard en postcode. Foutmelding is e-mailadres en/of wachtwoord onjuist.

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat je daarvoor bij ziggo moet zijn , dit is zeelandnet

        Reageer


        • #5
          Laat maar. Ik betaal voor Ziggo Sport aan Zeelandnet. Dus moet ik bij Zeelandnet zijn.

          Reageer


          • #6
            Beste Farre,

            Op deze website staat meer informatie. Heb je al geprobeerd de verschillende smartcardnummers in te voeren om te kijken of de aanmelding dan wel lukt?

            Reageer


            • #7
              Ik heb de verschillende smartcardnummers allemaal geprobeerd. Evenals alle combinaties met oude en nieuwe postcode. Ben namelijk verhuisd, maar dat was niet het probleem werd me verteld. Probleem was bekend maar wanneer er een oplossing zou zijn helaas niet.

              Reageer


              • #8
                ik kan ook niet inloggen.
                beide smartcards geprobeerd.
                kennelijk werkt het dus niet (meer).

                Reageer


                • #9
                  Het werkte nog wel op mijn telefoon, maar als ik nu in de app op "TV kijken" klik, krijg ik in beeld: Abonneren op Ziggo Sport Totaal Go via Google Play Store. Bij Instellingen staat achter mijn Account (null) en ik heb de mogelijkheid uit te loggen. Dit maar eens gedaan en bij opnieuw inloggen de melding dat e-mailadres en wachtwoord niet kloppen.
                  Ik kijk vaak naar Ziggo Sport op mijn telefoon/tablet en ik begin het toch wel vervelend te vinden dat het niet meer werkt. Wat is er eigenlijk aan de hand?

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb een Android telefoon waar het sinds eind vorige week niet meer op werkt. Niks veranderd, geen updates o.i.d. Ik heb de app nu net verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
                      De problemen op pc met het niet in kunnen loggen waren er al eerder, (dacht dat het te maken had met de verhuizing) maar de telefoon en tablet werkten nog wel. Nu dus ook niet meer. Maar ik zie op het forum meerdere meldingen van mensen die opeens niet meer in kunnen loggen, maar dat lijkt dan toch weer opgelost te kunnen worden.

                      Reageer


                      • #12
                        de app voor android lijkt me ook vernieuwd.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ben ook onlangs verhuisd en heb precies dezelfde problemen. Volgens klantenservice Delta zou het aan de koppeling smartcard nieuwe postcode liggen. Een interne administratieve handeling die nog niet was uitgevoerd na mijn verhuizing. Het zou binnen 3 werkdagen in orde zijn. Dit werd me anderhalve week geleden medegedeeld en... het werkt nog steeds niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door bquite
                            Ik ben ook onlangs verhuisd en heb precies dezelfde problemen.
                            stuur es een emailtje naar [email protected]
                            vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
                            dan kan het vanaf deze kant afgehandeld worden.

                            Reageer


                            • #15
                              Contact gehad met Ziggo en die melden dat het probleem bij Delta ligt.
                              Volgens de klantenservice bij Ziggo:
                              "Bij Ziggo Sport Totaal is niks aangepast, maar bij Delta zijn er onlangs problemen geweest met de smartcardnummers en de Ziggo Sport Totaal abonnementen. Bij veel klanten werd het abonnement opeens op een van de andere smartcards gezet, waardoor zij nu moeten inloggen met een ander smartcardnummer + hun postcode."
                              Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt dus niet. En volgens de klantenservice van Delta is het probleem bekend, maar weten ze niet wanneer er een oplossing is. Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar een oplossing.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X