Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Ziggo Sport Go

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Avatar van de gast
    Gast antwoordde
    Fijn om te lezen dat het in elk geval is opgelost voor je
    Gast in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Ik was bezig een nieuwe telefoon te configureren en dacht laat ik ziggo sport go eens proberen. Dat lukte dus nu wel en op de pc nu ook.
    Foxsports werkte eerst niet op de nieuwe telefoon. Daar heb ik me opnieuw voor aangemeld bij Foxsports (koppelcode opnieuw ingevoerd) en dat werkt nu ook weer. Het lijkt wel alsof het sportpakket opnieuw gekoppeld is aan mijn smartcardnummer.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Avatar van de gast
    Gast antwoordde
    Fijn dat het weer werkt.
    Ik heb nog geen melding gekregen dat de issue verholpen zou zijn. Dus zover ik weet is er niets aangepast.
    Gast in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Hee, het werkt weer. Is er iets aangepast?
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Is er al een statusupdate m.b.t. het inloggen? Net nog even geprobeerd, maar nog steeds problemen met inloggen. Ik begin het eigenlijk wel een beetje vervelend te vinden.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    In ieder geval bedankt voor de reactie en ik heb alle smartcardnummers al drie of vier keer geprobeerd. Afwachten maar en hopen op een spoedige oplossing.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Ik heb nog geen status update, maar probeer altijd in te loggen met het smartcardnummer die het eerste bij ons is aangemeld. Dit is de hoofdkaart. Je kan soms aan het kaartnummer zien welke er ouder is (4xxx is ouder dan 10xxx), maar als je meerdere 10xxx kaarten hebt, dan is het een kwestie van proberen. Dit werkt niet in alle gevallen. In de tussentijd proberen wij het probleem asap op te lossen.
    MatthijsL in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Dat heb ik nog niet gedaan, maar ik heb geen problemen om Ziggo Sport te kijken op mijn tv. Dat werkt (nog?) gewoon. Een andere smartcard in een Humax decoder werkt ook zonder problemen.
    Als ik de instructies zo lees, dan is het echt om de smartcard een soort van reset te geven. Dat lijkt me niks te doen hebben met de koppeling smartcardnummer en postcode die je voor de Ziggo app nodig hebt. Maar ik zal zodra ik tijd heb de refresh eens uitvoeren. Baat het niet, schaadt het niet hopen we dan maar.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Heb je al geprobeerd de bewuste smartcards eens te refreshen in MIJN DELTA?
    Zet tv aan en refresh als volgt: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=490,E=0000061580259648517,K=8521,Sxi =3,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=ZeelandnetNL_2016
    Ptrol in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Contact gehad met Ziggo en die melden dat het probleem bij Delta ligt.
    Volgens de klantenservice bij Ziggo:
    "Bij Ziggo Sport Totaal is niks aangepast, maar bij Delta zijn er onlangs problemen geweest met de smartcardnummers en de Ziggo Sport Totaal abonnementen. Bij veel klanten werd het abonnement opeens op een van de andere smartcards gezet, waardoor zij nu moeten inloggen met een ander smartcardnummer + hun postcode."
    Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt dus niet. En volgens de klantenservice van Delta is het probleem bekend, maar weten ze niet wanneer er een oplossing is. Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar een oplossing.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door bquite
    Ik ben ook onlangs verhuisd en heb precies dezelfde problemen.
    stuur es een emailtje naar [email protected]
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
    dan kan het vanaf deze kant afgehandeld worden.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • bquite
    antwoordde
    Ik ben ook onlangs verhuisd en heb precies dezelfde problemen. Volgens klantenservice Delta zou het aan de koppeling smartcard nieuwe postcode liggen. Een interne administratieve handeling die nog niet was uitgevoerd na mijn verhuizing. Het zou binnen 3 werkdagen in orde zijn. Dit werd me anderhalve week geleden medegedeeld en... het werkt nog steeds niet.
    bquite in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    de app voor android lijkt me ook vernieuwd.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Farre
    antwoordde
    Ik heb een Android telefoon waar het sinds eind vorige week niet meer op werkt. Niks veranderd, geen updates o.i.d. Ik heb de app nu net verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
    De problemen op pc met het niet in kunnen loggen waren er al eerder, (dacht dat het te maken had met de verhuizing) maar de telefoon en tablet werkten nog wel. Nu dus ook niet meer. Maar ik zie op het forum meerdere meldingen van mensen die opeens niet meer in kunnen loggen, maar dat lijkt dan toch weer opgelost te kunnen worden.
    Farre in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X