Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Ziggo Sport Go

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Heb je al geprobeerd de bewuste smartcards eens te refreshen in MIJN DELTA?
    Zet tv aan en refresh als volgt: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=490,E=0000061580259648517,K=8521,Sxi =3,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #17
      Dat heb ik nog niet gedaan, maar ik heb geen problemen om Ziggo Sport te kijken op mijn tv. Dat werkt (nog?) gewoon. Een andere smartcard in een Humax decoder werkt ook zonder problemen.
      Als ik de instructies zo lees, dan is het echt om de smartcard een soort van reset te geven. Dat lijkt me niks te doen hebben met de koppeling smartcardnummer en postcode die je voor de Ziggo app nodig hebt. Maar ik zal zodra ik tijd heb de refresh eens uitvoeren. Baat het niet, schaadt het niet hopen we dan maar.

      Reageer


      • #18
        Ik heb nog geen status update, maar probeer altijd in te loggen met het smartcardnummer die het eerste bij ons is aangemeld. Dit is de hoofdkaart. Je kan soms aan het kaartnummer zien welke er ouder is (4xxx is ouder dan 10xxx), maar als je meerdere 10xxx kaarten hebt, dan is het een kwestie van proberen. Dit werkt niet in alle gevallen. In de tussentijd proberen wij het probleem asap op te lossen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          In ieder geval bedankt voor de reactie en ik heb alle smartcardnummers al drie of vier keer geprobeerd. Afwachten maar en hopen op een spoedige oplossing.

          Reageer


          • #20
            Is er al een statusupdate m.b.t. het inloggen? Net nog even geprobeerd, maar nog steeds problemen met inloggen. Ik begin het eigenlijk wel een beetje vervelend te vinden.

            Reageer


            • #21
              Hee, het werkt weer. Is er iets aangepast?

              Reageer


              • #22
                Fijn dat het weer werkt.
                Ik heb nog geen melding gekregen dat de issue verholpen zou zijn. Dus zover ik weet is er niets aangepast.

                Reageer


                • #23
                  Ik was bezig een nieuwe telefoon te configureren en dacht laat ik ziggo sport go eens proberen. Dat lukte dus nu wel en op de pc nu ook.
                  Foxsports werkte eerst niet op de nieuwe telefoon. Daar heb ik me opnieuw voor aangemeld bij Foxsports (koppelcode opnieuw ingevoerd) en dat werkt nu ook weer. Het lijkt wel alsof het sportpakket opnieuw gekoppeld is aan mijn smartcardnummer.

                  Reageer


                  • #24
                    Fijn om te lezen dat het in elk geval is opgelost voor je

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X