Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding E133-4

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Je had toch al aangegeven dat je de nieuwste software hebt.
    Hoe ea gecontroleerd kon worden en de handleiding met pagina's had ik ook opgegeven.
    Voor de duidelijkheid:

    Software en firmware zijn van ZIGGO - maart 2016
    Hierdoor wordt ik o.a.bij een foutmelding constant verwezen naar de website van ziggo.
    Verder zoekt de decoder Ziggo op als ik interactief TV probeer op te starten.

    Wellicht dat de ZIGGO software / firmware problemen veroorzaakt vandaar wil ik DELTA software / firmware installeren. Indien dit ouder is dan maart 2016 zal mijn decoder niks downloaden.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Mapje
      De kabel maatschappij verspreid als het goed is de laatste firmware update afkomstig van de fabrikant over de kabel.

      Het updaten van een (Humax en Samsung) HD-PVR gaat dus niet over internet maar gewoon over de kabel zelf.

      Het eruit krijgen is een ander verhaal ik gok, maar wie weet pakt hij het op als je alles naar fabrieksinstellingen terugzet en kun je vervolgens wel een (firmware) update uitvoeren ?
      Hoe moet ik deze lijst lezen?
      Ik heb firmware: 1.01/1119
      Software: 029.002.661 23 maart 2016

      Reageer


      • #33
        De SMT7140 heb ik niet meer dus kan dit verder niet nazien.

        Maar de software versie was bij mij geloof ik iets van : 06 februari 2015

        De laatste twee jaar heb ik van Delta iig geen updates meer voor dit apparaat gehad.

        info Ziggo

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X