Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv kijken ipv. analoog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Robert
    We hebben, omdat Delta de analoge zenders gaat afschaffen, een kleine maand geleden op de slaapkamer een nieuwe tv aangeschaft met erin een module zodat hij geschikt is voor Delta digitale tv zenders.
    heb je de smart-card ook aangemeld en geactiveerd bij MijnDelta ??

    Reageer


    • #62
      Er zit geen smartcard in Fred en het is ineens sinds gisteravond

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Robert
        We hebben, omdat Delta de analoge zenders gaat afschaffen, een kleine maand geleden op de slaapkamer een nieuwe tv aangeschaft met erin een module zodat hij geschikt is voor Delta digitale tv zenders.
        Bedoel je met die module een CAM-module die je later zelf in de tv hebt gestoken? Die heb je alleen nodig als je een smart-card gebruikt.

        'Sneeuw' komt op digitale tv niet voor. Het beeld kan wel blokkerig zijn of gewoon op zwart gaan. Dan heb je te slecht signaal.

        Reageer


        • #64
          Ik heb geen CAM-module wat dat ook mag zijn maar de tv heeft een ingebouwde digitale tuner (DVB-C).
          En het beeld was perfect maar gisteravond ineens sneeuw op NPO 1,2,3 en nu nog. Alle overige zenders zijn nog wel gewoon superscherp.

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Robert
            Ik heb geen CAM-module wat dat ook mag zijn maar de tv heeft een ingebouwde digitale tuner (DVB-C).
            weet je zeker dat je digitaal kijkt ??
            kun je kanaal 100 bekijken ??

            Reageer


            • #66
              Fred ik ga vandaag opnieuw installeren want ik weet dat Delta hier onderhoud heeft gepleegd en daar zal het vermoedelijk door komen want mijn zenders staan ook op andere plaatsen.
              Ik keek digitaal dat is een zeker feit.

              Reageer


              • #67
                Na opnieuw installeren is het weer goed

                Reageer


                • #68
                  Er is plots een probleem met de tv, met ingebouwde digitale tuner (DVB-C). Het betreft "Digitaal kijken zonder smartcard". Nu is er ineens alleen nog 1,2,3 en zodra je bij RTL 4 bent dan staat er de zender is gecodeerd. Een week of 8 geen probleem en gewoon de zenders bekeken en ineens klaar.
                  Iemand een idee?

                  Reageer


                  • #69
                    Dit geeft aan dat RTL4 een HD kanaal is waarvoor een CAM module noodzakelijk is.

                    Het netwerk-id is iig geen 4000 meer, maar waarom hij dit ineens kwijt is geen idee.

                    Je zult de TV dus opnieuw moeten instellen voor kijken zonder smartcard.

                    zie: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...8?postid=50020
                    en https://forum.zeelandnet.nl/televisi...8?postid=50022

                    Reageer


                    • #70
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter
                      Dit geeft aan dat RTL4 een HD kanaal is waarvoor een CAM module noodzakelijk is.

                      Het netwerk-id is iig geen 4000 meer, maar waarom hij dit ineens kwijt is geen idee.

                      Je zult de TV dus opnieuw moeten instellen voor kijken zonder smartcard.

                      Nogmaals alles opnieuw ingesteld en het werkt weer. Vakantiegasten hebben waarschijnlijk zenders gezocht en niet gevonden dus dan maar zelf gescand en instellingen veranderd. Anders zou ik ook niet weten hoe de instellingen ineens verkeerd kunnen staan.

                      zie: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...8?postid=50020
                      en https://forum.zeelandnet.nl/televisi...8?postid=50022

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X