Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv kijken ipv. analoog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Neem dit item nog eens door, @Robert.

    Je hebt wel degelijk van Delta een reactie gehad!
    Oorspronkelijk gepost door TimH
    www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.

    Daarnaast zijn we aan het inventariseren wat er leeft zodat we concrete acties uit kunnen zetten om iedereen te helpen over te gaan op digitaal. Dit is een vooraankondiging, het is nog geen 2018.
    Misschien niet het antwoord dat je gehoopt had, maar de reden staat in het antwoord van de Moderator.
    Een antwoord hier van Delta op het forum gaat helemaal niet in op mijn specifieke vragen dat is gewoon een algemeen antwoord. Als ik Delta een bericht stuur met specifieke vragen, en niet via het forum hier, dan verwacht ik als klant gewoon een persoonlijk antwoord waar ze ingaan op mijn specifieke vragen en niet een algemene reactie via het forum. En op mijn bericht aan Delta klantenservice daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik heb alleen maar hier geschreven omdat ik van Delta geen reactie kreeg op mijn vraag.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Robert
      En op mijn bericht aan Delta klantenservice daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik heb alleen maar hier geschreven omdat ik van Delta geen reactie kreeg op mijn vraag.
      en we gaan net zo lang door tot het duidelijk is

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        Oorspronkelijk gepost door Robert
        En op mijn bericht aan Delta klantenservice daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik heb alleen maar hier geschreven omdat ik van Delta geen reactie kreeg op mijn vraag.
        en we gaan net zo lang door tot het duidelijk is
        Precies Fred maar ik wacht dan nog maar even want ik kan me haats niet voorstellen dat Delta weg komt met zomaar van analoog overstappen naar digitaal. De politiek moet dit toch niet door laten gaan vind ik. Je kan wel een monopolist zijn maar je kan ook te ver gaan. En met mijn Samsung decoder met harde schijf, die destijds overigens door Delta werd geadviseerd en nu niet geschikt is voor interactieve tv, dus ze geven wel vaker verkeerde adviezen, ben ik tevreden en voor de tv's boven wacht ik dan maar even af wat er later gebeurt. Het advies van nu kan straks wel weer heel anders zijn. Met Delta weet je het maar nooit.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Daarnaast zijn we aan het inventariseren wat er leeft zodat we concrete acties uit kunnen zetten om iedereen te helpen over te gaan op digitaal. Dit is een vooraankondiging, het is nog geen 2018.
          M.i. doe je dat eerst achter de schermen.
          Je zou er een hoop onrust mee voorkomen kunnen hebben,@TimH.
          Het tijdstip zal nooit 'goed' zijn. Delta heeft dit zo vroeg gemeld omdat het niet uit maakt wat je wanneer bekend maakt. Het zal altijd voor iemand niet uit komen. Ik vergelijk het met RWS en werk aan de A58. Elke keer in de PZC en op OZ reacties en politici met steeds weer de litanie: Waarom nu? Waarom niet op een andere dag? Omdat er geen dag in het jaar is die niet voor iemand slecht schikt. Daarom is tijdstip van ondergeschikt belang. Je kunt niet naar ieders' agenda plannen.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Koeba
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Oorspronkelijk gepost door TimH
            Daarnaast zijn we aan het inventariseren wat er leeft zodat we concrete acties uit kunnen zetten om iedereen te helpen over te gaan op digitaal. Dit is een vooraankondiging, het is nog geen 2018.
            M.i. doe je dat eerst achter de schermen.
            Je zou er een hoop onrust mee voorkomen kunnen hebben,@TimH.
            Het tijdstip zal nooit 'goed' zijn. Delta heeft dit zo vroeg gemeld omdat het niet uit maakt wat je wanneer bekend maakt. Het zal altijd voor iemand niet uit komen. Ik vergelijk het met RWS en werk aan de A58. Elke keer in de PZC en op OZ reacties en politici met steeds weer de litanie: Waarom nu? Waarom niet op een andere dag? Omdat er geen dag in het jaar is die niet voor iemand slecht schikt. Daarom is tijdstip van ondergeschikt belang. Je kunt niet naar ieders' agenda plannen.
            Nee maar je kunt het wel op een manier zodat je klanten niet allemaal extra kosten moeten gaan maken. Als ze echt concurrentie hadden en niet het alleenrecht op de kabel zouden ze het wel anders doen.

            Reageer


            • #36
              Heb je er al gedacht een chromecast aan te schaffen? Kosten ongeveer 35 euro en je kan dan alles van je telefoon/tablet/laptop streamen naar je tv. Scheelt een hoop kosten. Delta app downloaden en je hebt boven ook digitaal. Bovendien kun je er nog veel meer mee streamen dan alleen Delta.

              Reageer


              • #37
                Allemaal leuk en aardig, maar het is Delta die wijzigt en systeem kiest dat de klant hiervoor telkens extra hardware zou moeten aanschaffen. Decoder / module + smartcard/ chomecast

                Tel dat allemaal maar eens op bij je maandabonnement.

                Delta levert alles-in-1!
                Maar voor tv is dat maar beperkt waar.

                Dus reuze benieuwd waar ze de klanten tegemoet mee gaan komen.

                Reageer


                • #38
                  Voorspelling: Delta wil heel graag weten hoeveel klanten er nog analoog kijken, dat kunnen ze namelijk niet zelf uitlezen. Dus de inventarisatie is erg belangrijk. Na een tijdje zal er een overzichtelijk aantal (hopelijk) abonnees over blijven die na uitschakelen analoog signaal geen tv meer kunnen kijken. Het gaat dan erg af hangen van 1. Het aantal dat overblijft en 2. De goede wil van Delta/EQT om hen tegemoet te komen met een gratis decoder of tegen zeer gereduceerde prijs. Want EQT snapt best dat investeren nodig is, maar onder aan de streep moet er wel winst gemaakt worden. Alles wat nu gezegd wordt over wat Delta wel of niet 'moet', is speculatie. Kalmte kan je redden. Lees ook de reacties van liberque hier: https://tweakers.net/nieuws/128329/d...gnaal-uit.html

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba
                    Voorspelling: Delta wil heel graag weten hoeveel klanten er nog analoog kijken, dat kunnen ze namelijk niet zelf uitlezen. Dus de inventarisatie is erg belangrijk. Na een tijdje zal er een overzichtelijk aantal (hopelijk) abonnees over blijven die na uitschakelen analoog signaal geen tv meer kunnen kijken. Het gaat dan erg af hangen van 1. Het aantal dat overblijft en 2. De goede wil van Delta/EQT om hen tegemoet te komen met een gratis decoder of tegen zeer gereduceerde prijs. Want EQT snapt best dat investeren nodig is, maar onder aan de streep moet er wel winst gemaakt worden. Alles wat nu gezegd wordt over wat Delta wel of niet 'moet', is speculatie. Kalmte kan je redden. Lees ook de reacties van liberque hier: https://tweakers.net/nieuws/128329/d...gnaal-uit.html
                    Delta / EQT wil voorop lopen.
                    Dat zijn prima instellingen, maar ik ben bang dat ze te weinig rekening houden met de beperkingen van onze provincie.
                    Uitgestrekt/bevolkingsdichtheid /vergrijzing/krimp

                    Er worden nu hier kosten gemaakt voor een kleine groep, die straks op de schouders van ALLE klanten zullen drukken.

                    Ik ben het helemaal met je eens, want winst zal beoogd worden.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba
                      Voorspelling: Delta wil heel graag weten hoeveel klanten er nog analoog kijken, dat kunnen ze namelijk niet zelf uitlezen. Dus de inventarisatie is erg belangrijk. Na een tijdje zal er een overzichtelijk aantal (hopelijk) abonnees over blijven die na uitschakelen analoog signaal geen tv meer kunnen kijken. Het gaat dan erg af hangen van 1. Het aantal dat overblijft en 2. De goede wil van Delta/EQT om hen tegemoet te komen met een gratis decoder of tegen zeer gereduceerde prijs. Want EQT snapt best dat investeren nodig is, maar onder aan de streep moet er wel winst gemaakt worden. Alles wat nu gezegd wordt over wat Delta wel of niet 'moet', is speculatie. Kalmte kan je redden. Lees ook de reacties van liberque hier: https://tweakers.net/nieuws/128329/d...gnaal-uit.html
                      Delta / EQT wil voorop lopen.
                      Dat zijn prima instellingen, maar ik ben bang dat ze te weinig rekening houden met de beperkingen van onze provincie.
                      Uitgestrekt/bevolkingsdichtheid /vergrijzing/krimp

                      Er worden nu hier kosten gemaakt voor een kleine groep, die straks op de schouders van ALLE klanten zullen drukken.

                      Ik ben het helemaal met je eens, want winst zal beoogd worden.
                      Zulke investeringen worden altijd uitgesmeerd over alle klanten hoor. Is vrij normaal.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Tv of monitor?
                        Kijk je handleiding er eens op na.

                        PHILIPS 221T1SB/00
                        De andere tv is een Samsung UE32F4000 en als ik de specificaties bekijk op internet staat er:
                        Tunertype Analoog, DVB-C, DVB-T
                        Kaartslot TV CI+ (enkel slot)

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Robert
                          Samsung UE32F4000
                          deze is van maart 2013 en moet gewoon nog een hele tijd mee kunnen gaan.
                          digitaal kijken kun je ook nu reeds instellen en testen.

                          Reageer


                          • #43

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              Oorspronkelijk gepost door Robert
                              Samsung UE32F4000
                              deze is van maart 2013 en moet gewoon nog een hele tijd mee kunnen gaan.
                              digitaal kijken kun je ook nu reeds instellen en testen.
                              Bedankt, ik zal het proberen.

                              Reageer


                              • #45
                                Bedankt, ik zal het proberen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X