Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale tv kijken ipv. analoog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door TimH
    Daarnaast zijn we aan het inventariseren wat er leeft zodat we concrete acties uit kunnen zetten om iedereen te helpen over te gaan op digitaal. Dit is een vooraankondiging, het is nog geen 2018.
    M.i. doe je dat eerst achter de schermen.
    Je zou er een hoop onrust mee voorkomen kunnen hebben,@TimH.

Reageer

Er zijn meerdere opties om digitaal te kijken: met smartcard en zonder smartcard. Aan digitaal kijken zonder smartcard hoef je geen extra kosten te maken voor apparatuur.
      dat is allemaal waar, maar het grootste probleem zit em bij radio en niet bij TV.

Reageer

Het maakt niet uit wanneer we het zouden brengen, het gaat hoe dan ook onrust veroorzaken. Of dit nu is of over twintig jaar. We communiceren het in ieder geval ruim van te voren. En achter de schermen hebben we het hier al langer over uiteraard, het idee is niet vorige week onstaan... :8

Reageer

www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.

Daarnaast zijn we aan het inventariseren wat er leeft zodat we concrete acties uit kunnen zetten om iedereen te helpen over te gaan op digitaal. Dit is een vooraankondiging, het is nog geen 2018.
          Mijn 2 tv's op de slaapkamers hebben dit sowieso niet. En ik denk dat veel tvs dit niet hebben. Dus door een maatregel van Delta zit je straks wel met extra kosten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            M.i. doe je dat eerst achter de schermen.
            Je zou er een hoop onrust mee voorkomen kunnen hebben,@TimH.
            Helemaal mee eens maar zo werkt het alleen bij Delta niet. Dat heb je als je geen concurrentie hebt.

Reageer

En intussen weet ik nog steeds niet wat ik moet doen.
              Zo'n module hang je die gewoon aan je tv of hoe doe je dat? En kan dat op iedere tv?
              Of kun je de kabel van de decoder naar de tv splitsen zodat ik boven ook tv heb zoals ik op mijn tekening had gezet en gevraagd?
              Over de radio heb ik het dan nog maar niet maar het zou toch te gek voor woorden zijn als je je tv aan moet zetten om naar de radio te luisteren? Dat zou natuurlijk een gotspe zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Robert
                Zo'n module hang je die gewoon aan je tv of hoe doe je dat? En kan dat op iedere tv?
                Of kun je de kabel van de decoder naar de tv splitsen zodat ik boven ook tv heb zoals ik op mijn tekening had gezet en gevraagd?
                Over de radio heb ik het dan nog maar niet maar het zou toch te gek voor woorden zijn als je je tv aan moet zetten om naar de radio te luisteren? Dat zou natuurlijk een gotspe zijn.
                Zo'n module(met daarin een smartcard) stop je in een daarvoor geschikte tv:
                https://www.consumentenbond.nl/tv/de...elevisiemodule

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Zo'n module(met daarin een smartcard) stop je in een daarvoor geschikte tv:
                  https://www.consumentenbond.nl/tv/de...elevisiemodule
                  Hier heb ik niets aan, die stop je in een daarvoor geschikte tv...................... Dat zijn nu juist ook mijn vragen

Reageer

Hier heb ik niets aan, die stop je in een daarvoor geschikte tv...................... Dat zijn nu juist ook mijn vragen
                    nu moet je gaan kijken of de TV een geschikt insteekslot heeft voor een CI+-module

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      nu moet je gaan kijken of de TV een geschikt insteekslot heeft voor een CI+-module
                      Fred hoe moet een insteekslot eruit zien? Een gleuf of usb oid?

Reageer

Of even de gebruiksaanwijzing raadplegen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                          Of even de gebruiksaanwijzing raadplegen?
                          Dat is makkelijk gezegd misschien zijn er ook mensen die het niet precies begrijpen hoe het allemaal werkt.

Reageer

jongens, we moeten wel blijven opletten
                            deze Philips TV heeft een DVB-T tuner voor Digitenne, dat hebben we al eerder vastgesteld.
                            dan kun je er nog zoveel modules insteken, die je maar kunt vinden.
                            maar werken doet het niet, want de DBV-C tuner ontbreekt.
                            wat je met deze TV kan doen is:
                            - een decoder- al dan niet met smartcard - plaatsen.
                            - een Digitenne abonnement nemen.
                            - op het prikbord zetten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              jongens, we moeten wel blijven opletten
                              deze Philips TV heeft een DVB-T tuner voor Digitenne, dat hebben we al eerder vastgesteld.
                              dan kun je er nog zoveel modules insteken, die je maar kunt vinden.
                              maar werken doet het niet, want de DBV-C tuner ontbreekt.
                              wat je met deze TV kan doen is:
                              - een decoder- al dan niet met smartcard - plaatsen.
                              - een Digitenne abonnement nemen.
                              - op het prikbord zetten.
                              Ik heb idd. ook al gekeken bij Digitenne al was het alleen al om van Delta af te zijn. Ik ervaar Delta n.l. super klant onvriendelijk en verre van behulpzaam, ik krijg meer het gevoel van zoek het maar uit. Jaren geklier met foute nota's van energie en gelukkig hebben we dat niet meer van Delta en sindsdien ook nooit meer een foute nota gehad.
                              Nu alleen nog de tv maar als ik het goed begrijp kunnen we beter nog even wachten omdat ze misschien later toch nog met een klantvriendelijke oplossing komen voor analoog naar digitaal?
                              Alleen jammer dat je van Delta zelf nooit een reactie krijgt waar je wat aan hebt.

Reageer

Neem dit item nog eens door, @Robert.

Je hebt wel degelijk van Delta een reactie gehad!
                                www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.

Misschien niet het antwoord dat je gehoopt had, maar de reden staat in het antwoord van de Moderator.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X