Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Met Live TV alleen maar NPO 1, 2 en 3 kijken?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
    Ik zal het zo gedetailleerd mogelijk beschrijven.
    - ik werk via een zeelandnetverbinding, eigen thuisnetwerk.
    - Ik gebruik meestal wifi, maar ook op kabel werkt het niet.
    - Om te kijken open ik IE, Opera of Firefox. dan ga ik naar Zeelandnet.nl/tv en klik ik op de zender die ik bekijken wil. op alle 3 deze browsers hetzelfde probleem
    - om nog even een misverstand te verhelpen, ik zie geen buffering staan. de player laadt (de balk onderaan en het terugknopje) maar het beeld blijf zwart.
    - Op mijn desktop en overige computers in het huishouden heb ik geen problemen met de website en werkt deze op alle 3 de boven genoemde browsers. het probleem zit hem dus niet in de internetverbinding.
    Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
      Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.
      Het is goed dat hij een nieuwe mspr.hds heeft aangemaakt, hierin staan de DRM Keys in van bijvoorbeeld RTL.

      Jammer dat het bij jou niet geholpen heeft, heb je de computer opnieuw opgestart na verwijderen en op play gedrukt?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Niggo
        Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
        Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.
        Het is goed dat hij een nieuwe mspr.hds heeft aangemaakt, hierin staan de DRM Keys in van bijvoorbeeld RTL.

        Jammer dat het bij jou niet geholpen heeft, heb je de computer opnieuw opgestart na verwijderen en op play gedrukt?
        Ja, ik heb de computer opnieuw opgestart na verwijderen, en op play gedrukt. Inderdaad jammer dat het niet is gelukt
        ik denk dat ik maar mn desktop blijf gebruiken tot die update er komt. hopen dat dat niet nog een jaar duurt :P

        Reageer


        • #19
          Ik ben aardig onder de indruk van Niggo z'n inhoudelijke kennis. Desalniettemin wil ik iets toevoegen. Die DRM schijnt nogal over de zeik te gaan als er iets in de computer wijzigt. Soms is herinstallatie van Windows de enige remedie. Althans, de enige remedie die je in een normaal tijdsbestek kan uitvoeren, in plaats van 20 uur te investeren in het opzoeken van het echte probleem.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Ik ben aardig onder de indruk van Niggo z'n inhoudelijke kennis. Desalniettemin wil ik iets toevoegen. Die DRM schijnt nogal over de zeik te gaan als er iets in de computer wijzigt. Soms is herinstallatie van Windows de enige remedie. Althans, de enige remedie die je in een normaal tijdsbestek kan uitvoeren, in plaats van 20 uur te investeren in het opzoeken van het echte probleem.
            Ik zat ook aan een reinstall van windows te denken, maar de computer komt gloednieuw van de fabriek met een schone windows. Daarom vind ik het de moeite niet waard, ik ben dan idd ook niet van plan om 20 uur te zoeken naar een oplossing en hoop dat die update vanuit zeelandnet snel komt

            Reageer


            • #21
              Hallo Jmcluskey,

              Ik zie dat dit topic al een poosje open staat. Is het je inmiddels gelukt?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Sheena
                Hallo Jmcluskey,

                Ik zie dat dit topic al een poosje open staat. Is het je inmiddels gelukt?
                Nee helaas niet. Van de update die de klantenservice vermelde heb ik ook niks meer gehoord. Ik heb wel nog geprobeerd om de laptop te verbinden met mijn Desktop (waarop het wel werkt) via windows remote desktop, maar dit was helaas geen oplossing.

                Reageer


                • #23
                  Goeroe geeft in dit topic het advies om de inhoud van de volgende map weg te gooien:
                  C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\LocalLow\Microsoft\Silverlight\is

                  Reageer


                  • #24
                    Ik hoor graag of het gelukt is, Jmcluskey

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                      Ik hoor graag of het gelukt is, Jmcluskey
                      Helaas geen succes. ik zal morgen eens kijken of ik een video kan plaatsen waarin het wellicht wat duidelijker wordt wat er precies gebeurd.

                      Reageer


                      • #26
                        Hierbij het filmpje waarin het probleem nogmaals duidelijk wordt.

                        Reageer


                        • #27
                          Welke van bovenstaande tips heb je ook echt uitgevoerd?

                          Reageer


                          • #28
                            jmcluskey, heb je nog meer hulp nodig? Zo nee, wil je dan op Beste antwoord klikken? Zo ja, wil je dan op mijn vorige vraag reageren?

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb ditzelfde probleem. beide windows 7 computers, IE11. genoemde oplossingen allemaal geprobeerd, maar helaas werkt dit niet.
                              Ik heb op deze pc's alleen NED1,2 &3 en omroep zeeland. lijkt dus iets met rechten te maken te hebben.
                              iemand nog een idee? op de andere pc's hier in huis werkt het goed (ook win7 en IE7)

                              Reageer


                              • #30
                                tinus08, zou je een eigen topic met probleem willen openen?

                                Het is nogal onoverzichtelijk zo in de topic van een ander.

                                Stel je probleem aan de kaak en schrijf er s.v.p. bij wat je zoal gedaan hebt.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X