Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Met Live TV alleen maar NPO 1, 2 en 3 kijken?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ptrol
    antwoordde
    Soms lijken problemen heel veel op elkaar, maar kan er toch een andere oorzaak/oplossing zijn.

    Fijn dat het is opgelost en je de oplossing in deze topic wilt zetten!
    Ptrol in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Dat is inderdaad een van de mogelijke redenen waardoor het soms niet werkt. Ik denk dat de DRM-plugin bang is dat je een stuurprogramma gebruikt waarmee je het beeld zou kunnen opnemen

    Van jmcluskey hebben we helaas niet meer vernomen. Misschien is het probleem inmiddels opgelost, niet meer belangrijk of wordt er gewacht op de nieuwe TV portal die bijna klaar is.
    GoeRoe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tinus08
    antwoordde
    ik heb zojuist de oplossing gevonden. vind je het goed als ik die hier wel post? het lijkt mij juist handig dat hetzelfde probleem in hetzelfde topic behandeld wordt.

    Het probleem zit hem in een ondertekening van een beeldschermadapter. ik was al eens tegen ditzelfde probleem aangelopen. zie dit topic: https://forum.zeelandnet.nl/televisi....html#post2311

    In het kort: in mijn geval staat er een standaard monitor geïnstalleerd in het apparaatbeheer. dit is echter digitaal ondertekend door teamviewer. dit moet ondertekend zijn door microsoft.
    Hoe dit met elkaar te maken heeft weet ik niet, maar deed wel de truc voor mij, op beide pc's.
    tinus08 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    tinus08, zou je een eigen topic met probleem willen openen?

    Het is nogal onoverzichtelijk zo in de topic van een ander.

    Stel je probleem aan de kaak en schrijf er s.v.p. bij wat je zoal gedaan hebt.
    Ptrol in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • tinus08
    antwoordde
    Ik heb ditzelfde probleem. beide windows 7 computers, IE11. genoemde oplossingen allemaal geprobeerd, maar helaas werkt dit niet.
    Ik heb op deze pc's alleen NED1,2 &3 en omroep zeeland. lijkt dus iets met rechten te maken te hebben.
    iemand nog een idee? op de andere pc's hier in huis werkt het goed (ook win7 en IE7)
    tinus08 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    jmcluskey, heb je nog meer hulp nodig? Zo nee, wil je dan op Beste antwoord klikken? Zo ja, wil je dan op mijn vorige vraag reageren?
    GoeRoe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Welke van bovenstaande tips heb je ook echt uitgevoerd?
    GoeRoe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Hierbij het filmpje waarin het probleem nogmaals duidelijk wordt.
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
    Ik hoor graag of het gelukt is, Jmcluskey
    Helaas geen succes. ik zal morgen eens kijken of ik een video kan plaatsen waarin het wellicht wat duidelijker wordt wat er precies gebeurd.
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Ik hoor graag of het gelukt is, Jmcluskey
    GoeRoe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Goeroe geeft in dit topic het advies om de inhoud van de volgende map weg te gooien:
    C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\LocalLow\Microsoft\Silverlight\is
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Hallo Jmcluskey,

    Ik zie dat dit topic al een poosje open staat. Is het je inmiddels gelukt?
    Nee helaas niet. Van de update die de klantenservice vermelde heb ik ook niks meer gehoord. Ik heb wel nog geprobeerd om de laptop te verbinden met mijn Desktop (waarop het wel werkt) via windows remote desktop, maar dit was helaas geen oplossing.
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Sheena
    antwoordde
    Hallo Jmcluskey,

    Ik zie dat dit topic al een poosje open staat. Is het je inmiddels gelukt?
    Sheena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Vulpen
    Ik ben aardig onder de indruk van Niggo z'n inhoudelijke kennis. Desalniettemin wil ik iets toevoegen. Die DRM schijnt nogal over de zeik te gaan als er iets in de computer wijzigt. Soms is herinstallatie van Windows de enige remedie. Althans, de enige remedie die je in een normaal tijdsbestek kan uitvoeren, in plaats van 20 uur te investeren in het opzoeken van het echte probleem.
    Ik zat ook aan een reinstall van windows te denken, maar de computer komt gloednieuw van de fabriek met een schone windows. Daarom vind ik het de moeite niet waard, ik ben dan idd ook niet van plan om 20 uur te zoeken naar een oplossing en hoop dat die update vanuit zeelandnet snel komt
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Vulpen
    antwoordde
    Ik ben aardig onder de indruk van Niggo z'n inhoudelijke kennis. Desalniettemin wil ik iets toevoegen. Die DRM schijnt nogal over de zeik te gaan als er iets in de computer wijzigt. Soms is herinstallatie van Windows de enige remedie. Althans, de enige remedie die je in een normaal tijdsbestek kan uitvoeren, in plaats van 20 uur te investeren in het opzoeken van het echte probleem.
    Vulpen in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X