Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Met Live TV alleen maar NPO 1, 2 en 3 kijken?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
    Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.
    Het is goed dat hij een nieuwe mspr.hds heeft aangemaakt, hierin staan de DRM Keys in van bijvoorbeeld RTL.

    Jammer dat het bij jou niet geholpen heeft, heb je de computer opnieuw opgestart na verwijderen en op play gedrukt?
    Ja, ik heb de computer opnieuw opgestart na verwijderen, en op play gedrukt. Inderdaad jammer dat het niet is gelukt
    ik denk dat ik maar mn desktop blijf gebruiken tot die update er komt. hopen dat dat niet nog een jaar duurt :P
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Niggo
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
    Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.
    Het is goed dat hij een nieuwe mspr.hds heeft aangemaakt, hierin staan de DRM Keys in van bijvoorbeeld RTL.

    Jammer dat het bij jou niet geholpen heeft, heb je de computer opnieuw opgestart na verwijderen en op play gedrukt?
    Niggo in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
    Ik zal het zo gedetailleerd mogelijk beschrijven.
    - ik werk via een zeelandnetverbinding, eigen thuisnetwerk.
    - Ik gebruik meestal wifi, maar ook op kabel werkt het niet.
    - Om te kijken open ik IE, Opera of Firefox. dan ga ik naar Zeelandnet.nl/tv en klik ik op de zender die ik bekijken wil. op alle 3 deze browsers hetzelfde probleem
    - om nog even een misverstand te verhelpen, ik zie geen buffering staan. de player laadt (de balk onderaan en het terugknopje) maar het beeld blijf zwart.
    - Op mijn desktop en overige computers in het huishouden heb ik geen problemen met de website en werkt deze op alle 3 de boven genoemde browsers. het probleem zit hem dus niet in de internetverbinding.
    Ik heb het geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet, de computer maakt als ik op een van de zenders klik weer een nieuwe "mspr.hds" aan. Bij Npo 1,2,3 maakt hij geen nieuwe aan dus ik denk dat het er wel mee te doen heeft.
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Niggo
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jmcluskey
    Ik zal het zo gedetailleerd mogelijk beschrijven.
    - ik werk via een zeelandnetverbinding, eigen thuisnetwerk.
    - Ik gebruik meestal wifi, maar ook op kabel werkt het niet.
    - Om te kijken open ik IE, Opera of Firefox. dan ga ik naar Zeelandnet.nl/tv en klik ik op de zender die ik bekijken wil. op alle 3 deze browsers hetzelfde probleem
    - om nog even een misverstand te verhelpen, ik zie geen buffering staan. de player laadt (de balk onderaan en het terugknopje) maar het beeld blijf zwart.
    - Op mijn desktop en overige computers in het huishouden heb ik geen problemen met de website en werkt deze op alle 3 de boven genoemde browsers. het probleem zit hem dus niet in de internetverbinding.
    Niggo in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Dank je wel!

    Helaas houdt mijn kennis hier dan op. Ik hoop dat een van de gebruikers samen met jou kan nadenken over dit probleem
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    Het feit dat je buffering ziet staan en alleen NPO 1, 2 en 3 te zien krijgt brengt me een beetje in verwarring.

    - Werk je via een verbinding van ZeelandNet? Eigen netwerk of die van een ander?
    - Ben je met een kabel aangesloten of werk je draadloos.?
    - Waar ga je naar toe als je TV wilt kijken op je laptop (url of naam software) - graag de stappen die je volgt
    Ik zal het zo gedetailleerd mogelijk beschrijven.
    - ik werk via een zeelandnetverbinding, eigen thuisnetwerk.
    - Ik gebruik meestal wifi, maar ook op kabel werkt het niet.
    - Om te kijken open ik IE, Opera of Firefox. dan ga ik naar Zeelandnet.nl/tv en klik ik op de zender die ik bekijken wil. op alle 3 deze browsers hetzelfde probleem
    - om nog even een misverstand te verhelpen, ik zie geen buffering staan. de player laadt (de balk onderaan en het terugknopje) maar het beeld blijf zwart.
    - Op mijn desktop en overige computers in het huishouden heb ik geen problemen met de website en werkt deze op alle 3 de boven genoemde browsers. het probleem zit hem dus niet in de internetverbinding.
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Het feit dat je buffering ziet staan en alleen NPO 1, 2 en 3 te zien krijgt brengt me een beetje in verwarring.

    - Werk je via een verbinding van ZeelandNet? Eigen netwerk of die van een ander?
    - Ben je met een kabel aangesloten of werk je draadloos.?
    - Waar ga je naar toe als je TV wilt kijken op je laptop (url of naam software) - graag de stappen die je volgt
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Probeer eens de 32bit versie te draaien , smooth streaming is alleen voor de servers van Zeelandnet voor een betere ondersteuning van 64bit browsers en silverlight. Ik heb het vermoeden dat NPO1-3 geforward wordt waar SS wel geactiveerd is.
    ik geprobeerd om IE 32bit te runnen, dit was geen succes.

    ik heb mail ontvangen van de klantenservice inmiddels. Zij zeggen het volgende:
    "Geachte heer, mevrouw

    U heeft ons laten weten dat u nog steeds alleen maar NPO 1, 2, 3 en Omroep Zeeland kunt ontvangen.

    Het enige dat u ik nog kan adviseren is om Mozilla Firefox te gebruiken.

    Onze intentie was de update hiervoor eind augustus te kunnen uitrollen. We hebben eind augustus niet gehaald voor deze update. Momenteel wordt er gewerkt aan zowel een update van Live TV als van de App. Dat gaat helaas nog wat langer duren.

    Live TV gaat HTML5 worden. Verder staan er nog andere zaken op het programma die te maken hebben met het TV platform (zoals opname in de cloud) maar daar kan ik verder nog niet veel over zeggen. Eind van het jaar moet daarover meer duidelijkheid zijn. "

    Nu moet ik daarbij wel zeggen dat het probleem zich ook voordoet wanneer ik Firefox of Opera gebruik waar hij het normaal gesproken wel doet. waarschijnlijk zit het probleem dus niet in IE. (bovendien duurt die update van de app al sinds dat hij stopte met werken toen android 5.0 uitkwam, maar dat maakt niet uit :P)
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Niggo
    antwoordde
    Probeer eens de 32bit versie te draaien , smooth streaming is alleen voor de servers van Zeelandnet voor een betere ondersteuning van 64bit browsers en silverlight. Ik heb het vermoeden dat NPO1-3 geforward wordt waar SS wel geactiveerd is.
    Niggo in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Niggo
    Wat is nog zou proberen:

    XSS filter uitschakelen,
    Active X filtering uitschakelen

    Waarschijnlijk staat Smooth Streaming niet ingeschakeld voor de overige zenders, gebruik jij trouwens een 32bits versie van Internet Explorer? http://www.iis.net/downloads/microsoft/smooth-streaming
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Niggo
    antwoordde
    Wat is nog zou proberen:

    XSS filter uitschakelen,
    Active X filtering uitschakelen

    Waarschijnlijk staat Smooth Streaming niet ingeschakeld voor de overige zenders, gebruik jij trouwens een 32bits versie van Internet Explorer? http://www.iis.net/downloads/microsoft/smooth-streaming
    Niggo in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Nee, geen foutmelding. De Player wordt geladen, alleen verschijnt de teks Bufering... en het beeld wat daarop volgt niet
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Krijg je een foutmelding te zien?
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jmcluskey
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    Heb je de adviezen in dat topic ook opgevolgd? Er staan instellingen in waar IE aan moet voldoen?

    Als je dat al gedaan hebt zet dan IE eens terug naar de standaard instellingen en probeer het dan nog eens.

    [img]a304631f-6efc-476d-94f8-24aa2558c4ec.png[/img]
    Active-x-filtering zoals beschreven in dat topic staat uit, het opnieuw instellen heb ik geprobeerd (active-x filtering weer uitgezet) maar hij werkt nog steeds niet met gecodeerde kanalen. dus ik ontvang nog steeds alleen NPO 1,2,3
    Jmcluskey in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Heb je de adviezen in dat topic ook opgevolgd? Er staan instellingen in waar IE aan moet voldoen?

    Als je dat al gedaan hebt zet dan IE eens terug naar de standaard instellingen en probeer het dan nog eens.

    [img]a304631f-6efc-476d-94f8-24aa2558c4ec.png[/img]
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X