Oorspronkelijk gepost door Mike
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuwe zenders SBS9 en RTLZ
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Momenteel vinden er gesprekken tussen DELTA en RTL plaats m.b.t. de eventuele doorgifte van het nieuwe kanaal RTL Z. Helaas is er nog geen overeenstemming.
Mocht dit wel zo zijn, dan zullen wij dit berichten via de reguliere kanalen, waaronder onze website
http://www.delta.nl/tv-internet-tele...tgeving_rtl_z/
Reageer
-
-
Het is wel zo dat de klant de dupe is, maar als je dergelijke onzin eisen meteen in gaat willigen dan kunnen ze bij het volgende kanaal nog gekkere eisen gaan stellen. (Bv, de zender MOET op kanaal 11 en anders moet Delta veel meer betalen voor de zender... en Omroep Zeeland moet dan maar wijken? Ik denk dat er in Zeeland meer mensen kijken naar OZ dan naar RTLZ :8)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BaRFHet is wel zo dat de klant de dupe is, maar als je dergelijke onzin eisen meteen in gaat willigen dan kunnen ze bij het volgende kanaal nog gekkere eisen gaan stellen. (Bv, de zender MOET op kanaal 11 en anders moet Delta veel meer betalen voor de zender... en Omroep Zeeland moet dan maar wijken? Ik denk dat er in Zeeland meer mensen kijken naar OZ dan naar RTLZ :8)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door franssturmIk vind het heel jammer dat, en Caroline en Delta hier niet op reageren, het is inderdaad zo dat Ziggo als KPN dit wel doorgeven. Ik wacht op en reactie van Zeelandnet, Caroline of Delta.
Ik heb je hier, een aantal weken geleden, ook telefonisch over gesproken om de situatie rondom RTL-Z uit te leggen. Er word momenteel nog steeds onderhandeld over de mogelijkheden. Zodra er meer bekend is zal dat ook hier vermeld worden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door MikeIk wil niet zeikerig overkomen maar, RTLZ is al een tijdje aan het uitzenden. Dus als je dan als provider nog steeds niets 'concreets' te melden heeft komt dat bij mij zeer vreemd over. Ik bedoel het is toch al ruim 10 maanden bekend dat RTLZ eraan zat te komen. En dat RTLZ 'graag' op kanaal 11 wil was ook al lang bekend. Dus wat is nu het echte probleem hier in ? dat omroep zeeland vast gebakken zit op kanaal 11 ? dat mag toch niet het probleem zijn ! RTLZ kan ook op een ander kanaal gezet worden maar, dat gaat de Delta (klanten) meer geld kosten. ik hoop dat de Delta nu snel tot een beslissing komt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JaccoOorspronkelijk gepost door franssturmIk vind het heel jammer dat, en Caroline en Delta hier niet op reageren, het is inderdaad zo dat Ziggo als KPN dit wel doorgeven. Ik wacht op en reactie van Zeelandnet, Caroline of Delta.
Ik heb je hier, een aantal weken geleden, ook telefonisch over gesproken om de situatie rondom RTL-Z uit te leggen. Er word momenteel nog steeds onderhandeld over de mogelijkheden. Zodra er meer bekend is zal dat ook hier vermeld worden.
Reageer
-
RTL Z komt nu wel bij steeds meer aanbieders beschikbaar zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/21680/...sispakket.html
Hopelijk mogen we binnenkort bij DELTA ook goed nieuws verwachten wat betreft de doorgifte van RTL Z :8
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen06RTL Z komt nu wel bij steeds meer aanbieders beschikbaar zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/21680/...sispakket.html
Hopelijk mogen we binnenkort bij DELTA ook goed nieuws verwachten wat betreft de doorgifte van RTL Z :8
Reageer
-
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer