Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe zenders SBS9 en RTLZ

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwe zenders SBS9 en RTLZ

Binnenkort komt SBS met de nieuwe zender SBS9 en RTL met de zender RTLZ.

Gaat Delta deze zenders ook direct (in HD?) doorgeven?

Hallo Marco77,

Welkom op het Serviceforum!

Ik heb hier nog niets over gehoord en ga dit voor je navragen. Ik kom hierop terug.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

RTL Z is hetzelfde als RTL 7. RTL Z zend in de ochtend en middag uit en RTL 7 begint rond begin van de avond op hetzelfde kanaal.

Reageer

Klopt helemaal B13, maar RTL heeft in september al aangekondigd om van RTLZ een zelfstandige 24-uurs zender te maken: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...-nieuwe-zender

Ik neem aan dat Delta met dit soort aankondigingen pro-actief bezig is, vandaar mijn vraag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marco77

Ik heb het volgende antwoord gekregen:

SBS9 wordt toegevoegd aan het huidige zenderaanbod. Wat betreft RTLZ in ons zenderpakket, is nog niets concreets bekend.

Reageer

Klopt alleen delta start op 2 januari en sbs9 begint op 1 januari is een klucht zeker kunnen de knop niet vinden op 1 januari want dat kost zeker extra geld

Reageer

1 Januari is een feestdag en dan wordt er bij Delta niet gewerkt...:8

Reageer

Ik heb zojuist een mailtje ontvangen betreffende dit onderwerp. SBS9 gaat op 1 januari om 12:00 live.

Reageer

Sterker nog, de zender is nu al toegevoegd op de kabel

Toch nog een vraag: Wordt de zender ook in HD aangeboden? Nu in elk geval nog niet....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kasiyo
                    Klopt alleen delta start op 2 januari en sbs9 begint op 1 januari is een klucht zeker kunnen de knop niet vinden op 1 januari want dat kost zeker extra geld
                    huh? :? Waarom zo negatief?

Ben benieuwd naar sbs9. De 6-variant irriteert me nog wel eens met hun eigen programma's (en vooral het commentaar) maar nr9 zou vooral series en films uitzenden, en die zijn er nooit genoeg

Reageer

SBS9 zit nu op kanaal 25 als ik de kanalen opnieuw automatisch laat zoeken komt deze dan bij de eerste 10 kanalen te staan? of moet ik dit desgewenst handmatig doen? Kanaal 25 is best hoog voor een Nederlands kanaal.

Reageer

Gewoon handmatig doen staat hier heb de settinglijst zelf even gemaakt kan je het zelf beetje indelen naar wens.
                        En zie dat de zender ongecodeerd is,wordt deze nog gecodeerd ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rd1osb
                          Gewoon handmatig doen staat hier heb de settinglijst zelf even gemaakt kan je het zelf beetje indelen naar wens.
                          En zie dat de zender ongecodeerd is,wordt deze nog gecodeerd ?
                          Hallo rd1osb,

SBS 9 is net als de andere zenders van SBS gecodeerd. Het kan zijn dat op de eerste dag van uitzending de codering even op zich heeft laten wachten.

Reageer

Begin september komt RTL met de nieuwe nieuws-zender RTL-Z. Nog geen bericht hierover gehad of Delta deze zender ook gaat doorgeven. Ik ben benieuwd.

Ook is er nieuws dat Nickelodeon in de avonduren de zender Spike gaat doorgeven. Ik neem aan dat dit ook zo zal zijn bij Delta, omdat het om een gedeeld kanaal gaat. Wel mooi dat Nickelodeon nu ook in HD is

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
                              Oorspronkelijk gepost door marco77

Ik heb het volgende antwoord gekregen:

SBS9 wordt toegevoegd aan het huidige zenderaanbod. Wat betreft RTLZ in ons zenderpakket, is nog niets concreets bekend.
                              Ik wil niet zeikerig overkomen maar, RTLZ is al een tijdje aan het uitzenden. Dus als je dan als provider nog steeds niets 'concreets' te melden heeft komt dat bij mij zeer vreemd over. Ik bedoel het is toch al ruim 10 maanden bekend dat RTLZ eraan zat te komen. En dat RTLZ 'graag' op kanaal 11 wil was ook al lang bekend. Dus wat is nu het echte probleem hier in ? dat omroep zeeland vast gebakken zit op kanaal 11 ? dat mag toch niet het probleem zijn ! RTLZ kan ook op een ander kanaal gezet worden maar, dat gaat de Delta (klanten) meer geld kosten. ik hoop dat de Delta nu snel tot een beslissing komt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X