Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe zenders SBS9 en RTLZ

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Mike
    Ik wil niet zeikerig overkomen maar, RTLZ is al een tijdje aan het uitzenden. Dus als je dan als provider nog steeds niets 'concreets' te melden heeft komt dat bij mij zeer vreemd over. Ik bedoel het is toch al ruim 10 maanden bekend dat RTLZ eraan zat te komen. En dat RTLZ 'graag' op kanaal 11 wil was ook al lang bekend. Dus wat is nu het echte probleem hier in ? dat omroep zeeland vast gebakken zit op kanaal 11 ? dat mag toch niet het probleem zijn ! RTLZ kan ook op een ander kanaal gezet worden maar, dat gaat de Delta (klanten) meer geld kosten. ik hoop dat de Delta nu snel tot een beslissing komt.
    RTL komt doel met RTL Z niet na

    Reageer


    • #17
      Mike
      dan kijk je gewoon de de live stream heb zelf een app gemaakt waarbij het mogelijk is om deze op je smartv te kijken is alleen geen hd maar is goed te volgen.

      Reageer


      • #18
        Groot gelijk dat Delta nog niet is ingegaan op de eisen van RTL. Laat RTL eerst maar eens inbinden met zijn ridicule eisen. Dan maar geen RTL Z!

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Momenteel vinden er gesprekken tussen DELTA en RTL plaats m.b.t. de eventuele doorgifte van het nieuwe kanaal RTL Z. Helaas is er nog geen overeenstemming.

            Mocht dit wel zo zijn, dan zullen wij dit berichten via de reguliere kanalen, waaronder onze website
            http://www.delta.nl/tv-internet-tele...tgeving_rtl_z/

            Reageer


            • #21

              Reageer


              • #22
                Het is wel zo dat de klant de dupe is, maar als je dergelijke onzin eisen meteen in gaat willigen dan kunnen ze bij het volgende kanaal nog gekkere eisen gaan stellen. (Bv, de zender MOET op kanaal 11 en anders moet Delta veel meer betalen voor de zender... en Omroep Zeeland moet dan maar wijken? Ik denk dat er in Zeeland meer mensen kijken naar OZ dan naar RTLZ :8)

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door BaRF
                  Het is wel zo dat de klant de dupe is, maar als je dergelijke onzin eisen meteen in gaat willigen dan kunnen ze bij het volgende kanaal nog gekkere eisen gaan stellen. (Bv, de zender MOET op kanaal 11 en anders moet Delta veel meer betalen voor de zender... en Omroep Zeeland moet dan maar wijken? Ik denk dat er in Zeeland meer mensen kijken naar OZ dan naar RTLZ :8)
                  Ik vind het heel jammer dat, en Caroline en Delta hier niet op reageren, het is inderdaad zo dat Ziggo als KPN dit wel doorgeven. Ik wacht op en reactie van Zeelandnet, Caroline of Delta.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door franssturm
                    Ik vind het heel jammer dat, en Caroline en Delta hier niet op reageren, het is inderdaad zo dat Ziggo als KPN dit wel doorgeven. Ik wacht op en reactie van Zeelandnet, Caroline of Delta.
                    Hallo Franssturm,

                    Ik heb je hier, een aantal weken geleden, ook telefonisch over gesproken om de situatie rondom RTL-Z uit te leggen. Er word momenteel nog steeds onderhandeld over de mogelijkheden. Zodra er meer bekend is zal dat ook hier vermeld worden.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Frans
                      Oorspronkelijk gepost door Mike
                      Ik wil niet zeikerig overkomen maar, RTLZ is al een tijdje aan het uitzenden. Dus als je dan als provider nog steeds niets 'concreets' te melden heeft komt dat bij mij zeer vreemd over. Ik bedoel het is toch al ruim 10 maanden bekend dat RTLZ eraan zat te komen. En dat RTLZ 'graag' op kanaal 11 wil was ook al lang bekend. Dus wat is nu het echte probleem hier in ? dat omroep zeeland vast gebakken zit op kanaal 11 ? dat mag toch niet het probleem zijn ! RTLZ kan ook op een ander kanaal gezet worden maar, dat gaat de Delta (klanten) meer geld kosten. ik hoop dat de Delta nu snel tot een beslissing komt.
                      RTL komt doel met RTL Z niet na
                      Beste Frans, ik heb hier een mail van RTL en daarin staat dat "11" alleen maar een advies is en geen eis.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jacco
                        Oorspronkelijk gepost door franssturm
                        Ik vind het heel jammer dat, en Caroline en Delta hier niet op reageren, het is inderdaad zo dat Ziggo als KPN dit wel doorgeven. Ik wacht op en reactie van Zeelandnet, Caroline of Delta.
                        Hallo Franssturm,

                        Ik heb je hier, een aantal weken geleden, ook telefonisch over gesproken om de situatie rondom RTL-Z uit te leggen. Er word momenteel nog steeds onderhandeld over de mogelijkheden. Zodra er meer bekend is zal dat ook hier vermeld worden.
                        Hallo Mike, het is wel waar wat Mike schrijft, ze zijn al heel lang aan het uitzenden. Of ik jou gesproken heb weet ik niet want ik had geen naam verstaan. Hopende dat het snel komt wens ik jullie fijne dagen toe.

                        Reageer


                        • #27
                          RTL Z komt nu wel bij steeds meer aanbieders beschikbaar zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/21680/...sispakket.html

                          Hopelijk mogen we binnenkort bij DELTA ook goed nieuws verwachten wat betreft de doorgifte van RTL Z :8

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
                            RTL Z komt nu wel bij steeds meer aanbieders beschikbaar zie ook: http://www.totaaltv.nl/nieuws/21680/...sispakket.html

                            Hopelijk mogen we binnenkort bij DELTA ook goed nieuws verwachten wat betreft de doorgifte van RTL Z :8
                            Ik hoop het.Jeroen

                            Reageer


                            • #29
                              Voorlopig nog geen RTL-Z bij Delta:
                              http://www.totaaltv.nl/nieuws/21702/...en-caiway.html

                              Reageer


                              • #30
                                Nog steeds geen vooruitgang vwb RTLZ:?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X