Oorspronkelijk gepost door Do60
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta stopt per 1 okt met Highwinds
Samenvouwen
X
-
Een extra reden( 2 zelfs, met wegvallen van homepage) om over te stappen naar een andere aanbieder. Alle extra’s gaan er af, ondanks dat het steeds duurder wordt. Nog steeds geen andere serieuze andere opties hier helaas, ondanks dat
ik niet echt in een buitengebied woon. Helaas niet interessant genoeg voor glasvezel tot nu toe. En bor de wolf: houd alsjeblieft gewoon je mond.
- 1 Like
Reageer
-
news.zeelandnet.nl (Highwinds) is al Eweka :
https://www.iplocation.net/ip-lookup/81.171.92.234:
Verschil is dat je er dan straks zelf voor moet gaan betalen.Laatst bewerkt door driepinter; 20 Jul 2024, 10:59.
Reageer
-
[QUOTE=Michel;n305680]Ontzettend jammer dat deze dienst stopt. Ik maakte er graag gebruik van!
Kan de dienst niet gewoon blijven bestaan voor de mensen die er wel gebruik van maken, eventueel tegen een vergoeding? Helemaal met je eens Michel. Ben al 22 jaar abonnee bij Zeelandnet/Delta. Leuk al die prijsinflaties, maar dat ze dan ook nog eens resoluut gratis diensten eruit gaan gooien, vind ik vrij schandelijk eigenlijk. Bied het dan idd optioneel aan. 2.50 euro per maand extra voor de nieuwsgroepserver. Zoals je bijvoorbeeld ook een virusscanner kan gebruiken tegen vergoeding. Door het in je account aan te zetten. Erg jammer dit. Maar dan maar via torrentz of iets dergelijks. Betalen voor een payserver ga ik niet meer doen
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
Ja zie reactie hierboven van jdn die via glas dat nu nog doet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtJe slaat de spijker op zijn kop. Alleen kan ik gedupeerden goed begrijpen die dan zeggen dat zij extra geld moeten uitgeven om iets te krijgen wat men un al heeft. Met andere woorden is dit voor hen een verkapte prijsverhoging van hun abonnement. Hetzelfde betalen en minder krijgen.
Dus niks geen milde verhoging voor het abonnement. Nee 3 dubbeldik!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
Highwinds heeft bij mij op glasvezel inderdaad altijd gewerkt, en werkt nog altijd. Maar goed, niet meer voor lang dus...
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk heb hiervan nog steeds geen bericht gehad en zie het verder ook nergens op de Delta site staan.
Zie wel dat bij Spotnet Classic de instellingen blijkbaar zijn gewijzigd
Even een stukje perspectief: Bij Caiway kon in het destijds afnemen via coax a 3 euro (extra kosten dus). Via glasvezel werd het al snel een dikke 5 euro per maand.
Nieuwe klanten van Caiway konden het op glasvezel niet meer afnemen (bestaande gek genoeg nog wel).
Ik ben overgestapt naar Delta en ik heb deze dienst op glasvezel dus niet. Nu lees ik anderen weer wel en dat vind ik ergens vreemd, tenzij ze daar al extra voor betalen.
Dat Delta het er nu af gooit, dat is te verwachten. Maar is het nu echt zo dat het op coax gratis was of betaalden jullie er stiekem al extra voor?
Wanneer men bij Caiway een dikke 5 euro vraagt per maand, dan kan ik me niet voorstellen dat het bij Delta helemaal gratis in het abonnement zit.
Ik snap dan overigens de discussie voor compensatie des te meer wanneer het onderdeel is van het alles in 1 abonnement.
Maar kan iemand eens even zijn maandafrekening nakijken hoe het nu daadwerkelijk zit?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtIk heb hiervan nog steeds geen bericht gehad en zie het verder ook nergens op de Delta site staan.
Zie wel dat bij Spotnet Classic de instellingen blijkbaar zijn gewijzigd
Vreemd dat je geen brief hebt ontvangen. Kan ook nog aan de post liggen, hier komt veel post ook nooit aan....
Reageer
-
Bordewolf De newsserver is altijd volledig gratis geweest en zat gewoon in het pakket, wordt dus niet apart vermeld. Vroeger kreeg je zelfs Giganews, maar sinds een aantal jaren dus de highwindsserver. Dat was al een achteruitgang. (al is Giganews tegenwoordig ook niet zo goed meer)
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk berichtBordewolf De newsserver is altijd volledig gratis geweest en zat gewoon in het pakket, wordt dus niet apart vermeld. Vroeger kreeg je zelfs Giganews, maar sinds een aantal jaren dus de highwindsserver. Dat was al een achteruitgang. (al is Giganews tegenwoordig ook niet zo goed meer)
Reageer
-
https://www.nieuwsservers.nl/ en https://www.binaries4all.nl/serveradressen/
Daar kun je alles vinden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht
welke credentials gebruik je dan om in te loggen, je mijn-delta credentials, of je delta-email ([email protected])? Ik kreeg het niet aan de praat helaas
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
Dat is inderdaad wel een beetje bijzonder. Toen ik jaren geleden overstapte naar Delta (coax toen nog) kreeg ik een <mijn_naam>@delta.nl e-mail adres. Als ik die delta.nl wijzig in zeelandnet.nl, dan kan ik gewoon bij Highwinds inloggen, dus met <mijn_naam>@zeelandnet.nl. En dan het wachtwoord gebruiken wat bij dat <mijn_naam>@delta.nl e-mail adres hoort. Die tip had ik ooit ook hier op het forum gelezen en dat werkte, en nu nog altijd met glasvezel.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer