Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op de Laptop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Probleem OPGELOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beste Forumleden, eindelijk is het probleem opgelost door de Firma Krieke te Zierikzee. Dit bedrijf heeft mij perfect geholpen !!!!!!!!!!
    Nu de oplossing. Het probleem bleek te zitten in de resolutie van het scherm.
    Helaas moet ik vaststellen, dat ik teleurgesteld ben in de kennis van de mensen bij de klantenservice en techneuten bij Delta. De mededeling "televisie kijken niet mogelijk" hadden zij kunnen voorzien van de opmerking dat de resolutie aangepast moet worden. Bij mijn mobiel gebeurt dat.
    Ik hoop dat wellicht meedere mensen hierbij hun voordeel hiermee kunnen doen, wel wil ik nogmaals iedereen bedanken voor het meedenken en de mogelijk geboden oplossingen, maar zeker de Firma Krieke. TOP !!!!!!!!!!!

    MVG Martin

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Probleem OPGELOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Beste Forumleden, eindelijk is het probleem opgelost door de Firma Krieke te Zierikzee. Dit bedrijf heeft mij perfect geholpen !!!!!!!!!!
      Nu de oplossing. Het probleem bleek te zitten in de resolutie van het scherm.
      Helaas moet ik vaststellen, dat ik teleurgesteld ben in de kennis van de mensen bij de klantenservice en techneuten bij Delta. De mededeling "televisie kijken niet mogelijk" hadden zij kunnen voorzien van de opmerking dat de resolutie aangepast moet worden. Bij mijn mobiel gebeurt dat.
      Ik hoop dat wellicht meedere mensen hierbij hun voordeel hiermee kunnen doen, wel wil ik nogmaals iedereen bedanken voor het meedenken en de mogelijk geboden oplossingen, maar zeker de Firma Krieke. TOP !!!!!!!!!!!

      MVG Martin
      Fijn dat het werkt! Gelukkig was het niet Bitdefender!

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Fijn dat het werkt! Gelukkig was het niet Bitdefender!
        En ook geen korte termijn geheugen, blijkt.

        Reageer


        • #49
          Fijn dat even teruggekoppeld wordt dat het is opgelost èn hoe. Dat gebeurt niet altijd, maar is zeker handig voor een ander die dit probleem tegenkomt 👍

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
            LS, ik probeer op mijn nieuwe laptop televisie te kijken. Dit zou heel eenvoudig moeten zijn door te downloaden:
            webtv.delta.nl. Ik krijg een groot zwart scherm met de tekst "Televisie kijken niet mogelijk enz enz". App downloaden via Google play store of ios. Werkt volgens mij niet met Windows 11. Na een uur chatten (vreselijk, ik zie het nut er nog niet van in) met de klantenservice van Delta en met 4 verschillende personen gesproken en diverse malen het zelfde verhaal gechat, nog GEEN oplossing. Men zou een notitie maken en wellicht zou ik iets horen, anders moet IK maar weer reageren. Weet iemand raad ?? BVD Martin.

            PS op mijn oude laptop (Android) en telefoon werkt het prima. Ios moet zijn Play store
            IK HEB PRECIES HETZELFDE PROBLEEM!!MAAAAARRRRR............ik ga dus gewoon naar webtv.delta.nl toe en hij sprong daar steeds op de link van mobiel.Na dagen muggelen zette ik het beeldscherm op 80% terwijl de pagina tv kijken niet mogelijk op scherm was te zien .En hoppa gelijk tv.Zet ik hem op hoger dan 80% geeft die aan kan geen tv kijken dus 80% of lager werkt het prima,je kan hem daarna ook op full screen zetten en probleemloos kijken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X