Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op de Laptop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Beste Koeba en Driepinter, groot scherm geprobeerd. Ook hier niet het gewenste resultaat.

    Reageer


    • #32
      schakel je virusscanner eens uit en probeer het dan nog eens...

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
        schakel je virusscanner eens uit en probeer het dan nog eens...
        Klopt, mij lijkt de toch al vrijwel niet bekende virusscanner de oorzaak.
        Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Klopt, mij lijkt de toch al vrijwel niet bekende virusscanner de oorzaak.
          Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,
          LOL Je kent Bitdefender niet??

          De beste virusscanner 2023 volgens de Consumentenbond is Bitdefender Internet Security. Deze virusscanner is als beste getest op gebied van drie componenten: bescherming tegen malware, gebruiksgemak en computervertraging. Naast Bitdefender scoren de merken ESET en Norton ook hoog in testuitslag.
          https://licentie2go.com/blog/beste-v...20het%20hoogst.

          https://www.av-comparatives.org/awards/bitdefender/

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Klopt, mij lijkt de toch al vrijwel niet bekende virusscanner de oorzaak.
            Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,
            Maar je wilt wel dat mensen je serieus nemen? Norton en McAfee zijn helaas de grootst mogelijke bagger op dit gebied. Google weet dat al heel lang, serieuze mensen die het voor hun werk doen ook. Maar jij raadt het rustig mensen aan. Bravo. Niet meer doen alsof je ook maar iets weet van dit soort dingen, want je valt echt ongelooflijk door de mand. mheijden: Bitdefender protection kun je zeer waarschijnlijk tijdelijk uitzetten, blijft het probleem dan?
            Laatst bewerkt door Koeba; 26 Nov 2023, 21:22.

            Reageer


            • #36
              Observatie: Als iedereen op Windows machines met een bij benadering moderne browser webtv bij delta kan kijken en mheijden niet, ligt het dan aan Delta, HP of iets anders?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                LOL Je kent Bitdefender niet??

                De beste virusscanner 2023 volgens de Consumentenbond is Bitdefender Internet Security. Deze virusscanner is als beste getest op gebied van drie componenten: bescherming tegen malware, gebruiksgemak en computervertraging. Naast Bitdefender scoren de merken ESET en Norton ook hoog in testuitslag.
                https://licentie2go.com/blog/beste-v...20het%20hoogst.

                https://www.av-comparatives.org/awards/bitdefender/
                Nee, ik ken het niet en dit is volgens mij geen "grote" speler. Je moest eens weten welke virusscanners er in het verleden gratis door providers werden geleverd.
                Tenenkrommende apps die veel te veel als spam zien en daardoor de hele boel eerder blokkeren dan goed doen. Dat geldt ook overigens voor het doorlaten van virussen.
                Ik heb het niet zo op de onbekende namen.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Nee, ik ken het niet en dit is volgens mij geen "grote" speler. Je moest eens weten welke virusscanners er in het verleden gratis door providers werden geleverd.
                  Tenenkrommende apps die veel te veel als spam zien en daardoor de hele boel eerder blokkeren dan goed doen. Dat geldt ook overigens voor het doorlaten van virussen.
                  Ik heb het niet zo op de onbekende namen.
                  Dat jij iets niet kent zegt niets, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met dit soort teksten.
                  https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Nee, ik ken het niet en dit is volgens mij geen "grote" speler. Je moest eens weten welke virusscanners er in het verleden gratis door providers werden geleverd.
                    Tenenkrommende apps die veel te veel als spam zien en daardoor de hele boel eerder blokkeren dan goed doen. Dat geldt ook overigens voor het doorlaten van virussen.
                    Ik heb het niet zo op de onbekende namen.
                    Is inderdaad maar een "heel kleine speler" , met slechts meer dan 10 miljoen downloads en 390.000 reviews in de Google Play store......
                    Zo goed dat geen enkele glazen bol hem herkent!

                    Reageer


                    • #40
                      Ik heb inmiddels contact opgenomen met: HP, Delta (2x) en Bitdefender.

                      Delta zou middels 4 uur chatten een notitie neerleggen en ik zou wel horen (nog niets gehoord);
                      HP verwijst naar de provider of Windows;
                      Een Delta winkel in Goes gebeld, deze verwijst naar een persoon met computer kennis;
                      Bitdefender geeft aan: op 1 computer en telefoon, (beide Bitdefender geinstalleerd) en geen probleem, dan is het geen
                      Bitdefender;

                      Ik ga nu een afspraak maken met Fa. Krieke in Zierikzee. (compterwinkel).
                      Wellicht daarna Dali in Nieuwerkerk.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Is inderdaad maar een "heel kleine speler" , met slechts meer dan 10 miljoen downloads en 390.000 reviews in de Google Play store......
                        Zo goed dat geen enkele glazen bol hem herkent!
                        Het aantal downloads schrik ik niet zo van met miljarden inwoners op de wereld. Evenzo de reviews.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Het aantal downloads schrik ik niet zo van met miljarden inwoners op de wereld. Evenzo de reviews.
                          Je negeert wat je niet uitkomt en blijft jezelf volledig belachelijk maken. Wat wel amusant is dat je lijkt te denken dat je kennis en inzicht in de materie hebt die je overduidelijk mist. Je hebt niet alleen geen technisch inzicht of kennis, maar ook zelfkennis- en inzicht lijk je volledig te ontberen. Doe er wat aan, iedereen die jouw reacties leest kan binnen een paar minuten zien dat je op lbo-zwakstroom-niveau reageert en tegelijkertijd zelf er van overtuigd bent dat je precies weet waar je het over hebt. Je valt bijna elke dag op meerdere fora op pijnlijke manieren door de mand en blijft in de vlek wrijven waardoor je het alleen maar erger maakt. Amusant voor sommigen maar vooral nogal sneu. Eigen forum oprichten?
                          Laatst bewerkt door Koeba; 28 Nov 2023, 13:16.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                            Ik heb inmiddels contact opgenomen met: HP, Delta (2x) en Bitdefender.

                            Delta zou middels 4 uur chatten een notitie neerleggen en ik zou wel horen (nog niets gehoord);
                            HP verwijst naar de provider of Windows;
                            Een Delta winkel in Goes gebeld, deze verwijst naar een persoon met computer kennis;
                            Bitdefender geeft aan: op 1 computer en telefoon, (beide Bitdefender geinstalleerd) en geen probleem, dan is het geen
                            Bitdefender;

                            Ik ga nu een afspraak maken met Fa. Krieke in Zierikzee. (compterwinkel).
                            Wellicht daarna Dali in Nieuwerkerk.
                            Laat vooral hier weten wat daar uit komt!

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Het aantal downloads schrik ik niet zo van met miljarden inwoners op de wereld. Evenzo de reviews.


                              Er was niemand die veronderstelde dat er geschrokken moest worden, of anderszins indruk te willen maken: Dat is de suggestie die tussen de aanhalingstekens ligt besloten. Uitdrukking van onverschrokkenheid is misplaatst en levert geen applaus op, zelfs geen ingetogen bewondering, eerder het tegendeel.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

                                Er was niemand die veronderstelde dat er geschrokken moest worden, of anderszins indruk te willen maken: Dat is de suggestie die tussen de aanhalingstekens ligt besloten. Uitdrukking van onverschrokkenheid is misplaatst en levert geen applaus op, zelfs geen ingetogen bewondering, eerder het tegendeel.
                                Welk een epibrerend taalgebruik

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X