Beste Koeba en Driepinter, groot scherm geprobeerd. Ook hier niet het gewenste resultaat.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
TV kijken op de Laptop
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk berichtschakel je virusscanner eens uit en probeer het dan nog eens...
Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt, mij lijkt de toch al vrijwel niet bekende virusscanner de oorzaak.
Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,
De beste virusscanner 2023 volgens de Consumentenbond is Bitdefender Internet Security. Deze virusscanner is als beste getest op gebied van drie componenten: bescherming tegen malware, gebruiksgemak en computervertraging. Naast Bitdefender scoren de merken ESET en Norton ook hoog in testuitslag.
https://licentie2go.com/blog/beste-v...20het%20hoogst.
https://www.av-comparatives.org/awards/bitdefender/
- 5 Likes
Reageer
-
Klopt, mij lijkt de toch al vrijwel niet bekende virusscanner de oorzaak.
Dit soort meuktooltjes doen meer slecht dan goed. Koop Norton of McAfee of een andere vooraanstaande scanner,Laatst bewerkt door Koeba; 26 Nov 2023, 22:22.
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
LOL Je kent Bitdefender niet??
De beste virusscanner 2023 volgens de Consumentenbond is Bitdefender Internet Security. Deze virusscanner is als beste getest op gebied van drie componenten: bescherming tegen malware, gebruiksgemak en computervertraging. Naast Bitdefender scoren de merken ESET en Norton ook hoog in testuitslag.
https://licentie2go.com/blog/beste-v...20het%20hoogst.
https://www.av-comparatives.org/awards/bitdefender/
Tenenkrommende apps die veel te veel als spam zien en daardoor de hele boel eerder blokkeren dan goed doen. Dat geldt ook overigens voor het doorlaten van virussen.
Ik heb het niet zo op de onbekende namen.
Reageer
-
Nee, ik ken het niet en dit is volgens mij geen "grote" speler. Je moest eens weten welke virusscanners er in het verleden gratis door providers werden geleverd.
Tenenkrommende apps die veel te veel als spam zien en daardoor de hele boel eerder blokkeren dan goed doen. Dat geldt ook overigens voor het doorlaten van virussen.
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/
- 6 Likes
Reageer
-
Nee, ik ken het niet en dit is volgens mij geen "grote" speler. Je moest eens weten welke virusscanners er in het verleden gratis door providers werden geleverd.
Zo goed dat geen enkele glazen bol hem herkent!
- 7 Likes
Reageer
-
Ik heb inmiddels contact opgenomen met: HP, Delta (2x) en Bitdefender.
Delta zou middels 4 uur chatten een notitie neerleggen en ik zou wel horen (nog niets gehoord);
HP verwijst naar de provider of Windows;
Een Delta winkel in Goes gebeld, deze verwijst naar een persoon met computer kennis;
Bitdefender geeft aan: op 1 computer en telefoon, (beide Bitdefender geinstalleerd) en geen probleem, dan is het geen
Bitdefender;
Ik ga nu een afspraak maken met Fa. Krieke in Zierikzee. (compterwinkel).
Wellicht daarna Dali in Nieuwerkerk.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Is inderdaad maar een "heel kleine speler" , met slechts meer dan 10 miljoen downloads en 390.000 reviews in de Google Play store......
Zo goed dat geen enkele glazen bol hem herkent!
Reageer
-
Het aantal downloads schrik ik niet zo van met miljarden inwoners op de wereld. Evenzo de reviews.Laatst bewerkt door Koeba; 28 Nov 2023, 14:16.
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk berichtIk heb inmiddels contact opgenomen met: HP, Delta (2x) en Bitdefender.
Delta zou middels 4 uur chatten een notitie neerleggen en ik zou wel horen (nog niets gehoord);
HP verwijst naar de provider of Windows;
Een Delta winkel in Goes gebeld, deze verwijst naar een persoon met computer kennis;
Bitdefender geeft aan: op 1 computer en telefoon, (beide Bitdefender geinstalleerd) en geen probleem, dan is het geen
Bitdefender;
Ik ga nu een afspraak maken met Fa. Krieke in Zierikzee. (compterwinkel).
Wellicht daarna Dali in Nieuwerkerk.
- 3 Likes
Reageer
-
Het aantal downloads schrik ik niet zo van met miljarden inwoners op de wereld. Evenzo de reviews.
Er was niemand die veronderstelde dat er geschrokken moest worden, of anderszins indruk te willen maken: Dat is de suggestie die tussen de aanhalingstekens ligt besloten. Uitdrukking van onverschrokkenheid is misplaatst en levert geen applaus op, zelfs geen ingetogen bewondering, eerder het tegendeel.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht
Er was niemand die veronderstelde dat er geschrokken moest worden, of anderszins indruk te willen maken: Dat is de suggestie die tussen de aanhalingstekens ligt besloten. Uitdrukking van onverschrokkenheid is misplaatst en levert geen applaus op, zelfs geen ingetogen bewondering, eerder het tegendeel.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer