Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op de Laptop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op de Laptop


    LS, ik probeer op mijn nieuwe laptop televisie te kijken. Dit zou heel eenvoudig moeten zijn door te downloaden:
    webtv.delta.nl. Ik krijg een groot zwart scherm met de tekst "Televisie kijken niet mogelijk enz enz". App downloaden via Google play store of ios. Werkt volgens mij niet met Windows 11. Na een uur chatten (vreselijk, ik zie het nut er nog niet van in) met de klantenservice van Delta en met 4 verschillende personen gesproken en diverse malen het zelfde verhaal gechat, nog GEEN oplossing. Men zou een notitie maken en wellicht zou ik iets horen, anders moet IK maar weer reageren. Weet iemand raad ?? BVD Martin.

    PS op mijn oude laptop (Android) en telefoon werkt het prima. Ios moet zijn Play store
    Laatst bewerkt door mheijden; 25 Nov 2023, 13:33.

  • #2
    https://webtv.delta.nl/#/?redirected=1

    Reageer


    • #3
      Beste lambik333, ik heb de link geprobeerd maar krijg het volgende te zien:

      TV kijken niet mogelijk


      Als je tv wilt kijken op je mobiel met Delta kun je onze GRATIS app downloaden. Dat doe je door de app te downloaden met de knop hieronder.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
        Beste lambik333, ik heb de link geprobeerd maar krijg het volgende te zien:

        TV kijken niet mogelijk


        Als je tv wilt kijken op je mobiel met Delta kun je onze GRATIS app downloaden. Dat doe je door de app te downloaden met de knop hieronder.
        De pagina lijkt te denken dat je hem opent op een telefoon of tablet. Heb je een Windows-laptop of wellicht toch een Chromebook gekocht?
        Laatst bewerkt door Koeba; 25 Nov 2023, 15:27.

        Reageer


        • #5
          Beste Koeba, ik heb gekocht een HP 17cn2050nd met Windows 11. ( Operatingsysteem Windows 11 Home).

          Reageer


          • #6
            Ik heb nog even wat meer informatie opgezocht. Zodra ik die site aan tik: webtv.delta.nl krijg ik het onderstaande te lezen

            TV kijken niet mogelijk

            Als je tv wilt kijken op je mobiel met Delta kun je onze GRATIS app downloaden. Dat doe je door de app te downloaden met de knop hieronder.
            of Google play store


            Online tv-kijken op je laptop of PC


            Ga hiervoor in je browser naar webtv.delta.nl en log in met met je DELTA-account.
              • Geschikt voor de meeste browsers zoals Chrome, Safari en Firefox.
              • Pauzeren: live tv pauzeren.
              • Opnemen: neem programma's op.
              • Begin Gemist: kijk programma's vanaf het begin.
              • Programma Gemist: kijk je favoriete programma's terug

            Reageer


            • #7
              Hoe ga je naar de site, je zegt ‘als ik de site aantik’, waar is dat? Als je in Windows 11 Edge opent en in de adresbalk webtv.delta.nl intikt en dan op enter drukt, wat gebeurt er dan?

              Reageer


              • #8
                KOEBA, dan zie ik dit: TV kijken niet mogelijk


                Als je tv wilt kijken op je mobiel met Delta kun je onze GRATIS app downloaden. Dat doe je door de app te downloaden met de knop hieronder.

                Reageer


                • #9
                  Ben benieuwd wat voor browser je nu eigenlijk gebruikt.

                  Ga naar : https://www.browserchecker.nl/

                  Ik zie dit volgens het bijgevoegde plaatje
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Google chrome downloaden en daarin openen.

                    Reageer


                    • #11
                      Browser - Version


                      Edge - mozilla119.0.0.0
                      Edge browser info

                      Reageer


                      • #12
                        Beste deputterj:

                        Webbescherming door Bitdefender

                        Verdachte pagina voor uw bescherming geblokkeerd

                        https://webtv.delta.nl./

                        Uw verbinding met deze webpagina is niet veilig omdat het beveiligingscertificaat niet overeenkomt.
                        Dit betekent dat het certificaat werd uitgegeven voor een ander webadres dan het webadres waarvoor het wordt gebruikt; bijgevolg loopt u door deze webpagina te bezoeken het gevaar dat uw gegevens worden blootgesteld.

                        Reageer


                        • #13
                          En https://webtv.delta.nl/#/ ?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                            KOEBA, dan zie ik dit: TV kijken niet mogelijk
                            Apart. Wat bedoel je met 'als ik de site aantik'? Wat zegt de verkoper, heb je het die ook laten zien?

                            Reageer


                            • #15
                              Koeba, ik heb de laptop gekocht in HP store en heb dit probleem nog niet met hen besproken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X