Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nog steeds geen email bij plaatsen Prikbord advertentie?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Jeroen is er mee bezig geweest dit was zijn antwoord terug
    Hij doet zijn best ,niks om op aan te merken

    Ik zie in het systeem de berichten netjes voorbij komen.
    Ik heb geen verklaring waarom je ze niet in de mailbox ontvangt.
    Het is voor mij niet mogelijk specifiek jouw mailadres te controleren en verder na te kijken.
    Het enige wat ik je hierin kan adviseren is een ander niet-Zeelandnet mailadres in je profiel te gaan gebruiken.
    Met vriendelijke groet,

    Jeroen van den Broek
    Zeelandnet.nl
    Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Feb 2023, 16:25.

    Reageer


    • #17
      Als je een advertentie hebt staan,en iemand reageert,zie je bij " berichten " niets staan dat er gereageerd is.

      Eerder kreeg je over je e mail ook altijd bericht als er iemand gereageerd had,dit werkt ook niet meer.
      Vandaag achter gekomen,je moet perse op berichten klikken om te kijken of er iemand gereageerd heeft.
      Niet echt handig allemaal.
      Hopelijk is hier een oplossing,zal vast niet de enige zijn.
      OS Win 11, ik gebruik Edge
      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
        Als je een advertentie hebt staan,en iemand reageert,zie je bij " berichten " niets staan dat er gereageerd is.

        Eerder kreeg je over je e mail ook altijd bericht als er iemand gereageerd had,dit werkt ook niet meer.
        Vandaag achter gekomen,je moet perse op berichten klikken om te kijken of er iemand gereageerd heeft.
        Niet echt handig allemaal.
        Hopelijk is hier een oplossing,zal vast niet de enige zijn.
        OS Win 11, ik gebruik Edge
        Jean bij mij is het nu sinds vorige week in orde, stuur dit naar Jeroen ,daar had hij ook om gevraagd in een mail vorige week
        • Berichten: 1013

        #5
        1 week geleden
        Problemen met het niet kunnen ontvangen van e-mails naar aanleiding van een prikbord reactie zou nu verder opgelost moeten zijn.
        Samen met de leverancier van het berichtensysteem de manier van verzenden nagekeken en weer goed gezet.
        Mochten er onverhoopt alsnog problemen zijn dan kun je die melden via de webmaster mail.
        Laatst bewerkt door koekeroe; 25 Feb 2023, 12:39.

        Reageer


        • #19
          E mail notificatie was verkeerd ingesteld,stond op mijn hoofdaccount ( wat ik dus niet gebruik )
          Zag dat reactie,s wel in mijn webmail stonden,dus dit veranderd naar mijn " gewone e mail account " .
          Denk dat het nu wel werkt,mijn eigen fout dus

          Te vlug geoordeeld.
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
            E mail notificatie was verkeerd ingesteld,stond op mijn hoofdaccount ( wat ik dus niet gebruik )
            Zag dat reactie,s wel in mijn webmail stonden,dus dit veranderd naar mijn " gewone e mail account " .
            Denk dat het nu wel werkt,mijn eigen fout dus

            Te vlug geoordeeld.
            Des te beter Jean ,fijn weekend

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X