Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen e-mail als iemand reageert op de prikbordadvertentie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen e-mail als iemand reageert op de prikbordadvertentie

    Een tijd terug waren er een groot aantal prikbordgebruikers die geen e-mail bevestiging kregen van een reactie op hun prikbord advertentie.
    Dit probleem is opgelost door een wijziging door te voeren in het chatsysteem van het prikbord.

    Helaas lijkt het probleem nu bij een klein aantal adverteerders opnieuw terug te komen of nog niet opgelost te zijn.
    Van de mensen die hier last van hebben ontvang ik graag via [email protected] het prikbord profiel waarmee ze advertenties plaatsen.
    Hiermee kan ik verder met de leverancier kijken wat er precies mis gaat bij het versturen / ontvangen van reacties.


  • #2
    Kijk Jeroen je bent er al mee bezig ,en dat vind ik al een voor uit gang, ik mag hopen dat je het vindt
    Dit is erg vervelend ,dat je geen bericht krijgt van je eigen advertentie, of bericht waar je op gereageerd hebt
    Groet koekeroe

    Reageer


    • #3
      ga u vandaag nog even een mail sturen gr fred

      Reageer


      • #4
        Ik heb zojuist een reactie op uw prikbordadvertentie gegeven om te testen of er een email uitgestuurd wordt berenhof .
        Is deze reactie op uw e-mailadres binnengekomen?

        Reageer


        • #5
          Problemen met het niet kunnen ontvangen van e-mails naar aanleiding van een prikbord reactie zou nu verder opgelost moeten zijn.
          Samen met de leverancier van het berichtensysteem de manier van verzenden nagekeken en weer goed gezet.
          Mochten er onverhoopt alsnog problemen zijn dan kun je die melden via de webmaster mail.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X