Een tijd terug waren er een groot aantal prikbordgebruikers die geen e-mail bevestiging kregen van een reactie op hun prikbord advertentie.
Dit probleem is opgelost door een wijziging door te voeren in het chatsysteem van het prikbord.
Helaas lijkt het probleem nu bij een klein aantal adverteerders opnieuw terug te komen of nog niet opgelost te zijn.
Van de mensen die hier last van hebben ontvang ik graag via [email protected] het prikbord profiel waarmee ze advertenties plaatsen.
Hiermee kan ik verder met de leverancier kijken wat er precies mis gaat bij het versturen / ontvangen van reacties.
Dit probleem is opgelost door een wijziging door te voeren in het chatsysteem van het prikbord.
Helaas lijkt het probleem nu bij een klein aantal adverteerders opnieuw terug te komen of nog niet opgelost te zijn.
Van de mensen die hier last van hebben ontvang ik graag via [email protected] het prikbord profiel waarmee ze advertenties plaatsen.
Hiermee kan ik verder met de leverancier kijken wat er precies mis gaat bij het versturen / ontvangen van reacties.
Reageer