Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nog steeds geen email bij plaatsen Prikbord advertentie?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nog steeds geen email bij plaatsen Prikbord advertentie?

    Dag Jeroen
    Hoe zit het nu met het plaatsen van een prikbord advertentie,? en er vervolgens een email van te krijgen bij interesse?
    Sinds Oktober krijgen veel mensen hier geen bericht van ,inmiddels 4 maanden verder, en nog niks geen bericht?
    Toch wel raar dat een Bedrijf als Delta dit niet spoedig op kan lossen ,dat het na 4 maanden nog niet opgelost is?
    Graag hoor ik of er al wat te melden valt? Of is de klus inmiddels geklaard

  • #2
    De problemen met het niet ontvangen van e-mails zou een maand of 2 geleden al opgelost moeten zijn.
    Ik heb, naar ik meen, dit ook gedeeld via het forum.
    Ik heb via de webmaster mail al tijden geen klachten hierover gehad.. maar bij jou werkt het nog steeds niet?

    Reageer


    • #3
      Bij mij werkt het ook nog steeds niet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door plknooijer Bekijk bericht
        Bij mij werkt het ook nog steeds niet.
        had ik ook ooit... toen bleek ik met verkeerde mailaccount de advertentie gezet te hebben. je moet volgens mij, met je hoofdaccount de advertenties opgeven op prikbord. mvg

        Reageer


        • #5
          Bij mij werkt dit ook niet met het hoofdaccount
          Laatst bewerkt door mirandabr; 13 Feb 2023, 12:30.

          Reageer


          • #6
            Laat even weten om welke profielen het gaat via de webmaster mailbox, dan kan ik verder kijken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              De problemen met het niet ontvangen van e-mails zou een maand of 2 geleden al opgelost moeten zijn.
              Ik heb, naar ik meen, dit ook gedeeld via het forum.
              Ik heb via de webmaster mail al tijden geen klachten hierover gehad.. maar bij jou werkt het nog steeds niet?
              Bij mij werkt het ook niet Jeroen ,Wij hebben ,het zelf uitgeprobeerd ,en toen ook niet ,wel onder een ander account
              Gr koekeroe

              Reageer


              • #8
                Ik kan geen mail sturen naar de webmaster mailbox, krijg steeds de boodschap dat ik maar 1 teken kan versturen en geen 239...

                Reageer


                • #9
                  hallo , heb inderdaad al maanden geen mail van prikbord , heb de meneer van webmaster al verschillende mails gestuurd maar krijg hier ook geen antwoord meer op , toch raar dat een bedrijf als delta dit niet voor elkaar krijgt en nog vreemder is dat als je mails naar een webmaster stuurd daar over geen antwoord op krijgt

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Laat even weten om welke profielen het gaat via de webmaster mailbox, dan kan ik verder kijken.
                    Jeroen laat even een duidelijk emailadres waar ze het naar toe kunnen sturen ,bij deze hartelijk dank gr koekeroe

                    Reageer


                    • #11
                      berenhof Ik krijg rond de 100 mailtjes per dag over van allerlei onderwerpen, mogelijk heb ik die van jou gemist.
                      Stuur me opnieuw een reactie, dan kan ik verder kijken.

                      Reageer


                      • #12
                        op 5 december 2022 15.40 heb ik u de laatste mail gestuurd ,daarna ben ik er maar mee gestopt , want kreeg geen antwoord terug ook niet op 3 of 4 eerdere mails , ben toen ook nog in de delta winkel in goes geweest die kregen ook geen contact met u

                        Reageer


                        • #13
                          berenhof Ik zie dat je inderdaad 5 december een opnieuw een vraag hebt gesteld maar heb ik geen antwoord op gegeven. Excuses hiervoor.
                          Via het e-mailadres wat je destijds door heb gegeven kwam ik geen prikprofiel tegen.
                          Mocht je desondanks toch nog vragen hebben, mail gerust. Probeer een ander mailadres in het prikbordprofiel te zetten en kijk dan of berichten dan wel aankomen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            berenhof Ik krijg rond de 100 mailtjes per dag over van allerlei onderwerpen, mogelijk heb ik die van jou gemist.
                            Stuur me opnieuw een reactie, dan kan ik verder kijken.
                            Jeroen ik heb mijn gegegevens naar je op gestuurd In November hebben we het samen nog uit geprobeerd, en op het orginele Delta vaste emailadres
                            WERKTE HET NIET ,wel met een ander emailadres Gmail En in die tussentijd is er dikwijls genoeg op dit forum over geschreven ,dat ze geen Email kregen bij een advertentie zetten Gisteren nog gereageerd op een advertentie ,Er komt geen bericht van de Adverteerder in mijn mailbox
                            Ik vind 3,5 maand toch lang om iets op te lossen Jeroen
                            Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Feb 2023, 11:49.

                            Reageer


                            • #15
                              hallo ,heb dit ook gedaan, hier kreeg ik wel berichten op maar sinds deze maand ook niet meer,

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X