Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

XGS-PON aanleg in Zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door CEJHoekman Bekijk bericht
    Excuses. Ik zit nu dat ik de link er vergat bij te voegen.
    gaat om dit model modem: Nokia XS-2426G-A

    Ben nog niet in de gelegenheid geweest een screenshot te maken, dat zal ik vanavond doen!
    En alvast veel dank voor jullie meedenken!
    Plaats svp eens speedtest hier, ben benieuwd wat die Nokia in de praktijk haalt aan snelheid, trekt hij de 8Gbps vol ?

    Speedtest Custom - Test your internet speeds

    Reageer


    • #17
      Ik ben niet onder de indruk. Mijn huidige NLEx Provider levert 100 mbps over koper en dat haal ik op een minimaal verlies na altijd.
      Nu zou ik 400 mbps up/down moeten hebben.... Niet dus!


      De reden dat WPS niet werkte, WPA3 stond aan en dan kan dat dus niet.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #18
        Lukt het om plaatjes te uploaden?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door CEJHoekman Bekijk bericht
          Ik ben niet onder de indruk. Mijn huidige NLEx Provider levert 100 mbps over koper en dat haal ik op een minimaal verlies na altijd.
          NLEx is nu Budget dacht ik, onder water trouwens Telfort. Ik zit nu ook op Budget en haal strak 100 op 1 ader. Soms heb je geluk.

          Reageer


          • #20
            Ja, ik dus ook meestal, inderdaad nu Budget alles in 1.

            Ik kreeg de screenshots niet opgeslagen als jpg, daarom in die docx geplakt, zie onderaan mijn eerdere reactie.

            Reageer


            • #21
              Mijn mobiel doet dit, en die upload valt mee meer dan tegen!! Ik heb m'n NLEx nog niet opgezegd en ik ga daarmee nog even wachten ook!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door CEJHoekman Bekijk bericht
                Ik ben niet onder de indruk. Mijn huidige NLEx Provider levert 100 mbps over koper en dat haal ik op een minimaal verlies na altijd.
                Nu zou ik 400 mbps up/down moeten hebben.... Niet dus!


                De reden dat WPS niet werkte, WPA3 stond aan en dan kan dat dus niet.
                Ik vind het echt slecht (73Mbps down en 56Mbps up) en onder de maat daar zou ik bij Delta over klagen.

                Wat kun je verwachten aan internetsnelheid bij DELTA?

                Wat voor snelheid je van ons kunt verwachten, zie je hieronder.
                De geadverteerde snelheid is de internetsnelheid die bij je abonnement hoort.
                Die snelheid meten we vanaf het modem.
                Omschreven snelheid Gemeten snelheid
                Maximale download- en uploadsnelheid Gelijk aan de geadverteerde snelheid
                Normale download- en uploadsnelheid Hoger dan 90% van de geadverteerde snelheid
                Minimale download- en uploadsnelheid Hoger dan 50% van de geadverteerde snelheid

                Dus minimaal 200Mbps en normaal 360Mbps
                Laatst bewerkt door driepinter; 7 Mar 2022, 19:27.

                Reageer


                • #23
                  Precies! Eigenlijk schandalig, want mijn mobiele telefoon is veel ouder dan de nieuwe laptop met zeer goede Nvidia netwerkkaart van m'n dochter, waarmee ik de eerdere twee speedtests deed. En dan nog, beiden op 5Ghz!, blijft het op beiden onder de maat.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Er komen steeds meer plaatsen waar gelijk XGS-PON wordt aangelegd dit zijn onder meer :

                    Kapelle
                    Kruiningen
                    Hulst

                    Deze mensen krijgen een ander modem de Nokia XS-2426G-A

                    [EDIT]
                    Antwoord FS.com :

                    FS PON modules are available for Huawei, ZTE, and some generic niche brands
                    All bekent wanneer Tholen aan de beurt is met het aanleggen van XGS-PON.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door jquist Bekijk bericht

                      All bekent wanneer Tholen aan de beurt is met het aanleggen van XGS-PON.
                      Nee, ik zie het nog niet op de planning staan :

                      Glasvezel in Zeeland | Internet Zeeland | DELTA

                      Reageer


                      • #26
                        Gisteren lang in de wacht gestaan bij Delta, na 40 minuten contact.
                        komt binnenkort een monteur aan
                        Toch vreemd dat ik met m'n 4G veel hogere snelheden haal!
                        Hun reactie was, alleen bekabelde garantie mits rechtstreeks op het modem aangesloten, WiFi geen enkele garantie... Dat vind ik dus uiterst merkwaardig!

                        Reageer


                        • #27
                          Gisteren ruim 40 minuten in de wacht gestaan bij Delta toen ik eindelijk contact had was de afspraak dat er een monteur aan gaat komen. Verder is er alleen garantie op de snelheid bij bekabeld internet, mits rechtstreeks op het modem aangesloten, dus niet op de meshpunten die hebben ze bij geleverd van tp-link die mo5 even uit mijn hoofd.
                          Op wi-fi geen enkele garantie qua snelheid laten staan dat het zou kunnen verbeteren. Ik vind dit uiterst merkwaardig...
                          Ook de in september aangeboden nieuwe gratis verhoging van snelheid, naar 400mbps gaat niet meer door. Maar daarover is niet gecommuniceerd...
                          opmerking was, ja maar het 150 pakket is nu 2,50 goedkoper.... Vreemde gang van zaken. Hoe kom ik dan nu aan m'n 400? Die moet u dan bijkopen.... Kost wél een euro meer dan vorig jaar. Ik ga dat niet doen. Eerst moeten ze nu maar eens laten zien dat er kwaliteit te leveren is. Jammer hoor...

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door CEJHoekman Bekijk bericht
                            Ook de in september aangeboden nieuwe gratis verhoging van snelheid, naar 400mbps gaat niet meer door. Maar daarover is niet gecommuniceerd...
                            opmerking was, ja maar het 150 pakket is nu 2,50 goedkoper.... Vreemde gang van zaken. Hoe kom ik dan nu aan m'n 400? Die moet u dan bijkopen.... Kost wél een euro meer dan vorig jaar. Ik ga dat niet doen. Eerst moeten ze nu maar eens laten zien dat er kwaliteit te leveren is. Jammer hoor...
                            150/150 kost 42,50 p/mnd en 1000/1000 kost 50,00 p/mnd

                            Het 400/400 pakket is volgens mij geschrapt.

                            (https://www.delta.nl/flexpakket/)
                            Laatst bewerkt door driepinter; 8 Mar 2022, 17:13.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              150/150 kost 42,50 p/mnd en 1000/1000 kost 50,00 p/mnd

                              Het 400/400 pakket is volgens mij geschrapt.
                              Dat is wel vreemd want 400/400 is nog wel een optie voor 46 euro binnen mijn flexpakket.
                              Ik kan dat via MijnDelta aanpassen.
                              Echter ik heb 1 Gig voor 45 euro, dus sneller en goedkoper.

                              En ik verwacht dat de ingezette prijsverlagingen en snelheidverhogingen per september weer verder gaan.

                              T Mobile biedt 1 Gbps standaard al aan voor 40 euro.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door CEJHoekman Bekijk bericht
                                alleen bekabelde garantie mits rechtstreeks op het modem aangesloten, WiFi geen enkele garantie... Dat vind ik dus uiterst merkwaardig!
                                Merkwaardig zou het zijn als ze het je beloofd hadden. Dat doen ze nl. niet. Verkooppraatjes zijn niet meer dan dat.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X