Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet via glasvezel & TV via coax onmogelijk volgens Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht
    Mijn coax netwerk loopt door het huis en dat werkt prima, bovendien wil ik ZELF kunnen opnemen met mijn humax
    en geen interactieve tv met weer een ander kastje wat ik ook nog ergens kwijt moet (ik heb 4 tv's in huis).
    Hier liep ik ook tegenaan en wilde de coax houden. Echter de Chromecast voor Google TV werkt prima. Ja, weer een kastje, weer kosten. Maar de HD versie kost echt niks, iets van 3 tientjes en valt achter je TV. Niks in zicht en draadloos. Opnemen kan ook met de app op de Chromecast, moet je wel zorgen dat je de Chromecast onder spanning houd he...

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

      Hier liep ik ook tegenaan en wilde de coax houden. Echter de Chromecast voor Google TV werkt prima. Ja, weer een kastje, weer kosten. Maar de HD versie kost echt niks, iets van 3 tientjes en valt achter je TV. Niks in zicht en draadloos. Opnemen kan ook met de app op de Chromecast, moet je wel zorgen dat je de Chromecast onder spanning houd he...
      En de TV-App is er nu ook, geen kastjes meer nodig!

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X