Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet via glasvezel & TV via coax onmogelijk volgens Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoe bestel ik alleen internet van DELTA?
    Bij ons hoef je niet te kiezen tussen verschillende pakketten voor internet, internet + tv, of alles-in-1. Met ons Flexpakket stel je eenvoudig zelf je eigen pakket samen. Tijdens het samenstellen laat je de opties voor TV en vaste telefonie leeg.

    Op een later moment kun je altijd nog TV en/of vaste telefonie toevoegen mocht je dat willen.
    Je Flexpakket is namelijk maandelijks aanpasbaar.

    Waarom staat er op de glasvezel pagina van Delta dan de mogelijkheid om alleen glasvezel voor internet te nemen? Of is dat dan helemaal zonder tv?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Tipgever Bekijk bericht
      Hoe bestel ik alleen internet van DELTA?
      Bij ons hoef je niet te kiezen tussen verschillende pakketten voor internet, internet + tv, of alles-in-1. Met ons Flexpakket stel je eenvoudig zelf je eigen pakket samen. Tijdens het samenstellen laat je de opties voor TV en vaste telefonie leeg.

      Op een later moment kun je altijd nog TV en/of vaste telefonie toevoegen mocht je dat willen.
      Je Flexpakket is namelijk maandelijks aanpasbaar.

      Waarom staat er op de glasvezel pagina van Delta dan de mogelijkheid om alleen glasvezel voor internet te nemen? Of is dat dan helemaal zonder tv?
      Dat is helemaal zonder rv. Delta kent 1 klant en die heeft OF coax OF glasvezel.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Dat is helemaal zonder rv. Delta kent 1 klant en die heeft OF coax OF glasvezel.
        Dan gaan we eenvoudig voor 2 (twee) klanten per adres. Appeltje/eitje.

        PS op ongefundeerde opmerkingen van een 'bosbewoner' gaan deze 2 klanten niet meer reageren.
        Laatst bewerkt door Rinus; 22 Feb 2022, 20:58.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          Dan gaan we eenvoudig voor 2 (twee) klanten per adres. Appeltje/eitje.
          Ai dat gaat niet he, klant en adres zijn uniek.

          Reageer


          • #20
            Ik had bij de eerste berichten dat ze bij ons in de wijk glas zouden gaan aanleggen ook al eens contact opgenomen hierover. Toen kon het nog wel, glas samen met coax, maar later niet meer. Dit kan 2 dingen inhouden. Óf diegene die je aan de telefoon krijgt weet niet anders/beter, Óf ze zijn van inzicht veranderd waarbij ze niet meer willen dat als je op glas overgaat je nog wel kabel hebt. Ik ga uit van het laatste..
            Wat ook opvalt is dat bijvoorbeeld je email adres omgezet moet worden als je naar glas overstapt..?!

            Reageer


            • #21
              Komt het merk Caiway niet beschikbaar in Zeeland?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door mrzippey Bekijk bericht
                Ik had bij de eerste berichten dat ze bij ons in de wijk glas zouden gaan aanleggen ook al eens contact opgenomen hierover. Toen kon het nog wel, glas samen met coax, maar later niet meer. Dit kan 2 dingen inhouden. Óf diegene die je aan de telefoon krijgt weet niet anders/beter, Óf ze zijn van inzicht veranderd waarbij ze niet meer willen dat als je op glas overgaat je nog wel kabel hebt. Ik ga uit van het laatste..
                Wat ook opvalt is dat bijvoorbeeld je email adres omgezet moet worden als je naar glas overstapt..?!
                Kijk hier eens:
                Overstappen van kabel naar glasvezel | DELTA

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Ik zie hier Geen Een Positief punt in . om over te stappen naar Glasvezel
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 23 Feb 2022, 11:03.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Ik zie hier Geen Een Positief punt. om over te stappen naar Glasvezel
                    Klopt helemaal.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      Ik zie hier Geen Een Positief punt in . om over te stappen naar Glasvezel
                      Ik blijf ook zo lang mogelijk op coax.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik begrijp jullie voorkeur hoor maar ik las ook dat een ander forumlid adviseert zo snel mogelijk over te stappen op glasvezel.
                        Zou het ermee te maken hebben dat deze adviseur niet meer kan kiezen voor coax?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Ik begrijp jullie voorkeur hoor maar ik las ook dat een ander forumlid adviseert zo snel mogelijk over te stappen op glasvezel.
                          Zou het ermee te maken hebben dat deze adviseur niet meer kan kiezen voor coax?
                          Adviseur......?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door JohanPG Bekijk bericht
                            Het kan wel degelijk, ik heb internet via glasvezel en TV via COAX en dat alles van Delta.
                            Beste Johan, hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

                            Reageer


                            • #29
                              Heb je misschien internet op de glasvezel van een andere aanbieder dan Delta?

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door JohanPG Bekijk bericht
                                Het kan wel degelijk, ik heb internet via glasvezel en TV via COAX en dat alles van Delta.
                                JohanPG Ik sluit me aan: Hoe heb je dit geregeld?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X