Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet via glasvezel & TV via coax onmogelijk volgens Delta

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Misschien is Delta tot inkeer gekomen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JohanPG Bekijk bericht
      Het kan wel degelijk, ik heb internet via glasvezel en TV via COAX en dat alles van Delta.
      Ik wil ook wel weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen JohanPG.

Maar ik las net een artikel op Tweakers dat Delta ook andere glasvezel providers toe gaat laten op haar netwerk. Misschien gaat dit dan een uitkomst bieden, voor die mensen die via de coax tv willen kijken.

https://tweakers.net/nieuws/204570/d...n-zeeland.html

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ZyKlOn_242 Bekijk bericht

Ik wil ook wel weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen JohanPG.

Maar ik las net een artikel op Tweakers dat Delta ook andere glasvezel providers toe gaat laten op haar netwerk. Misschien gaat dit dan een uitkomst bieden, voor die mensen die via de coax tv willen kijken.

https://tweakers.net/nieuws/204570/d...n-zeeland.html
        Mensen moeten er aan wennen dat alles IPTV wordt. Zelfs Ziggo heeft een IPTV box inmiddels.

Reageer

Ja, maar de IPTV ontvanger van Ziggo ( Next mini) is toch wel van een heel ander niveau dan het brakke kastje van Delta en Caiway wat al overstuur raakt bij een aantal Dolby Digital geluidskanalen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Mensen moeten er aan wennen dat alles IPTV wordt.
            Daar gaan nog heel wat decennia overheen......
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ja, maar de IPTV ontvanger van Ziggo ( Next mini) is toch wel van een heel ander niveau dan het brakke kastje van Delta en Caiway wat al overstuur raakt bij een aantal Dolby Digital geluidskanalen.
              Zou je brakke kastje eens kunnen uitleggen? Jij werkt bij Delta? Jij weet dus zeker dat alles brak is en achterhaald?
              Je roept van allles, maar ik zie nergens een echte uitleg.
              Dolby wordt bijvoorbeeld gewoon nog doorgegeven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Daar gaan nog heel wat decennia overheen......
                Ik ben bang dat je iets te behoudzuchtig bent Rinus. Het zal niet morgen zijn, maar decennia?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik ben bang dat je iets te behoudzuchtig bent Rinus. Het zal niet morgen zijn, maar decennia?
                  Zou kunnen, maar ik ben ook realistisch.
                  Als al die aan- en verkondigingen waar zijn, zouden ze tóch iedereen die nú coax heeft, aan een glasdraad moeten koppelen.
                  Dat lukt niet in minder dan 10 jaar.
                  Afgezien van het feit dat een heleboel huidige 'coax-klanten' helemaal geen glasvezel nodig hebben om hun ding te doen.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Zou kunnen, maar ik ben ook realistisch.
                    Als al die aan- en verkondigingen waar zijn, zouden ze tóch iedereen die nú coax heeft, aan een glasdraad moeten koppelen.
                    Dat lukt niet in minder dan 10 jaar.
                    Afgezien van het feit dat een heleboel huidige 'coax-klanten' helemaal geen glasvezel nodig hebben om hun ding te doen.
                    Het vergezicht is 6G en andere oplossingen om buitengebieden te helpen. Coax is zeker niet voor eeuwig.
                    Delta blijft geen twee netwerken onderhouden.

Reageer

Het vergezicht is 6G en andere oplossingen om buitengebieden te helpen. Coax is zeker niet voor eeuwig.
                      Delta blijft geen twee netwerken onderhouden.
                      Oplossingen voor het buitengebied zullen inderdaad komen, maar dat duurt nog ettelijke jaren.
                      Dat coax voor eeuwig is, heb ik nooit beweerd.
                      Hoe je het ook wendt of keert: vooralsnog zullen ze wel degelijk nog geruime tijd twee netwerken móeten onderhouden, totdat voor hun klanten een plausibele oplossing voorhanden is.

Reageer

Het vergezicht is 6G en andere oplossingen om buitengebieden te helpen.
                        6G gaat over downloadsnelheden van 1Tb/s, denk je nu dat dit direct nuttig is ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

6G gaat over downloadsnelheden van 1Tb/s, denk je nu dat dit direct nuttig is ?
                          Och, dat werd natuurlijk over elke technologie gezegd. Ik zeg: 7G!
                          (Ik dacht een grapje en dan zie ik dit:https://insidetelecom.com/after-5g-a...know-about-7g/)
                          Laatst bewerkt door Koeba; 17 Dec 2022, 08:38.

Reageer

Heeft glasvezel nog wel zin als er 6G is?

Reageer

Nee, want die 6G verbindingen zijn verbonden via masten die verbonden zijn via cat5 utp 😂. Ben je al klant stofdoek? Ik bewonder je aanwezigheid op dit forum. Je brengt beweging in het geheel.

Reageer

Wanneer beweegt Delta naar UHD zenders doorgeven?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X