Misschien is Delta tot inkeer gekomen?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Internet via glasvezel & TV via coax onmogelijk volgens Delta
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door JohanPG Bekijk berichtHet kan wel degelijk, ik heb internet via glasvezel en TV via COAX en dat alles van Delta.
Maar ik las net een artikel op Tweakers dat Delta ook andere glasvezel providers toe gaat laten op haar netwerk. Misschien gaat dit dan een uitkomst bieden, voor die mensen die via de coax tv willen kijken.
https://tweakers.net/nieuws/204570/d...n-zeeland.html
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ZyKlOn_242 Bekijk bericht
Ik wil ook wel weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen JohanPG.
Maar ik las net een artikel op Tweakers dat Delta ook andere glasvezel providers toe gaat laten op haar netwerk. Misschien gaat dit dan een uitkomst bieden, voor die mensen die via de coax tv willen kijken.
https://tweakers.net/nieuws/204570/d...n-zeeland.html
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Mensen moeten er aan wennen dat alles IPTV wordt.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk berichtJa, maar de IPTV ontvanger van Ziggo ( Next mini) is toch wel van een heel ander niveau dan het brakke kastje van Delta en Caiway wat al overstuur raakt bij een aantal Dolby Digital geluidskanalen.
Je roept van allles, maar ik zie nergens een echte uitleg.
Dolby wordt bijvoorbeeld gewoon nog doorgegeven.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Daar gaan nog heel wat decennia overheen......
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ik ben bang dat je iets te behoudzuchtig bent Rinus. Het zal niet morgen zijn, maar decennia?
Als al die aan- en verkondigingen waar zijn, zouden ze tóch iedereen die nú coax heeft, aan een glasdraad moeten koppelen.
Dat lukt niet in minder dan 10 jaar.
Afgezien van het feit dat een heleboel huidige 'coax-klanten' helemaal geen glasvezel nodig hebben om hun ding te doen.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Zou kunnen, maar ik ben ook realistisch.
Als al die aan- en verkondigingen waar zijn, zouden ze tóch iedereen die nú coax heeft, aan een glasdraad moeten koppelen.
Dat lukt niet in minder dan 10 jaar.
Afgezien van het feit dat een heleboel huidige 'coax-klanten' helemaal geen glasvezel nodig hebben om hun ding te doen.
Delta blijft geen twee netwerken onderhouden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het vergezicht is 6G en andere oplossingen om buitengebieden te helpen. Coax is zeker niet voor eeuwig.
Delta blijft geen twee netwerken onderhouden.
Dat coax voor eeuwig is, heb ik nooit beweerd.
Hoe je het ook wendt of keert: vooralsnog zullen ze wel degelijk nog geruime tijd twee netwerken móeten onderhouden, totdat voor hun klanten een plausibele oplossing voorhanden is.
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtHet vergezicht is 6G en andere oplossingen om buitengebieden te helpen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
6G gaat over downloadsnelheden van 1Tb/s, denk je nu dat dit direct nuttig is ?
(Ik dacht een grapje en dan zie ik dit:https://insidetelecom.com/after-5g-a...know-about-7g/)Laatst bewerkt door Koeba; 17 Dec 2022, 08:38.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer