Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Heeft het glasvezel netwerk van Delta hun eigen stroom voorzinning?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door HansAnders Bekijk bericht
    Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 May 2021, 14:47.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17

      Het is niet de NS maar ProRail die verantwoordelijk is voor het spoorwegnet van Nederland. Het is maar een futiliteit maar toch.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

        Het ging hier over het glasvezelnetwerk, niet over een mobiele telefoon. Het gaat dus ook niet over het opladen daarvan.

        De TS schreef dat hij gebruik maakt van een UPS:

        Ik zie dat je dat nu eindelijk hebt begrepen. Maar je hoeft hem niet uit te leggen wat dat is en hoe dat werkt.
        Op deze manier wordt een topic volgegooid met berichten waar hij niets aan heeft.
        Ik begrijp het wel.

        Heb je het verhaal van de Webkabouter gelezen?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Het is niet de NS maar ProRail
          Is aangepast, bedankt voor je opmerkzaamheid. Heeft dit keer alles te maken met het topic

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Zo langzaam wordt mijn vraag begrepen: glasvezelmodem hangt aan UPS. Wifi aan modem staat uit. Ik heb externe AP, en die hangen niet aan de UPS. De redenen is dat ik een alarm installatie heb. Intussen heb ik getest dat ik bij stroomuitval internet via LAN kabel heb. Het stroomuitval heeft bijna iets tussen 2 en 3 uren geduurd.
            Toen de stroom weer terug kwam had ik ook weer draadlos internet nadat de AP weer werkten. De buren hebben geen UPS en de laatste had pas naar een paar uren weer internet.
            Ik denk dat komt omdat mijn modem gewoon heeft doorgewerkt.
            Ik kan mij alleen voorstellen dat de andere modems allemaal tegelijk hebben geprobeerd te verbinden en dat dat gewoon back-fire voor de buren was.

            Allemaal bedankt voor het meedenken!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door HansAnders Bekijk bericht
              Zo langzaam wordt mijn vraag begrepen: glasvezelmodem hangt aan UPS. Wifi aan modem staat uit. Ik heb externe AP, en die hangen niet aan de UPS. De redenen is dat ik een alarm installatie heb. Intussen heb ik getest dat ik bij stroomuitval internet via LAN kabel heb. Het stroomuitval heeft bijna iets tussen 2 en 3 uren geduurd.
              Toen de stroom weer terug kwam had ik ook weer draadlos internet nadat de AP weer werkten. De buren hebben geen UPS en de laatste had pas naar een paar uren weer internet.
              Ik denk dat komt omdat mijn modem gewoon heeft doorgewerkt.
              Ik kan mij alleen voorstellen dat de andere modems allemaal tegelijk hebben geprobeerd te verbinden en dat dat gewoon back-fire voor de buren was.

              Allemaal bedankt voor het meedenken!
              Waar was die stroomuitval? In Middelburg toevallig?

              Reageer


              • #22
                Uit Middelburg komen prachtige zangers, maar de stroomstoring over die ik het heb is niet in Zeeland gebeurd. Ik woon net zo mooi als jullie maar dan in het groene hart.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X