Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Heeft het glasvezel netwerk van Delta hun eigen stroom voorzinning?
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door HansAnders Bekijk berichtVandaag is in de hele wijk de openbare stroom voorzinning uitgevallen. Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?
Mijn eigen modem en het glasvezelmodem modem hangen aan een UPS, en bedraad internet zal er dan nog moeten werken. Alleen heeft mijn laptop geen LAN aansluiting meer.
Het hangt er dus maar net vanaf of er tijdens de aanlevering van het signaal waar daarvoor stroom nodig is geen uitval is. Maar volgens GoeRoe wordt dat dus ook enige tijd voorzien van noodstroom.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Als je thuis geen stroom hebt zal je ook geen internet via je modem hebben.Laatst bewerkt door GoeRoe; 29 May 2021, 22:06.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk berichtDe gebouwtjes waar jouw glasvezel naartoe loopt zijn normaal gesproken voorzien van een noodstroomvoorziening die het een paar uur uithoudt. Als het langer duurt hebben ze een aansluiting voor een noodstroomaggregaat. Hoe DELTA hiermee in de praktijk omgaat is me niet bekend (het komt gelukkig ook niet vaak voor).
Ik heb lang gevaren en als met een blackout alles uitvalt val je terug op enkele noodvoorzieningen, maar die heeft geen enkel huis.
Trek je stekker van het modem er maar uit en je ziet precies wat je hebt, namelijk niets.
Alleen je mobiele telefoon kan nog werken op 3, 4 of 5G maar als ze een satelliet er uit knallen is ook dat voorbij.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door HansAnders Bekijk berichtVandaag is in de hele wijk de openbare stroom voorzinning uitgevallen. Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?
Laat een reactie achter:
-
Mijn eigen modem en het glasvezelmodem modem hangen aan een UPS, en bedraad internet zal er dan nog moeten werken. Alleen heeft mijn laptop geen LAN aansluiting meer.
Ik neem aan dat een glasvezelmodem op 220V werkt.
Laat een reactie achter:
-
Heeft het glasvezel netwerk van Delta hun eigen stroom voorzinning?Vandaag is in de hele wijk de openbare stroom voorzinning uitgevallen. Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?
Mijn eigen modem en het glasvezelmodem modem hangen aan een UPS, en bedraad internet zal er dan nog moeten werken. Alleen heeft mijn laptop geen LAN aansluiting meer.Tags: Geen
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: