Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Heeft het glasvezel netwerk van Delta hun eigen stroom voorzinning?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Als je modem nog werkt vanwege de UPS en bedraad internet werkt, dan zou je wifi ook gewoon moeten werken.
    Het hangt er dus maar net vanaf of er tijdens de aanlevering van het signaal waar daarvoor stroom nodig is geen uitval is. Maar volgens GoeRoe wordt dat dus ook enige tijd voorzien van noodstroom.
    Echter heb je een modem en router nodig en die hebben nu een maak stekkers die in je eigen stopcontact gaan.
    Bordewolf in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door HansAnders Bekijk bericht
    Vandaag is in de hele wijk de openbare stroom voorzinning uitgevallen. Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?

Mijn eigen modem en het glasvezelmodem modem hangen aan een UPS, en bedraad internet zal er dan nog moeten werken. Alleen heeft mijn laptop geen LAN aansluiting meer.
    Als je modem nog werkt vanwege de UPS en bedraad internet werkt, dan zou je wifi ook gewoon moeten werken.
    Het hangt er dus maar net vanaf of er tijdens de aanlevering van het signaal waar daarvoor stroom nodig is geen uitval is. Maar volgens GoeRoe wordt dat dus ook enige tijd voorzien van noodstroom.
    JanPietJoris in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

Als je thuis geen stroom hebt zal je ook geen internet via je modem hebben.
    Ik ga hier gewoon niet meer op reageren.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door GoeRoe; 29 May 2021, 22:06.

Laat een reactie achter:

• Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    De gebouwtjes waar jouw glasvezel naartoe loopt zijn normaal gesproken voorzien van een noodstroomvoorziening die het een paar uur uithoudt. Als het langer duurt hebben ze een aansluiting voor een noodstroomaggregaat. Hoe DELTA hiermee in de praktijk omgaat is me niet bekend (het komt gelukkig ook niet vaak voor).
    Als je thuis geen stroom hebt zal je ook geen internet via je modem hebben.

Ik heb lang gevaren en als met een blackout alles uitvalt val je terug op enkele noodvoorzieningen, maar die heeft geen enkel huis.

Trek je stekker van het modem er maar uit en je ziet precies wat je hebt, namelijk niets.

Alleen je mobiele telefoon kan nog werken op 3, 4 of 5G maar als ze een satelliet er uit knallen is ook dat voorbij.

Guest01 in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Vandaag is in de hele wijk de openbare stroom voorzinning uitgevallen. Wat betekent zoiets voor het glasvezel netwerk? Blijft dat dan doorwerken?
    De gebouwtjes waar jouw glasvezel naartoe loopt zijn normaal gesproken voorzien van een noodstroomvoorziening die het een paar uur uithoudt. Als het langer duurt hebben ze een aansluiting voor een noodstroomaggregaat. Hoe DELTA hiermee in de praktijk omgaat is me niet bekend (het komt gelukkig ook niet vaak voor).
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Guest01
    antwoordde

Mijn eigen modem en het glasvezelmodem modem hangen aan een UPS, en bedraad internet zal er dan nog moeten werken. Alleen heeft mijn laptop geen LAN aansluiting meer.
    Nou ik denk van niet. Zonder stroom zou je mobiele telefoon nog wel kunnen werken alleen het opladen is een probleem als je geen noodvoorziening hebt. Een generator of een aggregaat of zo.

Ik neem aan dat een glasvezelmodem op 220V werkt.
    Guest01 in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Heeft het glasvezel netwerk van Delta hun eigen stroom voorzinning?

HansAnders in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X