Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen/tips overstappen tv en internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
    En weer is het mis met de tv beelden.
    https://www.dropbox.com/s/rqsr5tcj1x...12361.mp4?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/s72myohjmc...12477.mp4?dl=0

    Je zou bijna een beloning uitloven voor degene die de oplossing weet.
    Wij worden er moedeloos van.
    Hi Robert , daar gaat inderdaad iets goed fout. Zie je mogelijkheid contact op te nemen met de klantenservice via LiveChat of Whatsapp? Er kan dan direct actie worden ondernomen om na te zien wat dit veroorzaakt. Van al die blokjes krijg je nog sneller vierkante ogen, dat is uiteraard niet de bedoeling.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

      Hi Robert , daar gaat inderdaad iets goed fout. Zie je mogelijkheid contact op te nemen met de klantenservice via LiveChat of Whatsapp? Er kan dan direct actie worden ondernomen om na te zien wat dit veroorzaakt. Van al die blokjes krijg je nog sneller vierkante ogen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
      TimE dat heb ik al zo vaak gedaan, ook nu weer via messenger en het blijft altijd hetzelfde. Dezelfde vragen enz. enz. en steeds dezelfde appjes de afgelopen 3 maanden.
      Ik denk dat uiteindelijk overstappen naar een ander de enige oplossing.
      Voor nieuwe klanten kan van alles maar klanten die vanaf het begin van Zeelandnet al klant zijn kan er niets. Ja een monteur op onze kosten

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        Dat ziet er inderdaad niet gezond uit. Is dit via de coaxkabel of via een DIT kastje. Het lijkt wel op een soort kabelbreuk of een slechte aansluiting/verbinding.
        Coaxkabel. Alles is nieuw, ons huis is van 11-2019. Alles aangelegd door een installateur bij de bouw.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

          Coaxkabel. Alles is nieuw, ons huis is van 11-2019. Alles aangelegd door een installateur bij de bouw.

          Wat triest, ik zie net dat er een moderator heeft gereageerd. Succes en sterkte.

          Dit moet men kunnen meten of uitlezen.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

            TimE dat heb ik al zo vaak gedaan, ook nu weer via messenger en het blijft altijd hetzelfde. Dezelfde vragen enz. enz. en steeds dezelfde appjes de afgelopen 3 maanden.
            Ik denk dat uiteindelijk overstappen naar een ander de enige oplossing.
            Voor nieuwe klanten kan van alles maar klanten die vanaf het begin van Zeelandnet al klant zijn kan er niets. Ja een monteur op onze kosten
            Dat klinkt niet zoals het hoort Robert. Is er rechtstreeks getest op het hoofdsignaal zonder gebruik van splitters of wandcontacten? Indien de problemen zich rechtstreeks op de hoofdaansluiting ook voordoen wordt er een monteur aangestuurd. DELTA garandeert de diensten op de hoofdaansluiting. Om uit te sluiten dat de problemen zich in jouw binnenhuisbekabeling voordoen wordt deze rechtstreekse test uitgevraagd.
            Laatst bewerkt door TimE; 14 Apr 2021, 20:19.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


              Wat triest, ik zie net dat er een moderator heeft gereageerd. Succes en sterkte.

              Dit moet men kunnen meten of uitlezen.
              Dat is de 2e keer al maar verder niets.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                Dat klinkt niet zoals het hoort Robert. Is er rechtstreeks getest op het hoofdsignaal zonder gebruik van splitters op wandcontacten? Indien de problemen zich rechtstreeks op de hoofdaansluiting ook voordoen wordt er een monteur aangestuurd. DELTA garandeert de diensten op de hoofdaansluiting. Om uit te sluiten dat de problemen zich in jouw binnenhuisbekabeling voordoen wordt deze rechtstreekse test uitgevraagd.
                Ik heb dit ook net weer allemaal uitgelegd op messenger en gezegd dat ik nu stop met appen. Vele 10tallen apps al geschreven en zo blijven we bezig, steeds dezelfde vragen want teruglezen doen ze niet en dan zou ik nu hier die app'jes ook nog moeten gaan herhalen. Zo is het al een maand of 3 vanaf toen het ineens begon. Tot heden geen resultaat.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

                  Dat is de 2e keer al maar verder niets.
                  Als het moet help ik jullie financieel wel een handje.

                  Ik zoek overal op internet naar een oplossing en zou jullie graag helpen.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Als het moet help ik jullie financieel wel een handje.

                    Ik zoek overal op internet naar een oplossing en zou jullie graag helpen.
                    Haha dat zou wat zijn, nee bedankt, maar de oorzaak zouden we wel willen weten.
                    Samsung,TV, weet ook niet wat het probleem is. Het is n.l. alleen als we een programma opnemen maar ook weer niet altijd maar wel regelmatig op dezelfde tijden.
                    Dinsdagavond, bijv. de Rijdende Rechter bijna altijd en op zondag NPO1 van 12 uur tot 13.15 en dan stopt de opname. Al 3 keer achter elkaar.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

                      Haha dat zou wat zijn, nee bedankt, maar de oorzaak zouden we wel willen weten.
                      Samsung,TV, weet ook niet wat het probleem is. Het is n.l. alleen als we een programma opnemen maar ook weer niet altijd maar wel regelmatig op dezelfde tijden.
                      Dinsdagavond, bijv. de Rijdende Rechter bijna altijd en op zondag NPO1 van 12 uur tot 13.15 en dan stopt de opname. Al 3 keer achter elkaar.

                      Het is niet direct een oplossing voor het delta probleem, maar NPO uitzendingen kun je ook terugzien bij https://www.npostart.nl/ en eventueel opnemen.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                        Het is niet direct een oplossing voor het delta probleem, maar NPO uitzendingen kun je ook terugzien bij https://www.npostart.nl/ en eventueel opnemen.
                        Ja gelukkig wel maar we zijn er achter wat het probleem is. De metalen splitter die door de installateur geplaatst was is blijkbaar (soms) kapot. Dus moeten we achter een nieuwe splitter aan. Helaas wilde Delta die niet leveren zodat we zeker wisten dat we de goede hadden.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht

                          Ja gelukkig wel maar we zijn er achter wat het probleem is. De metalen splitter die door de installateur geplaatst was is blijkbaar (soms) kapot. Dus moeten we achter een nieuwe splitter aan. Helaas wilde Delta die niet leveren zodat we zeker wisten dat we de goede hadden.
                          Ja aan zoiets zat ik ook steeds te denken een slechte verbinding o.i.d, ik heb het al eerder vermeld. Succes.
                          Laatst bewerkt door Guest01; 15 Apr 2021, 14:42.

                          Reageer


                          • #43
                            Het blijkt helaas toch niet de splitter te zijn. We hebben een andere van de tv winkel en het beeld was zondagmorgen toen we even keken hoe het was en was het heel erg slecht beeld.
                            De vraag is nu is het tv signaal van Delta niet goed, Delta zegt uiteraard van wel, of is de door de installateur gebruikte binnenkabel niet goed?

                            Een vraag voor iemand die er meer van weet: stel dat het signaal van Delta gemeten wordt en wij hebben op dat moment wel goed beeld kun je dan bij de meting wel zien of het goed of fout is? Het slechte beeld is n.l. niet altijd maar wel steeds vaker. Een jaar geleden was het soms eens een fractie van een seconde of iets langer maar nu soms al uren achter elkaar en dan ineens weer niet. Gisteravond gewoon naar de voetbal gekeken en nergens last van gehad.
                            Dus mijn vraag is of het dan wel gemeten kan worden?

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
                              Het blijkt helaas toch niet de splitter te zijn. We hebben een andere van de tv winkel en het beeld was zondagmorgen toen we even keken hoe het was en was het heel erg slecht beeld.
                              De vraag is nu is het tv signaal van Delta niet goed, Delta zegt uiteraard van wel, of is de door de installateur gebruikte binnenkabel niet goed?

                              Een vraag voor iemand die er meer van weet: stel dat het signaal van Delta gemeten wordt en wij hebben op dat moment wel goed beeld kun je dan bij de meting wel zien of het goed of fout is? Het slechte beeld is n.l. niet altijd maar wel steeds vaker. Een jaar geleden was het soms eens een fractie van een seconde of iets langer maar nu soms al uren achter elkaar en dan ineens weer niet. Gisteravond gewoon naar de voetbal gekeken en nergens last van gehad.
                              Dus mijn vraag is of het dan wel gemeten kan worden?
                              Men kijkt hoeveel volt (ik geloof iets van 57dBuV) het op de aansluiting is, wat die waarde precies moet zijn is de monteur bekend.

                              Maar het is vrij simpel : "Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet"

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                Men kijkt hoeveel volt (ik geloof iets van 57dBuV) het op de aansluiting is, wat die waarde precies moet zijn is de monteur bekend.

                                Maar het is vrij simpel : "Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet"
                                Ja maar heb je dat ook als je toevallig net wel goed beeld hebt als ze komen?
                                Maar ik beslis het niet hoor want dan is de installateur toch verantwoordelijk want die heeft het aangelegd.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X