Oorspronkelijk gepost door Robert
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ervaringen/tips overstappen tv en internet
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi Robert , daar gaat inderdaad iets goed fout. Zie je mogelijkheid contact op te nemen met de klantenservice via LiveChat of Whatsapp? Er kan dan direct actie worden ondernomen om na te zien wat dit veroorzaakt. Van al die blokjes krijg je nog sneller vierkante ogen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik denk dat uiteindelijk overstappen naar een ander de enige oplossing.
Voor nieuwe klanten kan van alles maar klanten die vanaf het begin van Zeelandnet al klant zijn kan er niets. Ja een monteur op onze kosten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Dat ziet er inderdaad niet gezond uit. Is dit via de coaxkabel of via een DIT kastje. Het lijkt wel op een soort kabelbreuk of een slechte aansluiting/verbinding.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
Coaxkabel. Alles is nieuw, ons huis is van 11-2019. Alles aangelegd door een installateur bij de bouw.
Wat triest, ik zie net dat er een moderator heeft gereageerd. Succes en sterkte.
Dit moet men kunnen meten of uitlezen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
TimE dat heb ik al zo vaak gedaan, ook nu weer via messenger en het blijft altijd hetzelfde. Dezelfde vragen enz. enz. en steeds dezelfde appjes de afgelopen 3 maanden.
Ik denk dat uiteindelijk overstappen naar een ander de enige oplossing.
Voor nieuwe klanten kan van alles maar klanten die vanaf het begin van Zeelandnet al klant zijn kan er niets. Ja een monteur op onze kostenLaatst bewerkt door TimE; 14 Apr 2021, 19:19.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Wat triest, ik zie net dat er een moderator heeft gereageerd. Succes en sterkte.
Dit moet men kunnen meten of uitlezen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Dat klinkt niet zoals het hoort Robert. Is er rechtstreeks getest op het hoofdsignaal zonder gebruik van splitters op wandcontacten? Indien de problemen zich rechtstreeks op de hoofdaansluiting ook voordoen wordt er een monteur aangestuurd. DELTA garandeert de diensten op de hoofdaansluiting. Om uit te sluiten dat de problemen zich in jouw binnenhuisbekabeling voordoen wordt deze rechtstreekse test uitgevraagd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
Dat is de 2e keer al maar verder niets.
Ik zoek overal op internet naar een oplossing en zou jullie graag helpen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Als het moet help ik jullie financieel wel een handje.
Ik zoek overal op internet naar een oplossing en zou jullie graag helpen.
Samsung,TV, weet ook niet wat het probleem is. Het is n.l. alleen als we een programma opnemen maar ook weer niet altijd maar wel regelmatig op dezelfde tijden.
Dinsdagavond, bijv. de Rijdende Rechter bijna altijd en op zondag NPO1 van 12 uur tot 13.15 en dan stopt de opname. Al 3 keer achter elkaar.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
Haha dat zou wat zijn, nee bedankt, maar de oorzaak zouden we wel willen weten.
Samsung,TV, weet ook niet wat het probleem is. Het is n.l. alleen als we een programma opnemen maar ook weer niet altijd maar wel regelmatig op dezelfde tijden.
Dinsdagavond, bijv. de Rijdende Rechter bijna altijd en op zondag NPO1 van 12 uur tot 13.15 en dan stopt de opname. Al 3 keer achter elkaar.
Het is niet direct een oplossing voor het delta probleem, maar NPO uitzendingen kun je ook terugzien bij https://www.npostart.nl/ en eventueel opnemen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Het is niet direct een oplossing voor het delta probleem, maar NPO uitzendingen kun je ook terugzien bij https://www.npostart.nl/ en eventueel opnemen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
Ja gelukkig wel maar we zijn er achter wat het probleem is. De metalen splitter die door de installateur geplaatst was is blijkbaar (soms) kapot. Dus moeten we achter een nieuwe splitter aan. Helaas wilde Delta die niet leveren zodat we zeker wisten dat we de goede hadden.Laatst bewerkt door Guest01; 15 Apr 2021, 13:42.
- 1 Like
Reageer
-
Het blijkt helaas toch niet de splitter te zijn. We hebben een andere van de tv winkel en het beeld was zondagmorgen toen we even keken hoe het was en was het heel erg slecht beeld.
De vraag is nu is het tv signaal van Delta niet goed, Delta zegt uiteraard van wel, of is de door de installateur gebruikte binnenkabel niet goed?
Een vraag voor iemand die er meer van weet: stel dat het signaal van Delta gemeten wordt en wij hebben op dat moment wel goed beeld kun je dan bij de meting wel zien of het goed of fout is? Het slechte beeld is n.l. niet altijd maar wel steeds vaker. Een jaar geleden was het soms eens een fractie van een seconde of iets langer maar nu soms al uren achter elkaar en dan ineens weer niet. Gisteravond gewoon naar de voetbal gekeken en nergens last van gehad.
Dus mijn vraag is of het dan wel gemeten kan worden?
1 foto
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk berichtHet blijkt helaas toch niet de splitter te zijn. We hebben een andere van de tv winkel en het beeld was zondagmorgen toen we even keken hoe het was en was het heel erg slecht beeld.
De vraag is nu is het tv signaal van Delta niet goed, Delta zegt uiteraard van wel, of is de door de installateur gebruikte binnenkabel niet goed?
Een vraag voor iemand die er meer van weet: stel dat het signaal van Delta gemeten wordt en wij hebben op dat moment wel goed beeld kun je dan bij de meting wel zien of het goed of fout is? Het slechte beeld is n.l. niet altijd maar wel steeds vaker. Een jaar geleden was het soms eens een fractie van een seconde of iets langer maar nu soms al uren achter elkaar en dan ineens weer niet. Gisteravond gewoon naar de voetbal gekeken en nergens last van gehad.
Dus mijn vraag is of het dan wel gemeten kan worden?
Maar het is vrij simpel : "Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet"
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Men kijkt hoeveel volt (ik geloof iets van 57dBuV) het op de aansluiting is, wat die waarde precies moet zijn is de monteur bekend.
Maar het is vrij simpel : "Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet"
Maar ik beslis het niet hoor want dan is de installateur toch verantwoordelijk want die heeft het aangelegd.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer