Ferry ik heb in jouw hulp altijd veel vertrouwen gehad, ik denk dat je dat wel weet, maar tegenwoordig zijn het blijkbaar andere mensen op messenger.
Ik heb zondag alles al tot in den treure via de chat gedaan maar een echte oplossing komt er niet. Maandagavond was het weer en heb ik geschreven dat ik niet weer opnieuw de hele dag ga appen over de storing. Er moet een oplossing komen die het definitief oplost.
Maar bij Delta ligt het toch altijd eerst aan de klant. Ik kan hier niet op alles ingaan maar als je me een email zou sturen dan zal ik je vertrouwelijk mailen.
Voor nieuwe klanten zijn er altijd voordeeltjes enz. maar bestaande klanten, die al vanaf het begin van Zeelandnet klant zijn laten ze al snel in de kou staan.
Ja een monteur kan er komen op kosten van de klant.
Ik heb zondag alles al tot in den treure via de chat gedaan maar een echte oplossing komt er niet. Maandagavond was het weer en heb ik geschreven dat ik niet weer opnieuw de hele dag ga appen over de storing. Er moet een oplossing komen die het definitief oplost.
Maar bij Delta ligt het toch altijd eerst aan de klant. Ik kan hier niet op alles ingaan maar als je me een email zou sturen dan zal ik je vertrouwelijk mailen.
Voor nieuwe klanten zijn er altijd voordeeltjes enz. maar bestaande klanten, die al vanaf het begin van Zeelandnet klant zijn laten ze al snel in de kou staan.
Ja een monteur kan er komen op kosten van de klant.
Reageer