Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen/tips overstappen tv en internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ferry ik heb in jouw hulp altijd veel vertrouwen gehad, ik denk dat je dat wel weet, maar tegenwoordig zijn het blijkbaar andere mensen op messenger.
    Ik heb zondag alles al tot in den treure via de chat gedaan maar een echte oplossing komt er niet. Maandagavond was het weer en heb ik geschreven dat ik niet weer opnieuw de hele dag ga appen over de storing. Er moet een oplossing komen die het definitief oplost.
    Maar bij Delta ligt het toch altijd eerst aan de klant. Ik kan hier niet op alles ingaan maar als je me een email zou sturen dan zal ik je vertrouwelijk mailen.
    Voor nieuwe klanten zijn er altijd voordeeltjes enz. maar bestaande klanten, die al vanaf het begin van Zeelandnet klant zijn laten ze al snel in de kou staan.
    Ja een monteur kan er komen op kosten van de klant.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
      Ferry ik heb in jouw hulp altijd veel vertrouwen gehad, ik denk dat je dat wel weet, maar tegenwoordig zijn het blijkbaar andere mensen op messenger.
      Ik heb zondag alles al tot in den treure via de chat gedaan maar een echte oplossing komt er niet. Maandagavond was het weer en heb ik geschreven dat ik niet weer opnieuw de hele dag ga appen over de storing. Er moet een oplossing komen die het definitief oplost.
      Maar bij Delta ligt het toch altijd eerst aan de klant. Ik kan hier niet op alles ingaan maar als je me een email zou sturen dan zal ik je vertrouwelijk mailen.
      Voor nieuwe klanten zijn er altijd voordeeltjes enz. maar bestaande klanten, die al vanaf het begin van Zeelandnet klant zijn laten ze al snel in de kou staan.
      Ja een monteur kan er komen op kosten van de klant.

      Op zondag chatten dan kun je verwachten dat er weinig mensen aanwezig zijn die deskundig genoeg zijn om je te helpen.

      De meeste werken vanuit huis. De beller is meestal sneller maar dat kan niet op zondag.

      Als er een monteur gestuurd wordt door delta zelf hoef je dat niet te betalen.

      Als er monteur op je eigen verzoek komt is dat soms anders als deze vaststelt dat je spullen niet ok zijn en de fout niet bij delta maar bij jou zit. Dan hangt daar een prijskaartje aan.

      Ik ben over het algemeen wel tevreden over zeelandnet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Hilbert Aarts Bekijk bericht
        Hey Robert. Heb je al wat verschillende tips geprobeerd om het probleem misschien te voorkomen?

        Hier zijn enkele links met tips die je misschien kan proberen om de verbinding sneller te maken
        https://reviewify.nl/gids/wi-fi-sneller-maken/
        https://www.highspeedinternet.com/re...0-simple-steps
        Ik heb net een Ookla test met wifi op mijn iPad gedaan, mooie resultaten vind ik persoonlijk..

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (696).png Bekeken: 0 Grootte: 66,5 Kb ID: 192153


        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Tot EQT KPN opkoopt is dit inderdaad zo, maar het tij zou ook kunnen keren.

          Mocht EQT KPN in handen krijgen, ligt een nauwe samenwerking tussen Delta Fiber en KPN voor de hand. Dat zou betekenen dat Delta en KPN niet meer elkaars concurrenten zijn als er bijvoorbeeld in stedelijke gebieden glasvezel de grond in gaat. Delta is vooral actief in buitengebieden, maar is ook wel eens actief in gebieden waar KPN ook plannen heeft. Eerder dit jaar zei Delta Fiber-directeur Marco Visser in een interview met het FD dat het samengaan van zijn bedrijf en KPN een voor de hand liggende optie is, mede omdat dat vertraging bij uitrol zou beperken. Die vertraging treedt bijvoorbeeld op als beide partijen op dezelfde plek glasvezel willen aanleggen.

          https://tweakers.net/nieuws/174520/z...n-met-kpn.html

          Dit lijkt vooralsnog een luchtbel. Er is wel gesproken, maar daar komt nog niets concreets uit, Marco Visser is wel ex CEO KPN, dus de lijntjes liggen er wel.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Dit lijkt vooralsnog een luchtbel. Er is wel gesproken, maar daar komt nog niets concreets uit, Marco Visser is wel ex CEO KPN, dus de lijntjes liggen er wel.

            Ik denk toch dat dit er aan zit te komen, EQT is een grote speler wat betreft glasvezel.

            Het zou voor de consument geenszins verkeerd zijn indien dit verwezenlijkt zou kunnen worden.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


              Ik denk toch dat dit er aan zit te komen, EQT is een grote speler wat betreft glasvezel.

              Het zou voor de consument geenszins verkeerd zijn indien dit verwezenlijkt zou kunnen worden.
              Ik denk dat KPN toch een maatje te groot is voor EQT

              Ze hebben wel 15 miljard hiervoor zitten in een infrastructuur fonds

              Reageer


              • #22
                Bij mij duurde het liefst 6 weken totdat zeelandnet de storingen wilde oplossen. Men schrok pas wakker toen duidelijk werd dat rechtsbijstand er bij zou worden gehaald. Eerder werden mails niet eens meer beantwoord. En toen kon er wel een monteur komen om het op te lossen.
                Het is dus opgelost maar een schoonheidsprijs verdient het niet. Het is blijkbaar de machtspositie dit dit mogelijk maakt van de aanbieders...

                Echter kan het nog slechter naar mijn ervaring. Eerder stapte ik over naar T-Mobile. Daar ging van alles mis en men loste niets op. Niet terugbellen, mails niet beantwoorden en uiteindelijk werd ik uitgescholden door hun zgn. klantenservice.
                Dat betekende dus einde overeenkomst.

                Het kan overigens nog beroerder.Ik stapte toen over naar online.nl. Ik kan me niet voorstellen dat het nog slechter kan.
                Internet was uitstekend maar het was vrijwel onmogelijk storingvrij tv kijken.
                De zgn. communicatie is alleen mogelijk per mail dus dat schiet niet echt op. Vooral wanneer deze onbeantwoord blijven....
                Heb je dus een storing moet je maar hopen of er per mail een reactie komt.
                Uiteindelijk kon door de aanhoudende wanprestatie de overeenkomst worden ontbonden.
                De keus gemaakt voor opnieuw zeelandnet. Na de vervelende langdurige storingen die zijn opgelost werkt alles nu naar behoren.
                Alleen erg jammer dat het blijkbaar nodig is om heel veel druk uit te oefenen totdat men het wil oplossen. Dat is dus te danken aan de machtspositie die deze bedrijven innemen. Alsof de klant maandelijks geen lieve duit kwijt is voor internet en tv -kijken.....
                Sinds de invoering van de betaalkastjes is dit een dure hobby geworden. Het ergste vind ik nog dat niet de klant maar de aanbieder kan bepalen welke zender je wel en juist niet in je pakket wilt hebben.
                Kortom, het gras lijkt elders altijd groener dan het is maar dat is het echter niet. Intussen maar blijven hopen dat de bereidheid er is om je te helpen en ze je niet blijven aanpraten dat het aan jou ligt...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Ik denk dat KPN toch een maatje te groot is voor EQT

                  Ze hebben wel 15 miljard hiervoor zitten in een infrastructuur fonds
                  KPN ziet omzet en winst dalen in 2020. https://www.computable.nl/artikel/ni...n-in-2020.htmlhttps://www.bnr.nl/nieuws/economie/1...-zou-stom-zijn

                  Winst en omzet is een wezenlijk verschil.
                  Laatst bewerkt door Guest01; 3 Apr 2021, 12:20.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                    Bij mij duurde het liefst 6 weken totdat zeelandnet de storingen wilde oplossen. Men schrok pas wakker toen duidelijk werd dat rechtsbijstand er bij zou worden gehaald. Eerder werden mails niet eens meer beantwoord. En toen kon er wel een monteur komen om het op te lossen.
                    Het is dus opgelost maar een schoonheidsprijs verdient het niet. Het is blijkbaar de machtspositie dit dit mogelijk maakt van de aanbieders...

                    Echter kan het nog slechter naar mijn ervaring. Eerder stapte ik over naar T-Mobile. Daar ging van alles mis en men loste niets op. Niet terugbellen, mails niet beantwoorden en uiteindelijk werd ik uitgescholden door hun zgn. klantenservice.
                    Dat betekende dus einde overeenkomst.

                    Het kan overigens nog beroerder.Ik stapte toen over naar online.nl. Ik kan me niet voorstellen dat het nog slechter kan.
                    Internet was uitstekend maar het was vrijwel onmogelijk storingvrij tv kijken.
                    De zgn. communicatie is alleen mogelijk per mail dus dat schiet niet echt op. Vooral wanneer deze onbeantwoord blijven....
                    Heb je dus een storing moet je maar hopen of er per mail een reactie komt.
                    Uiteindelijk kon door de aanhoudende wanprestatie de overeenkomst worden ontbonden.
                    De keus gemaakt voor opnieuw zeelandnet. Na de vervelende langdurige storingen die zijn opgelost werkt alles nu naar behoren.
                    Alleen erg jammer dat het blijkbaar nodig is om heel veel druk uit te oefenen totdat men het wil oplossen. Dat is dus te danken aan de machtspositie die deze bedrijven innemen. Alsof de klant maandelijks geen lieve duit kwijt is voor internet en tv -kijken.....
                    Sinds de invoering van de betaalkastjes is dit een dure hobby geworden. Het ergste vind ik nog dat niet de klant maar de aanbieder kan bepalen welke zender je wel en juist niet in je pakket wilt hebben.
                    Kortom, het gras lijkt elders altijd groener dan het is maar dat is het echter niet. Intussen maar blijven hopen dat de bereidheid er is om je te helpen en ze je niet blijven aanpraten dat het aan jou ligt...

                    Ik zit al zeer lang bij zeelandnet maar ik heb geen betaalkastje, en ben eigenlijk best tevreden over zeelandnet.

                    En zoals ik jou begrijp is elke verandering geen verbetering.

                    Reageer


                    • #25
                      Excuses, ik verwoordde mij helemaal verkeerd.
                      Ik bedoelde de pakketten waar men uit kan kiezen. We betalen allemaal voor veel zenders die nooit worden bekeken. Zenders waarvan ik me afvraag hoe deze levensvatbaar kunnen zijn. Wil je zenders die je wel wat lijken dan is het extra betalen. Dat bedoel ik met een dure hobby, dat tv kijken. Ik heb alleen basis en het gros van die zenders worden hier nooit bekeken.
                      Zoals ik idd. beschreef is elke verandering zeker geen verbetering gebleken. Ondanks mijn kritische noot naar Zeelandnet ben ik tenminste altijd wel netjes te woord gestaan.
                      Dat lijkt me ook wel het minste maar is dus niet zo vanzelfsprekend gebleken.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                        .... Het ergste vind ik nog dat niet de klant maar de aanbieder kan bepalen welke zender je wel en juist niet in je pakket wilt hebben...
                        Dit gaat niet helemaal op. Meer informatie kan je daarover terugvinden via https://www.totaaltv.nl/nieuws/zelf-...seerd-station/
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #27
                          bedankt voor de info. Ik snap het alleen niet.
                          Ik heb het standaardpakket en het lijkt mij dat ik alle zenders die nooit worden bekeken niet kan verwijderen. Was dat maar waar. Zou aardig schelen in de kosten.
                          Daar zit je dus als klant aan vast, of je die pulp nou wilt of niet. Ik heb er juist voor ingelogd om er naar te kijken.
                          Al die opties met daar aan vast de dure abonnementen laat ik aan mij voorbij gaan. Zoals gezegd, tv is een heel dure hobby geworden!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                            bedankt voor de info. Ik snap het alleen niet.
                            Ik heb het standaardpakket en het lijkt mij dat ik alle zenders die nooit worden bekeken niet kan verwijderen. Was dat maar waar. Zou aardig schelen in de kosten.
                            Daar zit je dus als klant aan vast, of je die pulp nou wilt of niet. Ik heb er juist voor ingelogd om er naar te kijken.
                            Al die opties met daar aan vast de dure abonnementen laat ik aan mij voorbij gaan. Zoals gezegd, tv is een heel dure hobby geworden!
                            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (708).png Bekeken: 0 Grootte: 282,0 Kb ID: 192213
                            Laatst bewerkt door Guest01; 5 Apr 2021, 13:44.

                            Reageer


                            • #29
                              En weer is het mis met de tv beelden.
                              https://www.dropbox.com/s/rqsr5tcj1x...12361.mp4?dl=0
                              https://www.dropbox.com/s/s72myohjmc...12477.mp4?dl=0

                              Je zou bijna een beloning uitloven voor degene die de oplossing weet.
                              Wij worden er moedeloos van.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Robert Bekijk bericht
                                En weer is het mis met de tv beelden.
                                https://www.dropbox.com/s/rqsr5tcj1x...12361.mp4?dl=0
                                https://www.dropbox.com/s/s72myohjmc...12477.mp4?dl=0

                                Je zou bijna een beloning uitloven voor degene die de oplossing weet.
                                Wij worden er moedeloos van.
                                Dat ziet er inderdaad niet gezond uit. Is dit via de coaxkabel of via een DIT kastje. Het lijkt wel op een soort kabelbreuk of een slechte aansluiting/verbinding.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X