Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overstap Coax naar glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Daaraan valt misschien nog iets te regelen met een media converter en managed switch.

    Zie dit topic voor info.

    Wat dan bij de gemiddelde gebruiker allemaal weer leidt tot extra storingen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


      Wat dan bij de gemiddelde gebruiker allemaal weer leidt tot extra storingen.
      Ja dat is waar het is alleen iets voor de sleutelaars maar dat is marijnvdgruiter wel.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ja dat is waar het is alleen iets voor de sleutelaars maar dat is marijnvdgruiter wel.
        Ik bouw ook alles zelf, alleen ligt dit door problemen even op een laag peil , hoop dat het ooit weer kan ,doe het graag.

        Reageer


        • #19
          Nou, nog veel twijfels en weinig positiefs. Ik ben op dit moment zeer te spreken over de stabiliteit en snelheid van mijn kabel verbinding. Wat dat betreft geen directe reden om over te stappen voor mij. De onduidelijkheid over het mail adres blijft bestaan, hier nog geen reacties op gezien. Ook jammer dat er geen Delta medewerkers verduidelijking in dit topic brengen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk bericht
            Nou, nog veel twijfels en weinig positiefs. Ik ben op dit moment zeer te spreken over de stabiliteit en snelheid van mijn kabel verbinding. Wat dat betreft geen directe reden om over te stappen voor mij. De onduidelijkheid over het mail adres blijft bestaan, hier nog geen reacties op gezien. Ook jammer dat er geen Delta medewerkers verduidelijking in dit topic brengen.
            Het mailadres gaat gewoon mee, net als je webmail. Dat is een dienst dat onafhankelijk is van COAX of glasvezel. Die dienst zit wel vast een je provider al is het zins een nieuwe wet mogelijk je oude mailadres na opzegging langer te gebruiken.

            Het tv-product is niet positief. Ik zit er zelf al twee jaar aan vast en ik zie geen significante verbeteringen.
            Het is al een teken aan de wand dat niemand van Zeelandnet/Delta hier reageert. Je zou verwachten dat men wakker is geworden en nu opnieuw met een statement komt dat alles binnenkort als sneeuw voor de zon is opgelost (al heb ik die beloftes al meer gelezen).

            Het enige positieve aan het tv-product zijn de HD zenders. Daar gaan ze goed in mee (behalve vreemd genoeg NPO 1 en 2 Extra HD)
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Mar 2021, 20:37.

            Reageer


            • #21
              Delta heeft hiervoor een mooie kreet voor verzonnen :

              En je oude internetverbinding? Die is straks net zo verleden tijd als het dinotijdperk.

              www.blauwedino.nl
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 10 Mar 2021, 09:18.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Delta heeft hiervoor een mooie kreet voor verzonnen :

                En je oude internetverbinding? Die is straks net zo verleden tijd als het dinotijdperk.

                www.blauwedino.nl

                Het vreemde is dat als ik bij http://www.blauwedino.nl/ de postcodecheck doe er geen glasvezelaansluiting mogelijk is.

                Doe ik daarentegen bij https://www.deltaglasvezel.nl/site/nl de postcodecheck dan krijg ik wel glasvezel.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (593).png
Bekeken: 517
Grootte: 31,2 Kb
ID: 191493 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (592).png
Bekeken: 507
Grootte: 107,1 Kb
ID: 191494

                Reageer


                • #23
                  Het is natuurlijk niet direct een "showstopper" maar Delta glasvezel biedt op dit moment geen IPv6 ondersteuning.


                  Info
                  Laatst bewerkt door driepinter; 11 Mar 2021, 10:15.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Het is natuurlijk niet direct een "showstopper" maar Delta glasvezel biedt op dit moment geen IPv6 ondersteuning.


                    Info

                    Die info miste nog. Bedankt.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Het is natuurlijk niet direct een "showstopper" maar Delta glasvezel biedt op dit moment geen IPv6 ondersteuning.[/url]
                      Waar wil je dat voor gebruiken?
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Mar 2021, 13:00.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Het is natuurlijk niet direct een "showstopper" maar Delta glasvezel biedt op dit moment geen IPv6 ondersteuning.


                        Info
                        Dat doet geen enkele provider

                        Reageer


                        • #27
                          IPv6 is onder andere ontwikkeld om de beperkingen en tekortkomingen van IPv4 te verhelpen.

                          Met name het tekort aan beschikbare IP-adressen levert een enorm probleem op: binnen de systematiek van IPv4 zijn ongeveer 4 miljard adressen beschikbaar en op 3 februari 2011 heeft de Internet Assigned Numbers Authority de laatste IPv4-adresblokken toegewezen.



                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Waar wil je dat voor gebruiken?
                            Nou ik mist het niet want het staat standaard bij mij uitgeschakeld.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Dat doet geen enkele provider
                              https://www.kpn.com/service/internet/ipv6.htm

                              Reageer


                              • #30
                                Alleen mobiele apparaten tot nu toe. Dus nee.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X