Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen overstapservice Delta ondanks vermelding op mijn pakket bestelling

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen overstapservice Delta ondanks vermelding op mijn pakket bestelling


    Delta was heel rap om mij een factuur te sturen vanaf 14 november j.l. na mijn overstap van KPN naar Delta maar minder rap met de overstapservice die op mijn bestelling stond.
    Vandaag maar eens gebeld waar de bevestiging bleef van deze overstapservice en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de melding dat Delta niet aan een overstapservice doet, succes verder. Dit staat toch echt in mijn bestelling en zeg nou niet dat dit hoort bij het nummerbehoud zoals de klantenservice me wilde doen geloven want daar is geen overstapservice voor nodig. Dus caveat emptor voor mensen die denken dat Delta iets regelt voor de overstap. Kan ik dus een maand dubbel betalen.




    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: bestelling.png
Bekeken: 2677
Grootte: 19,7 Kb
ID: 188754

  • #2
    Misschien kun je het wel terug vinden ergens in de (vele) algemene voorwaarden indien je de tijd kunt
    opbrengen om ze te lezen.

    Algemene voorwaarden | DELTA

    Schijnbaar kun je tegenwoordig zelfs ook een proefabonnement van 3 maanden op glasvezel nemen, nooit geweten.

    uit de : delta_algemenevoorwaarden.pdf

    COIN en FIST.
    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Dec 2020, 12:19.

    Reageer


    • #3
      Ze geloven nog steeds in sprookjes

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
        Delta was heel rap om mij een factuur te sturen vanaf 14 november j.l. na mijn overstap van KPN naar Delta maar minder rap met de overstapservice die op mijn bestelling stond.
        Vandaag maar eens gebeld waar de bevestiging bleef van deze overstapservice en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de melding dat Delta niet aan een overstapservice doet, succes verder. Dit staat toch echt in mijn bestelling en zeg nou niet dat dit hoort bij het nummerbehoud zoals de klantenservice me wilde doen geloven want daar is geen overstapservice voor nodig. Dus caveat emptor voor mensen die denken dat Delta iets regelt voor de overstap. Kan ik dus een maand dubbel betalen.




        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: bestelling.png
Bekeken: 2677
Grootte: 19,7 Kb
ID: 188754
        Heeft u geen rechtsbijstand verzekering? Die kunnen in dit soort zaken veel doen.

        Reageer


        • #5
          Hier had toch allang een moderator op moeten reageren , op dit bericht?????????????

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
            Delta was heel rap om mij een factuur te sturen vanaf 14 november j.l. na mijn overstap van KPN naar Delta maar minder rap met de overstapservice die op mijn bestelling stond.
            Vandaag maar eens gebeld waar de bevestiging bleef van deze overstapservice en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de melding dat Delta niet aan een overstapservice doet, succes verder. Dit staat toch echt in mijn bestelling en zeg nou niet dat dit hoort bij het nummerbehoud zoals de klantenservice me wilde doen geloven want daar is geen overstapservice voor nodig. Dus caveat emptor voor mensen die denken dat Delta iets regelt voor de overstap. Kan ik dus een maand dubbel betalen.




            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: bestelling.png
Bekeken: 2677
Grootte: 19,7 Kb
ID: 188754
            Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
            Je mag de e-mail richten aan [email protected]
            Dan kijk ik dit even voor je na.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
              Kan ik dus een maand dubbel betalen.
              Ik denk dat dit wel met een sisser zal aflopen (minimaal restitutie op het teveel betaalde).
              Wat ik je wel zou aanraden is die 11 eurocent per minuut te laten voor wat het is en mbt uitbellen via VoIP te bellen met bv Bria app (mobiel of PC) of via een goedkope VoIP service.
              Wij bellen zelf uit via Callpirates.com .Goedkoop, maar wel met een start tarief van 4 cent. Je kunt ook eens kijken bij Budgetphone.nl (nederlands-talig).

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
                Delta was heel rap om mij een factuur te sturen vanaf 14 november j.l. na mijn overstap van KPN naar Delta maar minder rap met de overstapservice die op mijn bestelling stond.
                Vandaag maar eens gebeld waar de bevestiging bleef van deze overstapservice en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de melding dat Delta niet aan een overstapservice doet, succes verder. Dit staat toch echt in mijn bestelling en zeg nou niet dat dit hoort bij het nummerbehoud zoals de klantenservice me wilde doen geloven want daar is geen overstapservice voor nodig. Dus caveat emptor voor mensen die denken dat Delta iets regelt voor de overstap. Kan ik dus een maand dubbel betalen.




                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: bestelling.png
Bekeken: 2677
Grootte: 19,7 Kb
ID: 188754
                Ja het zijn een stelletje klungels daar heb dit al 3 keer gehad met mijn factuur

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                  Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                  Dan kijk ik dit even voor je na.
                  Ok, bedankt ga ik doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Ik denk dat dit wel met een sisser zal aflopen (minimaal restitutie op het teveel betaalde).
                    Wat ik je wel zou aanraden is die 11 eurocent per minuut te laten voor wat het is en mbt uitbellen via VoIP te bellen met bv Bria app (mobiel of PC) of via een goedkope VoIP service.
                    Wij bellen zelf uit via Callpirates.com .Goedkoop, maar wel met een start tarief van 4 cent. Je kunt ook eens kijken bij Budgetphone.nl (nederlands-talig).
                    Bellen via de vaste lijn is alleen voor noodgevallen. Wij wonen best achteraf en als je bij ons 500 m verder de hei op loopt is er geen bereik meer met je mobiel dus houden we er rekening mee dat er een keer geen bereik is op een moment dat het niet uitkomt. Maar voor de rest bellen we hoofdzakelijk via GSM. Maar bedankt voor het meedenken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Heeft u geen rechtsbijstand verzekering? Die kunnen in dit soort zaken veel doen.
                      Ja die heb ik, maar dat zal niet nodig zijn voor dit geval.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        COIN en FIST.[/I]
                        Ondanks dat er het een en ander in de voorwaarden staat, ga je een overeenkomst aan waarin de voorwaarden schriftelijk staan vermeld. Delta moet dan die mogelijkheid niet bieden in hun bestelformulier, dan is het duidelijk dat je dit zelf moet doen. Sterker nog, ik had voor dat ik werd aangesloten in november ook al contact met de klantenservice, over wat anders, en toen heb ik ook nog even hiernaar geinformeerd en toen was de mededeling dat hij het zou nakijken. In ieder geval niet direct gewaarschuwd dat het niet bestaat.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
                          Delta was heel rap om mij een factuur te sturen vanaf 14 november j.l. na mijn overstap van KPN naar Delta maar minder rap met de overstapservice die op mijn bestelling stond.
                          Vandaag maar eens gebeld waar de bevestiging bleef van deze overstapservice en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik de melding dat Delta niet aan een overstapservice doet, succes verder. Dit staat toch echt in mijn bestelling en zeg nou niet dat dit hoort bij het nummerbehoud zoals de klantenservice me wilde doen geloven want daar is geen overstapservice voor nodig. Dus caveat emptor voor mensen die denken dat Delta iets regelt voor de overstap. Kan ik dus een maand dubbel betalen.




                          Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: bestelling.png Bekeken: 548 Grootte: 19,7 Kb ID: 188754
                          Hi Deltamark

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                            http://www.kieszeker.nl/internet-tv-overstapservice/:

                            Hoe maak je gebruik van de overstapservice?
                            1. Controleer eerst of je met je huidige abonnement vrij bent om op te zeggen. Vaak heb je bij het afsluiten van een abonnement eerst een 1 of 2 jarig contract, daarna kun je iedere dag opzeggen met een opzegtermijn van een maand.
                            2. Meld je aan bij de nieuwe provider van je keuze, dit kun je eenvoudig doen via KiesZeker. Als je nog geen nieuw abonnement hebt gevonden, gebruik van de vergelijkstool hieronder of hier.
                              In het bestelproces kun je aangeven dat je van de overstapservice gebruik wilt maken en wordt gevraagd om het contract- of klantnummer en einddatum van je huidige abonnement.
                            3. Na het voltooien van de bestelling ontvang je een bevestiging waarin als het goed is ook de ingangsdatum staat. Als de ingangsdatum nog niet bepaald kan worden omdat de nieuwe provider dit nog moet controleren bij of afstemmen met de huidige aanbieder ontvang je deze later. Je huidige abonnement wordt automatisch opgezegd per de ingangsdatum van het nieuwe abonnement. Je zult dan ook binnen enkele dagen of weken een bevestiging van de opzegging ontvangen.
                            4. Op de overstapdatum installeer je het nieuwe modem die je hebt ontvangen in het installatiepakket. Als je aangeven hebt dit liever door een monteur te laten uitvoeren zal de monteur dit op de dag van overstap doen. Het verschilt per aanbieder of je hiervoor zelf een afspraak moet maken, of dat je gebeld of gemaild wordt om een afspraak in te plannen.
                            Welke providers bieden de overstapservice aan?


                            Niet alle internetproviders doen mee aan de overstapservice. Als jouw huidige internetprovider niet bij de samenwerking is aangesloten, dan moet je de opzegging zelf regelen. Ook dat is niet moeilijk, lees dit artikel voor een stappenplan en advies.

                            Onderstaande internetproviders doen mee aan de overstapservice:I rest my case.
                            Laatst bewerkt door Deltamark; 1 Dec 2020, 22:10.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht

                              Ok, bedankt ga ik doen.
                              Bedankt voor de e-mail. Deze is doorgezet naar de betreffende afdeling.
                              Je ontvangt hierop nog een reactie via de e-mail

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X