Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Genexis glasvezel modem herkent alarm aansluiting niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Genexis glasvezel modem herkent alarm aansluiting niet


  • #2
    Daar er in Zeeland nog niet zoveel glasvezel (7840) modems in omloop zijn denk ik dat er nog niet zoveel ervaring met dit probleem is.

    Om het alarm van buitenaf via een app toegankelijk te maken is het aannemelijk dat je een vorm van Port Forwarding zult nodig hebben.

    Er is alleen een duitse handleiding van te vinden (Port Forwarding = Port-Weiterleitung).

    Maar vraag het gerust aan de klantenservice zelf.
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Oct 2020, 09:54.

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie driepinter!

      Zoeken op internet gaf ook al niet echt resultaten. Ik ga de klantenservice maar contacteren.

      Reageer


      • #4
        Voorbeeld :

        ServiceName : Camera
        Public Ports : 8080
        LocalHost : 192.168.1.12
        LocalPorts : 80
        Protocol : TCP
        Laatst bewerkt door driepinter; 19 Nov 2020, 07:29.

        Reageer


        • #5
          JannekeR probeer eens een andere poort op het modem? Het zou kunnen dat een van de poorten gereserveerd is voor televisie.

          Reageer


          • #6
            Welke LAN poorten er geactiveerd zijn kun je zien in het modem op : https://router of https://192.168.1.254

            Onder : Network > Interface Statistics

            Misschien is het alleen LAN poort 1 maar dan kun je hierop een switch aansluiten voor meerdere apparaten.
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door driepinter; 22 Nov 2020, 16:55.

            Reageer


            • #7
              Is het nog gelukt JannekeR ? Zo ja, dan verneem ik graag wat de oplossing is geweest
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                MatthijsL, ik zie nu dat ik nooit meer gereageerd heb, excuses! Het probleem is uiteindelijk opgelost. Als ik me het goed herinner zat de oplossing in het Delta IP-adres invoeren in het alarmsysteem. Dat was gewijzigd door de overstap van provider.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X