Ixxie
Net als ieder bedrijf in Nederland heeft Delta ook een gebrek aan resources. Delta kan het wel onder Corona wegwuiven, maar daar geloof ik persoonlijk niet veel van.
Heel de transitie gaat dus meer tijd kosten, dan men doet geloven en daar kun je jezelf bij neerleggen of tegen in drammen. Denk niet dat het veel gaat helpen en het komt dit forum in het geheel niet ten goede. Dit zou een forum moeten zijn met help/self service topics voor en door klanten van Delta!
Daarbij moet Delta hun marketing afdeling een beetje in toom houden, daar ben ik het volledig met je eens. Beloftes moet je normaal gezien nakomen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
realisme ??
dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Hier ook 50 download erbij, upload nog niks.
Volgens de monteur die hier van de week was zit er een slechte las in de kabel op elf meter van het aansluitpunt wat doorgegeven is maar het vreemde is dat hij zei dat er echt geen nieuwe apparatuur in de wijk geplaatst gaat worden want dat was allemaal al gedaan en had volgens hem niets met de lage uploadsnelheid te maken.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk berichtTadaaaa
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.
Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
Maar kreeg deze week wel een email van de delta om een afspraak te maken, of jij of de dame aan de chat gereld heeft weetik niet maar dit creeert bij mij weer wel een hoop waardering. Dank jullie wel.
Iedereen een prettig weekend
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
ACM al reactie?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk berichtDaarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen
Nederland is half maart in lock-down gegaan en de email m.b.t. de upload-snelheidsverhoging is van eind maart.
dus tijdens het opstellen van de email en het maken van het persbericht, was Nederland al zodanig verlamd, dat je kon weten, dat er problemen gingen komen met planning van werkzaamheden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Hoe je het ook brengt, werkzaamheden wel of niet vertraagd door corona of welke andere reden ook, als Delta adverteert met bepaalde snelheden moeten die ook gewoon geleverd worden.
Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk berichtIk ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is.
Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.
Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk berichtper 1 maart was tocht die snelheids verhoging ? Stuur mij een nieuw modem en evt een splitter en ik los het zelf op.
wat ik wel vind is adverteren en niet waar kunnen maken is niet eerlijk TimE ik neem aan dat je dat toch wel met me eens bent
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
details fred44nl details
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: