Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
    Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
    Dat doet Delta ook, je kunt op de site een postcodecheck doen. Alleen geven ze daar dan weer niet de juiste informatie......

Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    Ben wel benieuwd hoe ze dit nu doen bij nieuwe abonnementen, zegt men dan gewoon ook :
    helaas maar uw wijk is nog niet aangepast ?
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• womago
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    In Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
    Nee, dat is duidelijk. Ik wilde alleen aangeven dat het voorbij komen in de planning niet wil zeggen dat daarna gelijk de nieuwe snelheiden behaald worden. Dat scheelt misschien weer wat vragen richting jullie.

Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.

Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
    womago in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Thijs C
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?
    Nee niet perse beter of slechter, je gaat pas echt vooruit als je eigen Access Points Of mesh systemen gaat neerzetten. Ook kan je natuurlijk altijd een oudere route (mits deze Access Points modus ondersteund) aansluiten.
    Thijs C in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Jeep
    antwoordde
    Kan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?
    Jeep in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    In Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• womago
    antwoordde
    Dat een wijk is aangepast wil nog niet zeggen dat de nieuwe uploadsnelheid ook daadwerkelijk gehaald kan worden helaas. Ik heb een nieuw modem, de werkzaamheden hier in de wijk (Oud-Vossemeer) zijn al een tijd terug uitgevoerd maar de uploadsnelheid is nog steeds 20mbit. Dus dat overzicht zegt niet zo veel helaas.
    womago in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
    Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
    Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan zoek ik je gegevens er even bij en kijk ik voor je na of een modemwissel mogelijk is.

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Een overzicht waar op dit moment werkzaamheden plaatsvinden kan je hier terugvinden.

Laat een reactie achter:

• RonnyH
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
    Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
    Lees even drie berichten terug; daar staat je antwoord.

RonnyH in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Michel
    antwoordde

Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
    Michel in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• leoenpetra
    antwoordde
    Dit zou inderdaad enorm fijn zijn, dan weet je in ieder geval wanneer je gaat krijgen waarvoor je betaald.
    leoenpetra in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    De werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    De werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat. Ook voor een modemwissel worden weer monteurs uitgestuurd. Indien je problemen ervaart met je huidige modem dan hoor ik dit graag. Stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde

Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
    Dan denk ik aan aanpassing van de wijk voor upload en/of modem omruil.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X