Oorspronkelijk gepost door womago
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtIn Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.
Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtKan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?
Laat een reactie achter:
-
Dat een wijk is aangepast wil nog niet zeggen dat de nieuwe uploadsnelheid ook daadwerkelijk gehaald kan worden helaas. Ik heb een nieuw modem, de werkzaamheden hier in de wijk (Oud-Vossemeer) zijn al een tijd terug uitgevoerd maar de uploadsnelheid is nog steeds 20mbit. Dus dat overzicht zegt niet zo veel helaas.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
Laat een reactie achter:
-
Een overzicht waar op dit moment werkzaamheden plaatsvinden kan je hier terugvinden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtDe werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat.
Laat een reactie achter:
-
De werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat. Ook voor een modemwissel worden weer monteurs uitgestuurd. Indien je problemen ervaart met je huidige modem dan hoor ik dit graag. Stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: