Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk berichtper 1 maart was tocht die snelheids verhoging ?
Laat een reactie achter:
-
per 1 maart was tocht die snelheids verhoging ? Stuur mij een nieuw modem en evt een splitter en ik los het zelf op.
wat ik wel vind is adverteren en niet waar kunnen maken is niet eerlijk TimE ik neem aan dat je dat toch wel met me eens bent
Laat een reactie achter:
-
Dank je wel, @TimE.
Eindelijk eens een antwoord na weken.
De inhoud van je antwoord kenden we al.
We wachten op de uitwerking.
Wanneer worden nu de nieuwe modems uitgerold in de postcodegebieden die al voor het Next Generation Network zijn uitgerust?
Alleen het aanwezige modem verhindert de hogere Upload.
Nu levert Delta Fiber de beloofde snelheid niet.
Zou het dan geen goed gebaar zijn de klanten die op heden NIET de vereiste snelheden halen te compenseren?
Zij betalen immers het zelfde bedrag als klanten die WEL de vereiste snelheden halen.
Nu staat er per 1 juli juist een prijsverhoging in de wacht en zou Delta Fiber aan kunnen sporen sneller de modems om te wisselen daar waar met het Next Generation Network al zo ver is.
Er waren persberichten, mailtjes naar de klanten ( voor de coronatijd ).
Ere werd mooi weer gespeeld met de snelheidsverhogingen terwijl DELTA Fiber wist, dat er een grote modemwissel zou moeten plaatsvinden en dat het Next Generation Network niet overal klaar was. In het Persbericht en in de persoonlijke mailtjes werden beloften gedaan zonder restricticties.
En dat is schandelijk, alleen maar om naar buiten de snelste te zijn en de klanten achterlatend met imperfecte voorzieningen.
Klachten op het Forum werden gelaten voor wat ze waren.Laatst bewerkt door Ptrol; 23 Jun 2020, 16:32.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtEr zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.
Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
Dat vind ik niet juist.
Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.
Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
Er wordt geprobeerd deze vertraging in te halen en de werkzaamheden aan het Next Generation Network zijn, opnieuw, in volle gang. Modemwissels worden normaliter in batches mogelijk gemaakt, dit gaat naar mijn weten per postcodegebied.
Ervaar je als klant problemen in de dienstverlening wegens het ontbreken van de hogere upload, in een wijk/postcodegebied waar de upload mogelijk is, kan er inderdaad worden aangestuurd op een modemwissel.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk berichtEven een beetje realisme door deze NIET Delta-trol
dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum,
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtJa, @Jos.
Onderaan de site van de PZC staat een linkje "tip de redactie"...misschien moeten de mensen die nog steeds problemen hebben eens een tip insturen!
Als dat er genoeg zijn, gaat er daar vast wel een reactie komen, die nog eens door veel meer mensen gelezen wordt ook. Het zou helemaal mooi zijn, als die geluiden via via ook terecht komen bij partijen die overwegen Zeelandnet over te nemen!
Overigens kan de Consumentenbond ook nog steeds panelleden voor de providermeting gebruiken, want eens de beste hoeft zeker niet voor altijd de beste te zijn:
https://panel.consumentenbond.nl/i6.htmlLaatst bewerkt door Jos; 21 Jun 2020, 14:12.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtZover ik kan overzien, is er er nog helemaal niet op mijn vraag door DELTA FIBER gereageerd.
Laat een reactie achter:
-
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
-Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
-Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
-Het beschikbaar aantal monteurs.
Als resultaat van de berekening graag:
-Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.
Vast gegeven:
Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
Laat een reactie achter:
-
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
-Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
-Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
-Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.
Vast gegeven:
Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.
Vast gegeven:
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtWat voor punt hebben ze gemaakt dan?
want Ziggo is nog niet zo ver.
Delta kennelijk ook niet, maar ze doen net als of ze wel verder zijn.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: