Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PrackeR
    antwoordde
    Ixxie
    Net als ieder bedrijf in Nederland heeft Delta ook een gebrek aan resources. Delta kan het wel onder Corona wegwuiven, maar daar geloof ik persoonlijk niet veel van.
    Heel de transitie gaat dus meer tijd kosten, dan men doet geloven en daar kun je jezelf bij neerleggen of tegen in drammen. Denk niet dat het veel gaat helpen en het komt dit forum in het geheel niet ten goede. Dit zou een forum moeten zijn met help/self service topics voor en door klanten van Delta!

    Daarbij moet Delta hun marketing afdeling een beetje in toom houden, daar ben ik het volledig met je eens. Beloftes moet je normaal gezien nakomen.
    PrackeR in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht

    Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?
    Als Delta de zaken op orde heeft/maakt hoeft er niet "gedramd" te worden.....
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PrackeR
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    realisme ??
    dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen
    Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?
    PrackeR in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Hier ook 50 download erbij, upload nog niks.
    Volgens de monteur die hier van de week was zit er een slechte las in de kabel op elf meter van het aansluitpunt wat doorgegeven is maar het vreemde is dat hij zei dat er echt geen nieuwe apparatuur in de wijk geplaatst gaat worden want dat was allemaal al gedaan en had volgens hem niets met de lage uploadsnelheid te maken.


    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-06-26 om 19.27.05.png
Bekeken: 428
Grootte: 41,1 Kb
ID: 184772
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
    Tadaaaa
    Dat ziet er zeker goed uit!
    Ferry in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Roof

    Gefelicitaart !!!
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Tadaaaa
    Bijgevoegde bestanden
    Roof in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

    Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
    Dank je wel voor je reactie, Ik snap ook dat de corona een hoop roet in het eten heeft gegooid. Ik had het wel gewaardeerd dat ik een email had gehad met bijvoorbeeld een excuus dat door deze crisis het 1 en ander vertraagd is. Ik heb dit zelf wel begrepen maar bevestiging had ik op prijs gesteld.

    Maar kreeg deze week wel een email van de delta om een afspraak te maken, of jij of de dame aan de chat gereld heeft weetik niet maar dit creeert bij mij weer wel een hoop waardering. Dank jullie wel.

    Iedereen een prettig weekend
    Roof in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    ACM al reactie?
    Koeba Van de ACM de reactie gekregen dat ze de melding in behandeling nemen. Blijkt na onderzoek dat Delta regels heeft overtreden dan maakt de ACM dat bekend op de site. Ze doen geen individuele bemiddeling. Maar dat kan dus wel even gaan duren...
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
    Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen
    dat is onjuist !!!
    Nederland is half maart in lock-down gegaan en de email m.b.t. de upload-snelheidsverhoging is van eind maart.
    dus tijdens het opstellen van de email en het maken van het persbericht, was Nederland al zodanig verlamd, dat je kon weten, dat er problemen gingen komen met planning van werkzaamheden.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Hoe je het ook brengt, werkzaamheden wel of niet vertraagd door corona of welke andere reden ook, als Delta adverteert met bepaalde snelheden moeten die ook gewoon geleverd worden.
    Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.
    ACM al reactie?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is.
    Hoe je het ook brengt, werkzaamheden wel of niet vertraagd door corona of welke andere reden ook, als Delta adverteert met bepaalde snelheden moeten die ook gewoon geleverd worden.
    Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.

    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

    Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
    Tussen breed uit meten en niet eens vermelden in de mail aan de klanten, is een wereld van verschil TimE
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
    per 1 maart was tocht die snelheids verhoging ? Stuur mij een nieuw modem en evt een splitter en ik los het zelf op.

    wat ik wel vind is adverteren en niet waar kunnen maken is niet eerlijk TimE ik neem aan dat je dat toch wel met me eens bent
    Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

    Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
    TimE in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

    details fred44nl details
    We verhogen onze uploadsnelheid.pdf
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X