Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Wie weet doet een goed voorbeeld volgen
En kunnen bepaalde werkzaamheden in Zeeland ook weer hervat worden.
https://tweakers.net/nieuws/170246/z...rotterdam.htmlLaatst bewerkt door driepinter; 29 Jul 2020, 06:31.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wisse Bekijk berichtik heb het goed koopste van zeelandnet en die snelheid halen nog geeneens wifi 50/8 en bekabelt 65/10
kosten bij zeelandnet zijn hoog en de service is kloote
Je mag deze richten aan [email protected]
Ik kijk de verbinding dan graag even voor je na.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht[/SIZE]
het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtZojuist speedtest gedaan. Verbinding via Wifi.
Modem is Cisco EPC3940.
duidelijke zaak
en omdat je "slechts" 20 Mb/s upload haalt, moet waarschijnlijk de apparatuur in de wijk ook nog aangepast worden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtInderdaad en daar is het wachten nu op.
het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit
dus vraag ik om de 4 of 6 weken wanneer het nu opgelost gaat worden.
niet dat het veel helpt, en dat is dan weer jammer.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtEn ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
Ik weiger zelf aan de bel te trekken.
Dat is de taak van Delta Fiber.
Die heeft alles in beeld, maar steekt zijn kop in het zand, want alle klanten die een nader modem m oeten hebben loopt natuurlijk in de papieren.
En een beetje provider had DAT kunnen weten.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtEr zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen. Alle klanten hebben namelijk daar recht op. Juiste modem of niet?
Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Of laten controleren door Delta zelf. Ze hebben toch alle gegevens wat jij in huis hebt en welke werkzaamheden in jouw buurt al uitgevoerd zijn.
Dus Delta: doe je best. En gezien de vele reacties in het Forum wordt een speedtest niet of amper gebruikt en wat schiet je ermee op met die kennis? En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
Ik zou het ook niet weten. 't Liefst een modem wat nog uitgevonden moet worden, niet meer afhankelijk zijn van het welles-nietes van de snelheden.
Laat een reactie achter:
-
Tien jaar geleden werden de snelheden ook verhoogdik ging van 10/2 naar 20/2!
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtIk ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtTerwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.
"Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."
Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
Laat een reactie achter:
-
Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.
"Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."
Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
Laat een reactie achter:
-
PrackeR Dat het meer tijd gaat kosten om de zaken geregeld te krijgen is wel duidelijk, daar duidelijkheid over geven zou wel zo netjes en eerlijk zijn van Delta.
Maar ik ben niet van plan me daar zonder meer bij neer te leggen en te zwijgen, al besef ik ook wel dat het weinig resultaat zal hebben.
Delta zou om te beginnen eens met excuses kunnen komen en een compensatie. Maar nee, over enkele dagen gaat er wel gewoon een prijsverhoging doorgevoerd worden...
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: