Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Wie weet doet een goed voorbeeld volgen

    En kunnen bepaalde werkzaamheden in Zeeland ook weer hervat worden.

    https://tweakers.net/nieuws/170246/z...rotterdam.html
    Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Wie weet doet een goed voorbeeld volgen

    En kunnen bepaalde werkzaamheden in Zeeland ook weer hervat worden.

    https://tweakers.net/nieuws/170246/z...rotterdam.html
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 29 Jul 2020, 06:31.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wisse Bekijk bericht
    ik heb het goed koopste van zeelandnet en die snelheid halen nog geeneens wifi 50/8 en bekabelt 65/10
    kosten bij zeelandnet zijn hoog en de service is kloote
    Als je problemen ervaar met de internetverbinding dan verneem ik graag je klantgegevens via de e-mail
    Je mag deze richten aan [email protected]

    Ik kijk de verbinding dan graag even voor je na.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • wisse
    antwoordde
    ik heb het goed koopste van zeelandnet en die snelheid halen nog geeneens wifi 50/8 en bekabelt 65/10
    kosten bij zeelandnet zijn hoog en de service is kloote
    wisse in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE]

    het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
    dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit
    Die wist wel de perfecte manier om uit te rekenen wat hem teveel werd aangerekend!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
    Zojuist speedtest gedaan. Verbinding via Wifi.
    Modem is Cisco EPC3940.


    duidelijke zaak
    en omdat je "slechts" 20 Mb/s upload haalt, moet waarschijnlijk de apparatuur in de wijk ook nog aangepast worden.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jeep
    antwoordde
    Zojuist speedtest gedaan. Verbinding via Wifi.
    Modem is Cisco EPC3940.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 553E45DC-AD97-4047-A140-D498B51D7994.png
Bekeken: 411
Grootte: 20,4 Kb
ID: 184847
    Jeep in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Inderdaad en daar is het wachten nu op.


    het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
    dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit

    dus vraag ik om de 4 of 6 weken wanneer het nu opgelost gaat worden.
    niet dat het veel helpt, en dat is dan weer jammer.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
    Inderdaad en daar is het wachten nu op.

    Ik weiger zelf aan de bel te trekken.
    Dat is de taak van Delta Fiber.
    Die heeft alles in beeld, maar steekt zijn kop in het zand, want alle klanten die een nader modem m oeten hebben loopt natuurlijk in de papieren.

    En een beetje provider had DAT kunnen weten.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen. Alle klanten hebben namelijk daar recht op. Juiste modem of niet?
    Dit is toch heel makkelijk te controleren.
    Eigenhandig controleren via de speedtest = te laag uploadsnelheid, ondanks eventuele werkzaamheden ! en dan ? aan de bel trekken bij Delta ??

    Of laten controleren door Delta zelf. Ze hebben toch alle gegevens wat jij in huis hebt en welke werkzaamheden in jouw buurt al uitgevoerd zijn.

    Dus Delta: doe je best. En gezien de vele reacties in het Forum wordt een speedtest niet of amper gebruikt en wat schiet je ermee op met die kennis? En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.

    Ik zou het ook niet weten. 't Liefst een modem wat nog uitgevonden moet worden, niet meer afhankelijk zijn van het welles-nietes van de snelheden.
    _onbekend_ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Tien jaar geleden werden de snelheden ook verhoogd ik ging van 10/2 naar 20/2!

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
    ...kun je nog lekker blijven "drammen"
    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
    Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.

    "Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
    Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
    Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."

    Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
    Een mailtje van de klantenservice...op zondag....volgens mij is dat een primeur!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.

    "Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
    Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
    Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."

    Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    PrackeR Dat het meer tijd gaat kosten om de zaken geregeld te krijgen is wel duidelijk, daar duidelijkheid over geven zou wel zo netjes en eerlijk zijn van Delta.

    Maar ik ben niet van plan me daar zonder meer bij neer te leggen en te zwijgen, al besef ik ook wel dat het weinig resultaat zal hebben.
    Delta zou om te beginnen eens met excuses kunnen komen en een compensatie. Maar nee, over enkele dagen gaat er wel gewoon een prijsverhoging doorgevoerd worden...
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X