Oorspronkelijk gepost door Ixxie
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
- 1 Like
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtOf denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".
Reageer
-
"Je zelf op de borst kloppen over de rug van de klanten", zal je bedoelen.
De winst zou dit jaar aardig dalen als ze alle klanten van het juiste modem zouden voorzien.
Zeeuwen zijn trouw, maar langzamerhand worden ze er ook van doordrongen dat we uitgeleverd zijn aan een investeringsmaatschappij.
En die denkt alleen aan zich zelf en imago.
- 2 Likes
Reageer
-
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtOf denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".
Dat ga je namelijk denken, als er niet eens de moeite door Delta Fiber genomen wordt te reageren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtWat voor punt hebben ze gemaakt dan?
want Ziggo is nog niet zo ver.
Delta kennelijk ook niet, maar ze doen net als of ze wel verder zijn.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
-Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
-Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
-Het beschikbaar aantal monteurs.
Als resultaat van de berekening graag:
-Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.
Vast gegeven:
Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
-Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
-Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
-Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.
Vast gegeven:
Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
Reageer
-
Vast gegeven:
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtZover ik kan overzien, is er er nog helemaal niet op mijn vraag door DELTA FIBER gereageerd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtJa, @Jos.
Onderaan de site van de PZC staat een linkje "tip de redactie"...misschien moeten de mensen die nog steeds problemen hebben eens een tip insturen!
Als dat er genoeg zijn, gaat er daar vast wel een reactie komen, die nog eens door veel meer mensen gelezen wordt ook. Het zou helemaal mooi zijn, als die geluiden via via ook terecht komen bij partijen die overwegen Zeelandnet over te nemen!
Overigens kan de Consumentenbond ook nog steeds panelleden voor de providermeting gebruiken, want eens de beste hoeft zeker niet voor altijd de beste te zijn:
https://panel.consumentenbond.nl/i6.htmlLaatst bewerkt door Jos; 21 Jun 2020, 14:12.
Reageer
-
Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum,
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer