Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
    Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.
    Blijkbaar interesseert het Delta geen ene moer dat nog zoveel klanten niet de snelheid halen die zou moeten, hoeveel bagger ze ook over zich heen krijgen. Ik vermoed dat de lijst van wijken die nog niet gereed zijn zo lang is, dat ze die niet openbaar durven maken, omdat het wel heel erg lange zou zijn!

    Reageer


    • #17
      Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".

      Dat ga je namelijk denken, als er niet eens de moeite door Delta Fiber genomen wordt te reageren.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
        Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".

        Reageer


        • #19
          "Je zelf op de borst kloppen over de rug van de klanten", zal je bedoelen.

          De winst zou dit jaar aardig dalen als ze alle klanten van het juiste modem zouden voorzien.

          Zeeuwen zijn trouw, maar langzamerhand worden ze er ook van doordrongen dat we uitgeleverd zijn aan een investeringsmaatschappij.
          En die denkt alleen aan zich zelf en imago.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
            [/SIZE]
            Wat voor punt hebben ze gemaakt dan?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
              Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".
              Dat ga je namelijk denken, als er niet eens de moeite door Delta Fiber genomen wordt te reageren.
              Ze reageren waarschijnlijk niet want dan kunnen ze niet anders dan toegeven dat het niet klopt wat er gaande is. En Delta fouten zien toegeven heb ik nog niet vaak gezien.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Wat voor punt hebben ze gemaakt dan?
                dat ze een technische voorsprong zouden hebben op de coax-concurentie.
                want Ziggo is nog niet zo ver.
                Delta kennelijk ook niet, maar ze doen net als of ze wel verder zijn.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                  Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
                  Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.
                  Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol

                  Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
                  -Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
                  -Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
                  -Het beschikbaar aantal monteurs.

                  Als resultaat van de berekening graag:
                  -Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
                  We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.

                  Vast gegeven:
                  Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)

                  Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht

                    Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol

                    Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
                    -Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
                    -Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
                    -Het beschikbaar aantal monteurs.

                    Als resultaat van de berekening graag:
                    -Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
                    We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.

                    Vast gegeven:
                    Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)

                    Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
                    Ik heb wel een vermoeden wat de reactie hierop gaat zijn...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht

                      Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol

                      Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum, uitgaande van:
                      -Het tijdsvak (maand, jaar) dat u alle klanten op uw gewenste snelheidsniveau wil hebben.
                      -Het aantal klanten dat omgezet dient te worden in het door u gewenste tijdsvak.
                      -Het beschikbaar aantal monteurs.

                      Als resultaat van de berekening graag:
                      -Het aantal benodigde manuren, indien omzetting plaats dient te vinden in bijvoorbeeld 3 maanden, of uw gewenste tijdvak.
                      We nemen voor het gemak aan dat een monteur 8 uur per dag werkt, dus ook het aantal monteurs kan op die manier bekend zijn.

                      Vast gegeven:
                      Een monteur kan per dag in 2 tijdsperiodes ingepland worden (dus kan 2 modemwissels per dag doen)

                      Ik ben benieuwd. Ik denk dat het aanvragen van een versnelde modemwissel operationeel het beste uitpakt voor Delta.
                      Een beetje realisme: gewoon op je beurt wachten.... :-)
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Zover ik kan overzien, is er er nog helemaal niet op mijn vraag door DELTA FIBER gereageerd.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Zover ik kan overzien, is er er nog helemaal niet op mijn vraag door DELTA FIBER gereageerd.
                          Je had echt een reactie verwacht?

                          Reageer


                          • #28
                            Ja, @Jos.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Ja, @Jos.
                              Die ga je hier echt niet krijgen, dat mag inmiddel duidelijk zijn.
                              Onderaan de site van de PZC staat een linkje "tip de redactie"...misschien moeten de mensen die nog steeds problemen hebben eens een tip insturen!
                              Als dat er genoeg zijn, gaat er daar vast wel een reactie komen, die nog eens door veel meer mensen gelezen wordt ook. Het zou helemaal mooi zijn, als die geluiden via via ook terecht komen bij partijen die overwegen Zeelandnet over te nemen!
                              Overigens kan de Consumentenbond ook nog steeds panelleden voor de providermeting gebruiken, want eens de beste hoeft zeker niet voor altijd de beste te zijn:
                              https://panel.consumentenbond.nl/i6.html
                              Laatst bewerkt door Jos; 21 Jun 2020, 15:12.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht

                                Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol

                                Op basis van uw statement zie ik graag het resultaat van onderstaande berekeningen tegemoet op dit forum,
                                Uhhh verwacht je nu van mij die berekening? Je citeert mij namelijk bij jou bovenstaande opmerking. Of begrijp ik het even verkeerd?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X