Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.
Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
Dat vind ik niet juist.
Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.
Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.
Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
Dat vind ik niet juist.
Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.
Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
Reageer