Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modems vervangen ivm snelheid

    Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
    De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
    Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.

    Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
    Dat vind ik niet juist.
    Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
    Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.

    Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.

    Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.

  • #2
    Infrastructuur is nog niet overal ok, in mijn wijk moet nog een oude wijkcentrale vervangen worden.

    Reageer


    • #3
      Voor opgesteld ik weet het fijne er ook niet van, maar volgens mij zijn nog steeds de meerderheid van de 15000
      straat kasten nog niet up to date.

      Het tegenstrijdige is dan weer wel dat upload juist het frequentie stuk (5-204Mhz) van analoge tv/radio gebruikt
      en die is er al twee jaar uit.
      Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jun 2020, 20:15.

      Reageer


      • #4
        Uit de andere posts blijkt wel. dat " Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn".

        Met stuur maar een mailtje, wordt slechts de bewuste klant geholpen.
        Het is een algemeen probleem en daarom zou het antwoord dan ook van Delta Fiber moeten komen.

        Of draait het om de centen en houdt Delta Fiber zich hierover maar stil?

        Reageer


        • #5
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            Weer een nieuw topic erbij..
            Er lopen momenteel wel 5 topics die direct of indirect met snelheden, abonnementen, modems, emailverkeer, forum etc te maken hebben.
            Dat geeft dus aan hoe groot de frustratie bij de klanten van Delta hierover is. Delta geeft na deze verschillende topics nog steeds geen duidelijkheid.
            Via dit forum hoeven we, zoals Rinus al schrijft, waarschijnlijk weinig te verwachten.

            Ook ik heb het gemeld bij de ACM en wacht de reactie daarvan af. Contact met Delta heeft voor mij ook niets opgeleverd.

            Reageer


            • #7
              Daar is een forum toch ook deels voor bestemd? In een forum kun je je klachten/opmerking/problemen toch kwijt.
              Als je van een bepaald onderwerp tabak hebt volg je dat toch niet meer.

              Reageer


              • #8
                Rinus neem nog een biertje man

                Reageer


                • #9
                  'Mensen' = Rinus.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                    Uit de andere posts blijkt wel. dat " Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn".

                    Met stuur maar een mailtje, wordt slechts de bewuste klant geholpen.
                    Het is een algemeen probleem en daarom zou het antwoord dan ook van Delta Fiber moeten komen.

                    Of draait het om de centen en houdt Delta Fiber zich hierover maar stil?
                    Niet iedereen heeft een idee van de internet snelheid, dus vinden dit helemaal niet belangrijk. Deze komen terzijnertijd aan de beurt voor een modemwissel.
                    Voor de klanten die erop staan dat zij de juiste snelheid krijgen, bestaat er de mogelijkheid een versnelde modemwissel aan te vragen door middel van contact met Delta.
                    Prima toch!

                    In het verleden heb ik dit ook zo gedaan met een versnelde aanvraag van een slimme meter.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
                      Prima toch!


                      nee, zeker niet !!!
                      Delta heeft persberichten uitgestuurd waarin groots werd aangekondigd, dat men als eeerste Docsis 3.1 heeft.
                      dat heet mooi weer spelen om daardoor in een beter daglicht te komen.
                      haantje de voorste spelen, terwijl het van geen kant klopt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                        [/SIZE]

                        nee, zeker niet !!!
                        Delta heeft persberichten uitgestuurd waarin groots werd aangekondigd, dat men als eeerste Docsis 3.1 heeft.
                        dat heet mooi weer spelen om daardoor in een beter daglicht te komen.
                        haantje de voorste spelen, terwijl het van geen kant klopt.
                        en het daarna wekenlang vertikken om te reageren op signalen/vragen van klanten over die verkeerde communicatie en geschepte onduidelijkheid,
                        maar er als de kippen bij zijn om te pronken met een bericht van de Consumentenbond dat het zo'n geweldige provider is!!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
                          Prima toch!
                          .
                          Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
                          Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.

                          Reageer


                          • #14
                            Misschien een domme vraag / opmerking, maar hoe kun je de up- en downloadsnelheid van het abonnement meten ?

                            Reageer


                            • #15
                              Rechtstreeks bekabeld aangesloten op het modem via: https://www.delta.nl/internet/speedtest/

                              Bij je abonnement vind je de snelheid die je zou moeten hebben.
                              Laatst bewerkt door Ptrol; 17 Jun 2020, 16:03.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X